Comentarii (118)
stiintza4ever
stiintza4ever  •  10 Octombrie 2013, 17:16
Postat de echilibrat pe 10 Octombrie 2013, 16:33

Da - sugerez ca tu sa citesti contractul de asociere sa intelegi drepurile si obligatiile institutiilor publice. Actele alea, libere la vazut pe internet, nu arata ca Primaria are membri in conducerea CS. Asta nu inseamna ca cei de la CS sint ingeri. Dar, DEOCAMDATA, nu vad finantatorii de acolo facind declaratii publice. Doar antrenorii, jucatorii si conducatorii clublui - toti oameni de sport - au prezenta publica. Asta e reconfortant, dupa timpeniile pe care le-am vazut la Staicu, Netoiu si mai ales Ajica. Fotbalul e un fenomen al celor de pe teren, nu al infractorilor analfabeti doritori de imagine. Atentie - civilizatia nu garanteaza rezultate in fotbal, dar cel putin da sperante.

nu stiu daca tii cu craiova dar iti spun, pt mine cel putin contractul ala de asociere ma lasa rece pt ca pe mine ma intereseaza ce se intampla cu nedreptatea care ni s-a facut atunci cand era o singura craiova, si nu se punea problema de nici o asociere ci de faptul ca ni s-a refuzat abuziv dreptul de a ne sustine echipa pe stadioane, s-au dizolvat peste noapte 40 de jucatori. Astea ne macina, nu putem sa ne prefacem ca n-am fost violati in grup de sandu si dragomir si acuma hai sa zambim in poze ca suntem fericiti alaturi de noua echipa cu olguta si badea si vom fi fericiti ca astia sunt si in relatii bune cu violatorii.

stiintza4ever
stiintza4ever  •  10 Octombrie 2013, 17:02
Postat de echilibrat pe 10 Octombrie 2013, 16:33

Da - sugerez ca tu sa citesti contractul de asociere sa intelegi drepurile si obligatiile institutiilor publice. Actele alea, libere la vazut pe internet, nu arata ca Primaria are membri in conducerea CS. Asta nu inseamna ca cei de la CS sint ingeri. Dar, DEOCAMDATA, nu vad finantatorii de acolo facind declaratii publice. Doar antrenorii, jucatorii si conducatorii clublui - toti oameni de sport - au prezenta publica. Asta e reconfortant, dupa timpeniile pe care le-am vazut la Staicu, Netoiu si mai ales Ajica. Fotbalul e un fenomen al celor de pe teren, nu al infractorilor analfabeti doritori de imagine. Atentie - civilizatia nu garanteaza rezultate in fotbal, dar cel putin da sperante.

DEOCAMDATA, nu vad finantatorii de acolo facind declaratii publice. Pai ce criteriu de judecata e asta? Adica daca nu declari nimic inseamna ca ai intentii bune, esti om bun, trebuie sa avem incredere? Pe ce? Pe barba lor? N-au aratat nimic, n-au demonstrat nimic, in afara de faptul ca probabil platesc niste salarii unor fosti fotbalisti si ii lasa sa declare ce vor. Pt voi are importanta ce declara unul care trece pe la ghereta de la club sa-si ia leafa sau ala care ii da leafa? Unele lucruri n-au nevoie de declaratii, ca de ex faptul ca s-au asociat cu un om politic care a demonstrat un caracter 0 si a dezamagit mii de suporteri sau faptul ca au relatii la Mogosoaia. Astea se vad.

echilibrat
echilibrat  •  10 Octombrie 2013, 16:33
Postat de stiintza4ever pe 10 Octombrie 2013, 16:16

Pai ma baiatule, nu tu spusasi ca primaria e asociat la club? Deci are cota parte. Deci are drept de decizie. In conducerea destinelor echipei. Primaria. Adica oamenii politici aflati la putere. Statul. Poate primaria sa puna si o foca acolo in sala de sedinte care sa dea din cap la vot, foca aia e om politic sau de stat, cum vrei sa-i spui. Cand io spun ca voi stati toti cu ochii pe mititelu si nu vedeti in ansamblu. Pe mititelu l-ati puricat in start si nici acum n-ati terminat. Pe noii conducatori nici nu-i cunoasteti, nici nu va intereseaza. Aia e problema. Ca oltenii adevarati sunt mai cugetati. Stai ba putin ca o fi rau cu rau dar fara raul asta ne mananca sandu si politicul.

Da - sugerez ca tu sa citesti contractul de asociere sa intelegi drepurile si obligatiile institutiilor publice. Actele alea, libere la vazut pe internet, nu arata ca Primaria are membri in conducerea CS. Asta nu inseamna ca cei de la CS sint ingeri. Dar, DEOCAMDATA, nu vad finantatorii de acolo facind declaratii publice. Doar antrenorii, jucatorii si conducatorii clublui - toti oameni de sport - au prezenta publica. Asta e reconfortant, dupa timpeniile pe care le-am vazut la Staicu, Netoiu si mai ales Ajica. Fotbalul e un fenomen al celor de pe teren, nu al infractorilor analfabeti doritori de imagine. Atentie - civilizatia nu garanteaza rezultate in fotbal, dar cel putin da sperante.

echilibrat
echilibrat  •  10 Octombrie 2013, 16:26
Postat de savoss pe 10 Octombrie 2013, 11:40

Adevaratii suporteri olteni sunt cerebrali. Nu te supara pe noi toti pentru niste vanduti.

Da - nu stiu daca suporterii Craiovei ca grup sint cerebrali. Cu siguranta sint oameni cerebrali printre ei. Ca grup - acesti suporteri sint mult sub cei ai Timisoarei. Cei din Timisoara au avut curaj sa inceapa ceva de la zero, respingind nebuniile "finantatorilor". Cind stai in aceeasi tribuna cu Postasu', Blondu' si Gogoasa... - de fapt nici nu trebuie sa mai adaug nimic ! Faceti o echipa a suporterilor de la zero numita Stiinta Craiova - dovediti ca sinteti cerebrali. Pina la proba contrarie, cu tot respectul, sinteti complici la crima lui Ajica de siluire a istoriei frumoase a Craiovei. Daca erati cerebrali, il alungati pe Ajica de acolo cind a mutat echipa la Severin !

stiintza4ever
stiintza4ever  •  10 Octombrie 2013, 16:16
Postat de echilibrat pe 10 Octombrie 2013, 06:19

Nu am inteles punctele tale 1 si 2. Care oameni de stat sint in conducerea CS ? Cornel Stroe si Pavel Badea sint oameni se sport in Craiova. E dreptul tau sa sustii ce echipa vrei. E dreptul altora sa creada ca intre performantele mari ale Craiovei in trecut, platite de statul roman, si SRL-urile lui Staicu, Netoiu si Ajica nu e nici o legatura. Mirlania lui Ajica nu are nimic de a face cu Universitatea anilor '80. Ajica poate sa-si faca stadion daca vrea - ca doar n-om fi toti prosti sa platim pentru afacerea copiilor lui Mititelu (unde joaca CFR Cluj ?). Poate ca voi sinteti multi - nu inseamna neaparat ca si detineti adevarul. In definitiv aveti SRL-ul si patronul pe care il meritati.

Pai ma baiatule, nu tu spusasi ca primaria e asociat la club? Deci are cota parte. Deci are drept de decizie. In conducerea destinelor echipei. Primaria. Adica oamenii politici aflati la putere. Statul. Poate primaria sa puna si o foca acolo in sala de sedinte care sa dea din cap la vot, foca aia e om politic sau de stat, cum vrei sa-i spui. Cand io spun ca voi stati toti cu ochii pe mititelu si nu vedeti in ansamblu. Pe mititelu l-ati puricat in start si nici acum n-ati terminat. Pe noii conducatori nici nu-i cunoasteti, nici nu va intereseaza. Aia e problema. Ca oltenii adevarati sunt mai cugetati. Stai ba putin ca o fi rau cu rau dar fara raul asta ne mananca sandu si politicul.

savoss
savoss  •  10 Octombrie 2013, 11:40

Adevaratii suporteri olteni sunt cerebrali. Nu te supara pe noi toti pentru niste vanduti.

echilibrat
echilibrat  •  10 Octombrie 2013, 06:19
Postat de stiintza4ever pe 10 Octombrie 2013, 04:44

Sunt de acord ca primaria este asociat in conducerea CS si e normal ca CS are intaietate pe ion oblemenco dar 2 aspecte sunt grave din start: 1. faptul ca primaria are impresia ca suporterii vor ca echipa lor sa fie reprezentata in conducere de oameni politici si de stat si 2. faptul ca desi admite ca ar avea cunostinta ca exista o alta FC din aceeasi localitate, nu e interesata sa ofere unui numar mai mare de craioveni (pe care ii reprezinta) un pic de fotbal la sfarsita de saptamana. desi i-o cere toata lumea.

Nu am inteles punctele tale 1 si 2. Care oameni de stat sint in conducerea CS ? Cornel Stroe si Pavel Badea sint oameni se sport in Craiova. E dreptul tau sa sustii ce echipa vrei. E dreptul altora sa creada ca intre performantele mari ale Craiovei in trecut, platite de statul roman, si SRL-urile lui Staicu, Netoiu si Ajica nu e nici o legatura. Mirlania lui Ajica nu are nimic de a face cu Universitatea anilor '80. Ajica poate sa-si faca stadion daca vrea - ca doar n-om fi toti prosti sa platim pentru afacerea copiilor lui Mititelu (unde joaca CFR Cluj ?). Poate ca voi sinteti multi - nu inseamna neaparat ca si detineti adevarul. In definitiv aveti SRL-ul si patronul pe care il meritati.

stiintza4ever
stiintza4ever  •  10 Octombrie 2013, 04:44
Postat de echilibrat pe 09 Octombrie 2013, 22:46

CS a rezultat in urma unei asocieri cu citeva institutii publice : primaria si Clubul Sportiv (gasesti contractul de asociere pe internet). Deci CS are componenta publica - deci are intiietate pe Oblemenco. In ceea ce priveste dezafilierea, doar iti spun ca inca nu s-a dat o sentinta definitiva. ICCJ se va pronunta in curind.

Sunt de acord ca primaria este asociat in conducerea CS si e normal ca CS are intaietate pe ion oblemenco dar 2 aspecte sunt grave din start: 1. faptul ca primaria are impresia ca suporterii vor ca echipa lor sa fie reprezentata in conducere de oameni politici si de stat si 2. faptul ca desi admite ca ar avea cunostinta ca exista o alta FC din aceeasi localitate, nu e interesata sa ofere unui numar mai mare de craioveni (pe care ii reprezinta) un pic de fotbal la sfarsita de saptamana. desi i-o cere toata lumea.

stiintza4ever
stiintza4ever  •  10 Octombrie 2013, 03:59

sa lase craiova pe oblemenco asa zic si eu. si lumea va decide la care se duce. asta daca vrei intr-adevar sa afli ce vrea lumea. dar olguta nu vrea ea sa lase lumea sa aleaga, ea tine mortis sa ne arate ea ca fata de ce a fost, in ultimii 2-6 ani ani ea va reusi mult mai mult, cu badea si alti baieti de treaba fosti fotbalisti si cu doi investitoti noi de data asta: domnii ? si ? Dansii contribuie cu x sume de bani si mai mult sau mai putin primaria va ajuta in limitele legii cu intretinerea si gata sa nu va mai aud cu mititelu.

stiintza4ever
stiintza4ever  •  10 Octombrie 2013, 03:21
Postat de ion.ionescu pe 09 Octombrie 2013, 22:47

Când s-a înfiinţat ASF Univ. Cva (cu Cămătaru preşedinte şi E. Arnăutu, reprezentantul lui GC Păunescu - membru) a fost nevoie de aprobarea Min. Educaţiei. S-ar zice că GCP a preluat Clubul de la Rectorat. A primit şi palmaresul ? Dar Ilinca, Neţoiu, Dinel şi Mititelu ? A fost doar o franchiză tacită ? Badea trebuie să lămurească problema ! Lui Mititelu i s-a oferit tot sprijinul dar el voia bani de la FRF, nu fotbal...A făcut echipa în ultima clipă, când nu mai avea încotro, tot pt. a avea motiv să ţipe şi să ceară bani ! Oricum, Primăria greşeşte ca imagine că nu-l lasă să joace în Cva : ar fi devenit dator rapid şi i s-ar fi văzut intenţiile...Lăsaţi timpul să hotărască, ţineţi cu ambele!

Palmaresul inainte de a fi pe vreo hartie oficiala semnata si stampilata este in inimile noastre a fiecaruia. Craiova a facut performante fiind afiliata la FRF iar daca Sandu avea asa ceva ne-o arata si noua si noi o faceam mototol si ii dadeam cu ea in cap ca nu-mi spune mie nimeni cu cine ar trebui sa tin si sa sufar. Mai ales el. Si tu si altii aveti impresia ca noi suntem toti prosti si voi destepti dar nu intelegeti de ce sunteti putini, de ce nu ne desteptam si noi. De ex nu intelegeti de ce Olguta nu lasa Cv pe Oblemenco. Pt ca nu poti sa spui ca asta e rege daca mai e unul cu pretentii la tron. Si atunci ce faci? Institui tu o noua monarhie si lasa istoria sa te judece.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează