Comentarii (27)
tictictic
tictictic  •  23 Mai 2024, 18:02
Postat de Catalynn.19 pe 23 Mai 2024, 16:49

Tataie, am auzit ca a apărut X9 … Ți-ai făcut upgrade la bolid sau ai rămas tot la X8!? :-))))) Cat despre Talpan și TAS, atât timp cât nu primește semnătura de la Comandant nu poate merge. Ia ghicește: îi semnează Bichir!? :-)))))

Nea janta, esti in eroare! Eu am "X8" exact asa cum ai si tu "echipa de fotbal" de vreo 20 de ani incoace...:))) Daca Talpan nu poate merge la TAS pentru ca nu-i semneaza "comandantul" Bichir sau ministrul MApN, inseamna ca la clubul ala e mai rau decat la Steaua lui Gigi Becali, ca nici MM Stoica nu iese din cuvantul oierului daca ala nu-i semneaza!!! Diferenta ar fi, totusi, ca de la un club condus privat versus un club de stat condus de un Minister de forta al Guvernului Romaniei! Iar daca Talpan asta si-a dat in judecata superiorii si i-a actionat in instanta pe CSA si MApN, e limpede cu ce fel de "club de fotbal" avem de-a face... Daca asta e propunerea statului pentru alternativa la Steaua adevarata, multumim frumos, nu ne trebuie; ramanem la valorile reale si sentimentale ale stelismului asa cum l-am trait noi de cand ne-am nascut si cum il traim si astazi continuu, inca de la nasterea acestuia in 1947. Si nu suntem putini... suntem cateva milioane! Altfel, sper sa apuc sa traiesc sa-l vad pe Talpan al tau pledand la bara, la tribunalul sportiv de la TAS...:)))

Catalynn.19
Catalynn.19  •  23 Mai 2024, 16:49
Postat de tictictic pe 23 Mai 2024, 14:05

Nea janta, mergi ma la TAS, ca nimeni nu l-a oprit pe Talpan sa ajunga acolo; ba dimpotriva, de vreo 15 ani, desi il rugam sa faca pasul asta, evita chestia asta si se fereste de ea ca necuratul de tamaie. Explicabil, pentru ca la TAS se judeca spete pur sportive, in deplina cunostinta de cauza si dupa regulamente foarte bine puse la punct; nu e ca la tribunalele din Romania care "in civil" judeca divorturi si partaje otova cu palmaresurile sportive! Din cate stiu eu, Talpan asta al tau a mai incercat asa ceva in urma cu vreo 6-7 ani la UEFA; le-a trimis alora un camion de documente si dosare, si aia le-au deversat fix in Recycle Bin (adica, au reciclat tona de maculatura a lui Talpan in hartie igienica utila pentru uzul curent al europenilor!). Bre, intelege ca Talpan poate castiga 1000 de procese in Romania; niciunul insa in Europa si in lume! Si e limpede de ce... :)

Tataie, am auzit ca a apărut X9 … Ți-ai făcut upgrade la bolid sau ai rămas tot la X8!? :-))))) Cat despre Talpan și TAS, atât timp cât nu primește semnătura de la Comandant nu poate merge. Ia ghicește: îi semnează Bichir!? :-)))))

tictictic
tictictic  •  23 Mai 2024, 15:41
Postat de Catalynn.19 pe 23 Mai 2024, 10:47

Din sezonul următor vom avea de fapt o clonă, nu clubul care a câștigat Cupa! Va avea alt CIS, și de aici restul problemelor. Sunt curios dacă UEFA va accepta așa ceva. Să ne explice fcsbistii, ei fiind cei mai inteligenți dintre inteligenți, care e logica conform căreia Corvinul nu are voie în L1 deși UEFA îi dă voie în competițiile ei. Ce rezolvă de fapt această clonare!? Cui folosește și pe cine ajuta!? Ca fotbalul romanesc în niciun caz … :-(((

Nea janta, esti in eroare! De cand lumea si pamantul, in competitia europeana numita initial Cupa Cupelor (astazi integrata in Europa League), participa toate castigatoarele intrecerilor interne ale Cupei nationale din tarile respective. NU conteaza daca e o echipa amatoare sau profesionista, nici forma de organizare juridica, nici daca are sau nu drept juridic de promovare interna sau nu in liga profesionista... poate fi o echipa sateasca sau una de bloc de cartier. Desigur, dupa castigarea Cupei, are nevoie de licenta de la UEFA pentru a evolua in preliminariile cupelor europene, si aici e vorba strict de dovada posibilitatii asigurarii infrastructurii unui meci international: un stadion omologat la standardele UEFA pentru meciuri internationale pe teren propriu, o dovada pentru resurse financiare necesare partidelor din deplasare, o dovada pentru achitarea costurilor conexe (arbitri, oficiali, presa, televiziuni, media, securitate, ambulante si asistenta medicala de urgenta, etc). Cu alte cuvinte, nu numai CSA Talpan poate fi eligibila intrecerilor cupelor europene din postura de castigatoare a Cupei Romaniei, dar chiar si Bolintin Vale in egala masura, cata vreme obtin licenta UEFA potrivit criteriilor expuse mai sus. N-are nicio legatura cu statutul formei de organizare juridica si nici cu dreptul de promovare in ligi superioare... asta e doar in mintea ta...:)))

dorelus
dorelus  •  23 Mai 2024, 14:34

Ingenios ar fi, după umila mea părere, să-și vadă de drumul lor, eventual să se întărească pentru a promova, nu înțeleg întrarea în playoff pentru promovare și jumătate dintre echipe nu au dreptul de-a promova, vă imaginați o probă de 100 m și din opt concurenți, patru nu au dreptul la medalie. La noi ca la prosti, dară ne mândrim cu asta... Deci să aibă grijă de bani, Europa este altceva decât o câștigare de cupa a României, felicitări dealtfel.

Todor
Todor  •  23 Mai 2024, 14:15

Toți jucătorii ce-au câștigat Cupa României merită, trebuie, să joace în cupa europeană sau să fie trecuți pe foaia de rezerve. Ați reușit să luați cupa cu o echipă numai din români, felicitări, mulțumim. Nu dați cu bota-n baltă nederptățind vreun jucător din cei 22 aducînd pe alții!

tictictic
tictictic  •  23 Mai 2024, 14:05
Postat de Catalynn.19 pe 23 Mai 2024, 12:20

În trecut în anumite țări sclavia era legală, în altele nu. Din moment ce UEFA, forul la care voi fcsbistii faceți tembele, îi spuneți “zeul fotbalului” parcă, consideră ca o echipă de drept public poate evolua în competițiile ei înseamnă ca legea română este depășită și trebuie adusă la standarde moderne, corect!? Chiar consiliul concurenței de la noi a spus ca actuala formă încalcă normele europene prin urmare a dat undă verde modificărilor, însă Ciolacu a dat ordin parlamentarilor PSD să se opună. Nici nu mai are rost să intru în alte detalii, unde legea chiar și așa șchioapă cum e, e de fapt interpretată abuziv de FRF și ar trebui mers la TAS pt lămuriri, s-au discutat și în dungă. Eu unul sunt perfect de acord să angajăm numai români, mai mult, să promovăm cat mai mulți jucători tineri din pepinieră, însă asta nu depinde de mine. Mai mult, ar intra în contradicție cu normele UE, pt ca îngrădește dreptul la muncă al altor comunitari. Deci ce zici tu este într-adevăr un mic paradox, însă nu unul atât de mare încât UE să permită ceva iar România să interzică. De acord!?

Nea janta, mergi ma la TAS, ca nimeni nu l-a oprit pe Talpan sa ajunga acolo; ba dimpotriva, de vreo 15 ani, desi il rugam sa faca pasul asta, evita chestia asta si se fereste de ea ca necuratul de tamaie. Explicabil, pentru ca la TAS se judeca spete pur sportive, in deplina cunostinta de cauza si dupa regulamente foarte bine puse la punct; nu e ca la tribunalele din Romania care "in civil" judeca divorturi si partaje otova cu palmaresurile sportive! Din cate stiu eu, Talpan asta al tau a mai incercat asa ceva in urma cu vreo 6-7 ani la UEFA; le-a trimis alora un camion de documente si dosare, si aia le-au deversat fix in Recycle Bin (adica, au reciclat tona de maculatura a lui Talpan in hartie igienica utila pentru uzul curent al europenilor!). Bre, intelege ca Talpan poate castiga 1000 de procese in Romania; niciunul insa in Europa si in lume! Si e limpede de ce... :)

istet10
istet10  •  23 Mai 2024, 13:43
Postat de Catalynn.19 pe 23 Mai 2024, 10:47

Din sezonul următor vom avea de fapt o clonă, nu clubul care a câștigat Cupa! Va avea alt CIS, și de aici restul problemelor. Sunt curios dacă UEFA va accepta așa ceva. Să ne explice fcsbistii, ei fiind cei mai inteligenți dintre inteligenți, care e logica conform căreia Corvinul nu are voie în L1 deși UEFA îi dă voie în competițiile ei. Ce rezolvă de fapt această clonare!? Cui folosește și pe cine ajuta!? Ca fotbalul romanesc în niciun caz … :-(((

Nu aia trebuie sa-ti explice. lasam la o parte faptul ca unul ca tine nu merita explicatii. Legea explica. Ea prevede clar. Cum la fel de clar nici un partid politic nu si-a propus sa o modifice in sensul pe care ametitii sustinatori ai csa spera! Pricepi? UEFA nu are treaba cu legislatia nationala. Nu tine cont de hotararile judecatoresti (date in baza legilor nationale) cum nu tine cont nici de ce spune legea sportului. Daca csa castiga cupa putea sa joace in cupele europene. Dar asta nu inseamna ca putea promova sau ca UEFA sa o considere castigatoarea din 1986 pt ca asa a decis justitia din Romania. Justitie care a judecat palmaresul din punct de vedere comercial, nu din punct de vedere sportiv.

istet10
istet10  •  23 Mai 2024, 13:34
Postat de Catalynn.19 pe 23 Mai 2024, 12:20

În trecut în anumite țări sclavia era legală, în altele nu. Din moment ce UEFA, forul la care voi fcsbistii faceți tembele, îi spuneți “zeul fotbalului” parcă, consideră ca o echipă de drept public poate evolua în competițiile ei înseamnă ca legea română este depășită și trebuie adusă la standarde moderne, corect!? Chiar consiliul concurenței de la noi a spus ca actuala formă încalcă normele europene prin urmare a dat undă verde modificărilor, însă Ciolacu a dat ordin parlamentarilor PSD să se opună. Nici nu mai are rost să intru în alte detalii, unde legea chiar și așa șchioapă cum e, e de fapt interpretată abuziv de FRF și ar trebui mers la TAS pt lămuriri, s-au discutat și în dungă. Eu unul sunt perfect de acord să angajăm numai români, mai mult, să promovăm cat mai mulți jucători tineri din pepinieră, însă asta nu depinde de mine. Mai mult, ar intra în contradicție cu normele UE, pt ca îngrădește dreptul la muncă al altor comunitari. Deci ce zici tu este într-adevăr un mic paradox, însă nu unul atât de mare încât UE să permită ceva iar România să interzică. De acord!?

Paradoxul e unul singur: cum de esti considerat un tip cu discernamant?

Catalynn.19
Catalynn.19  •  23 Mai 2024, 12:20
Postat de DoarDiviziaB pe 23 Mai 2024, 11:12

hai sa iti spun de ce. tu poate nu intelegi pentru ca esti de la CSA. scurt pe doi: exista o lege care nu trebuie incalcata. se numeste legea sportului. la fel cum fumatul de anumite substante sunt permise in olanda si in romania nu. sper ca ai inteles dar ma indoiesc. atat poti tu de fapt. acum sa iti mai dau un raspuns: pentru ca sunteti asistati social si voi si restul care *** bani de la stat pentru a juca fotbal cu jucatori straini. nu as avea nimic impotriva sa jucati pe banii statului daca si doar daca ati utiliza doar jucatori din pepiniera proprie. tu cred ca nu realizezi absurdul situatiei: un jucator din alta tara este practic angajat in armata romana si mai mult de atat, armata cumpara arme si altele necesare armatei. nu cumpara jucatori.

În trecut în anumite țări sclavia era legală, în altele nu. Din moment ce UEFA, forul la care voi fcsbistii faceți tembele, îi spuneți “zeul fotbalului” parcă, consideră ca o echipă de drept public poate evolua în competițiile ei înseamnă ca legea română este depășită și trebuie adusă la standarde moderne, corect!? Chiar consiliul concurenței de la noi a spus ca actuala formă încalcă normele europene prin urmare a dat undă verde modificărilor, însă Ciolacu a dat ordin parlamentarilor PSD să se opună. Nici nu mai are rost să intru în alte detalii, unde legea chiar și așa șchioapă cum e, e de fapt interpretată abuziv de FRF și ar trebui mers la TAS pt lămuriri, s-au discutat și în dungă. Eu unul sunt perfect de acord să angajăm numai români, mai mult, să promovăm cat mai mulți jucători tineri din pepinieră, însă asta nu depinde de mine. Mai mult, ar intra în contradicție cu normele UE, pt ca îngrădește dreptul la muncă al altor comunitari. Deci ce zici tu este într-adevăr un mic paradox, însă nu unul atât de mare încât UE să permită ceva iar România să interzică. De acord!?

mihai_capraru
mihai_capraru  •  23 Mai 2024, 12:07
Postat de DoarDiviziaB pe 23 Mai 2024, 11:12

hai sa iti spun de ce. tu poate nu intelegi pentru ca esti de la CSA. scurt pe doi: exista o lege care nu trebuie incalcata. se numeste legea sportului. la fel cum fumatul de anumite substante sunt permise in olanda si in romania nu. sper ca ai inteles dar ma indoiesc. atat poti tu de fapt. acum sa iti mai dau un raspuns: pentru ca sunteti asistati social si voi si restul care *** bani de la stat pentru a juca fotbal cu jucatori straini. nu as avea nimic impotriva sa jucati pe banii statului daca si doar daca ati utiliza doar jucatori din pepiniera proprie. tu cred ca nu realizezi absurdul situatiei: un jucator din alta tara este practic angajat in armata romana si mai mult de atat, armata cumpara arme si altele necesare armatei. nu cumpara jucatori.

Nu iti mai pierde timpul sa ii explici, nu merita. Baiatul asta pur si simplu ignora realitatea, traieste intr-o lume de basm, in care CSA este mandria tarii, cea mai cea echipa din lume. Probabil e angajat la stat, daca e angajat si nu asistat social. In astfel de situatii ma ghidez dupa vorba lui Creanga: " stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj".

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează