Comentarii (187)
ticbic
ticbic  •  05 August 2021, 06:06

"Va recomandam organizarea cluburilor sportive doar sub forma de organizatii non-profit sau societati cu raspundere limitata, fara a avea statutul de „public law entities” („persoane juridice de drept public”). În opinia noastra, astfel de cluburi sportive, având statutul de persoane juridice de drept public, sunt sub autoritatea statului român, ceea ce presupune faptul ca statul român poate interveni în mod nejustificat în activitatea cluburilor sportive, activitate, care, dimpotriva, trebuie sa fie sub controlul exclusiv al FRF. (...) interventia guvernului în activitatile cluburilor sportive presupune o influenta indirecta asupra FRF, care trebuie evitata pentru a asigura conformitatea cu prevederile art. 1 alin. 1 al Statutului FRF, care stipuleaza în mod corect ca FRF este „a non-governmental entity” („persoana juridica neguvernamentala”) si respectarea obligatiei care le revine membrilor afiliati la FIFA si la UEFA, de a-si administra activitatea independent (...)" au transmis FIFA si UEFA catre Federatia Romana de Fotbal intr-un document de 27 de pagini emis de la Zurich in data de 12 noiembrie 2010 si semnat de Marco Villiger, director al Departamentului Juridic si de Fanienne Moser-Frei, sef probleme juridice la nivel de corporatii.

ticbic
ticbic  •  05 August 2021, 06:04

Citind comentariile, constat ca mai nimeni nu cunoaste ce prevede Legea Sportului, facand confuzie intre finantarea cluburilor private si/sau din bani publici (de la bugetul de stat sau de la bugetul local) si statutul juridic al societatii ce administreaza clubul. Pe scurt, legea nu face nicio referire la modul de finantare, ci doar OBLIGA cluburile profesioniste din prima liga sa aibe organizare juridica de drept privat, interzicand activitatea cluburilor de drept public in prima divizie. Atat si nimic mai mult! Cu alte cuvinte, singura obligatie a clubului pentru a avea drept de a evolua in Liga I este sa fie organizata de drept privat, adica sa aiba un patron/actionar etc. Mai departe, daca legea permit sau nu statului si primariilor sa dea bani publici catre o societate privata pentru a finanta fotbalul profesionist, e alta discutie ce n-are legatura cu subiectul in cauza. Clona lui Talpan NU va putea evolua niciodata mai sus de divizia B, fiind de drept public, conform legii, regulamentelor si statutului. Pana nu-si schimba organizarea juridica in drept privat, divizia B este capat de linie, ever! FRF poate schimaba statutul si regulamentele cum vrea el, insa nu poate schimba Legea, care este considerata peste orice alt regulament sau statut!

steaua.inseamna.csa
steaua.inseamna.csa  •  05 August 2021, 03:39
Postat de talpaiadului pe 05 August 2021, 01:19

De acord cu tine, cu rabdarea se trece marea, dar ce sa astepti acolo? CSA Steaua trebuie sa ramana la armata, asa cum si Steaua Bucuresti trebuia sa ramana acolo, asa cum si Dinamo trebuia sa ramana la ministerul de interne. Steaua si Dinamo au fost praduite dupa revolutie de niste generali hrapareti avand drept acoperire cacealmaua lui Mircea Sandu ca UEFA nu le-ar mai fi dat voie sa activeze in prima liga. Un fals ordinar, Steaua Rosie Belgrad activand si in ziua de azi ca sectie a clubului departamental cu acelasi nume si participand in cupele europene fara nici o problema.

Vorbești ca din cărți bre, chapeau bas! Însă unde ai fost in ultimii 5 ani de când le tot spun astea fcsbistilor și nu le-au intrat in cap nici pana azi!? :-))) Nu ai cu cine, ăștia nu merita decât scârbă și dispreț! :-)))

steaua.inseamna.csa
steaua.inseamna.csa  •  05 August 2021, 03:33

Nu e ba prostănac fcsbist! Degeaba plimbi mingea dacă nu înscrii! Ce posesia au avut YBB cu CFR!? Au câștigat!? Dar asta e nimic! Am văzut meciul de deschidere la Gold Cup CONCACAF pe 10 Iulie, Mexic cu Trinidad Tobago (am rămas in noaptea aia pana la ziua pt ca am văzut Brazilia cu Argentina in Finala de pe Maracana la Copa America și meciul asta a fost imediat după). Mexicanii au avut posesie 83%!!! :-))) Nu am văzut statisticile la meciul nostru însă cred ca ciucanii au avut mingea mai mult decât Steaua. La ce le-a folosit!? :-))) buhahahaha!!! :-))) exista oare persoane mai nătânge decât fcsbistii!? :-))) este desigur o întrebare retorica! :-))))

talpaiadului
talpaiadului  •  05 August 2021, 01:19
Postat de bando_ pe 05 August 2021, 00:10

Dacă vreți sa fiți Steaua București, apai urmați cursul natural și firesc. Aveți răbdare și nu va grăbiți ca fata mare la măritat. Nu încercați sa faceți nimic din greșelile trecutului, și cel mai important, nu dați naștere unui nou Gigi Becali! Dacă va este predestinat sa fiți Steaua București, curata și fără Becali, atunci cu siguranță acest lucru mai devreme sau mai târziu se va întâmpla. Făcând lucruri bune și frumoase cu siguranță și suporterii se vor apropia de voi. Dar cum am spus mai sus, important e ca echipa sa urmeze cursul normal și firesc. Dacă e nevoie sa mai petreceți 2-3-4 ani în Liga 2 aia e, dar așteptarea cu siguranță va avea meritul ei.

De acord cu tine, cu rabdarea se trece marea, dar ce sa astepti acolo? CSA Steaua trebuie sa ramana la armata, asa cum si Steaua Bucuresti trebuia sa ramana acolo, asa cum si Dinamo trebuia sa ramana la ministerul de interne. Steaua si Dinamo au fost praduite dupa revolutie de niste generali hrapareti avand drept acoperire cacealmaua lui Mircea Sandu ca UEFA nu le-ar mai fi dat voie sa activeze in prima liga. Un fals ordinar, Steaua Rosie Belgrad activand si in ziua de azi ca sectie a clubului departamental cu acelasi nume si participand in cupele europene fara nici o problema.

steaua.inseamna.csa
steaua.inseamna.csa  •  05 August 2021, 00:56

Ești degeaba! Tu ești ăla care crede ca posesia îți câștiga un meci! :-))))

talpaiadului
talpaiadului  •  05 August 2021, 00:44
Postat de bando_ pe 04 August 2021, 23:58

Dacă nu știi despre ce cadavre este vb este pt ca nu ești Stelist.

Okay, acum am inteles ce ai vrut tu sa spui acolo. Eu am spus ca Steaua a murit cand s-a urcat Becali pe Maybach si am parasit echipa la momentul respectiv. Faptul ca acum consider a ma alatura CSA-ului nu inseamna ca nu sunt stelist sau ca o fac calcand peste cadavrul tau. CSA este o echipa noua, iar tu poti sustine orice echipa vrei tu, inclusiv FCSB-ul, e alegerea ta si o respect. Sa stii ca eu te consider pe tine stelist ca si mine si ca si cei care sustin in prezent CSA-ul. Noi toti care am sustinut Steaua Bucuresti suntem stelisti pentru totdeauna, aceasta calitate nu se poate pierde. Dar tu in momentul de fatza esti fecesebist, asa cum Catalynn este CSA-ist, iar eu sunt inca neutru dar dispus sa ma alatur CSA-ului in cazul in care lucrurile se clarifica acolo si echipa incepe sa faca performanta. Noi ar trebui sa ne respectam reciproc pentru ca suntem frati, chiar daca acum am ales sa mergem in directii diferite.

hermannstadtul
hermannstadtul  •  05 August 2021, 00:28
Postat de Reflector Sv pe 05 August 2021, 00:21

Felicitari echipei de fotbal Steaua pentru victorie si daruire in joc exemplara ! Ar fi cazul ca ministru sa se implice si sa rezolve problema acceptarii promovarii in liga intai a echipei reprezentative a armatei romane Steaua si sa nu lase sa-si bata joc de Steaua toti profitorii tulburati ce din interese meschine solicita interzicera promaovarii in liga intai a celei mai performante echipe de fotbal din Romania , Steaua .

și ce-ar trebui să facă ministrul? să schimbe singur legea sportului? nu poate. minte de talpanist

226628904800238
Reflector Sv  •  05 August 2021, 00:21

Felicitari echipei de fotbal Steaua pentru victorie si daruire in joc exemplara ! Ar fi cazul ca ministru sa se implice si sa rezolve problema acceptarii promovarii in liga intai a echipei reprezentative a armatei romane Steaua si sa nu lase sa-si bata joc de Steaua toti profitorii tulburati ce din interese meschine solicita interzicera promaovarii in liga intai a celei mai performante echipe de fotbal din Romania , Steaua .

bando_
bando_  •  05 August 2021, 00:17
Postat de bando_ pe 05 August 2021, 00:10

Dacă vreți sa fiți Steaua București, apai urmați cursul natural și firesc. Aveți răbdare și nu va grăbiți ca fata mare la măritat. Nu încercați sa faceți nimic din greșelile trecutului, și cel mai important, nu dați naștere unui nou Gigi Becali! Dacă va este predestinat sa fiți Steaua București, curata și fără Becali, atunci cu siguranță acest lucru mai devreme sau mai târziu se va întâmpla. Făcând lucruri bune și frumoase cu siguranță și suporterii se vor apropia de voi. Dar cum am spus mai sus, important e ca echipa sa urmeze cursul normal și firesc. Dacă e nevoie sa mai petreceți 2-3-4 ani în Liga 2 aia e, dar așteptarea cu siguranță va avea meritul ei.

În schimb orice pas făcut în afara cursului firesc, orice forțare, intimidare, șantajare de a obține într-un fel sau altul privatizarea sau locul în Liga 1, nu vor face altceva decât sa scadă credibilitatea acestei echipe. Pentru a fi Steaua, trebuie sa fii exact opusul actualei echipe a ciobanului, sa nu faci nimic din ce ar fi făcut ciobanul.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 19
Comentează