Comentarii (131)
tibi_968
tibi_968  •  27 Februarie 2014, 00:10
Postat de echilibrat pe 26 Februarie 2014, 23:47

Corect ! Dar e ilegal sa instrainezi bunuri ale unei firme aflate in insolventa. In caz de faliment acele bunuri trebuie vindute pentru ca firmele creditoare sa-si recupereze banii, iar ce ramine se va da fimei debitoare (ce a mai ramas din ea). Nimeni nu asteapta ca vreun bun al lui Mititelu sa fie cedat gratis. Mititelu a cumparat acea stema cu leul gras din 1999 plus locul in liga 2 cu o benzinarie in 2005. Totul face citeva sute de mii de Euro.

Uite....astea sunt lucrurile care nu imi plac...denaturarea adevarului. Tu spui ca a platit cu o benzinarie, uite ce spune Dinel Staicu (vanzatorul...cred ca ar fi trebuit sa stie mai bine, nu?) "Staicu a spus ca tranzactia a fost evaluata la pretul de 5 milioane de euro si a constat, printre altele, in actiuni de la un centru farmaceutic de la Sibiu, un complex hotelier din Targu-Jiu si uzinele miniere UPSROM – Petrosani. In plus, exista in contract o clauza in care Staicu va primi 2 milioane de euro din vanzarea de jucatori in urmatorii doi ani si jumatate, dar si toate drepturile de televiziune si de publicitate pana in vara lui 2005, precum si asupra lui Plesan, evaluat la 2milioan

echilibrat
echilibrat  •  27 Februarie 2014, 00:07
Postat de fcu1948 pe 26 Februarie 2014, 23:59

Dacă se dovedește că înstrăinarea bunurilor s-a făcut ulterior deschiderii procedurii insolvenței și dacă acest lucru a fost în dauna creditorilor, atunci și numai atunci, înstrăinarea respectivă este ilegală, iar actul translativ de proprietate va fi anulat de instanță. Până una-alta, nu s-a declanșat falimentul, iar leul gras este încă în proprietatea lui Mititelu. Un lucru să înțelegeți voi postacii plătiți de lărguța, sandu și psd - suporterii adevărați, adică cei câteva sute de mii de susținători vor fi alături de Universitatea Craiova indiferent de divizia în care va evolua. Iar csu clona nu va avea niciodată mai mult de 2.000 de presupuși fani..

Asta e nebunia ta sa crezi ca cei impotriva mititelului sint platiti de psd sau mai stiu eu cine. Trezeste-te ! Sint multi oameni care sint scirbiti de ceea ce a facut acest la Craiova in ultimii 12 ani. Vezi ca si nume sonore - gen Marius Mitran, Ilie Balaci - se alatura usor-usor proiectului CS. Uita-te pe istoria Craiovei de la prima promovare in prima liga. Domnia lui mititelu e cea mai neagra perioada din istoria acestui oras. Ca da sau nu faliment - imi e indiferent. Fotbal Club U Craiova nu inseamna nimic pentru mine - doar afacerea unui interlop. Iar daca mititelu face golanii sa pastreze acel desen cu leul gras - sa fie sanatos. Craiova e mai mult decit un desen si 2 retrogradari.

fcu1948
fcu1948  •  27 Februarie 2014, 00:06
Postat de echilibrat pe 26 Februarie 2014, 23:59

Mititelu a distrus acest club. In 10 ani, Craiova a ajuns o cocina de liga 2. In acest timp Pandurii a ajuns in cupele europene. Nu are capacitatile financiare, emotionale si manageriale pentru asa ceva. Daca iubea cu adevarat acest club, il ceda unuia cu mai multa minte si cu mai multi bani. Restul e gargara ieftina. S-a gasit unul sa bage bani in Astra - se gasea si unul pentru Craiova, daca Mititelu dorea cu adevarat performanta la Craiova. Nu poti tu, lasa pe altul. Dar ce s-ai faci cind mititelului ii place sa fie la TV ca patron club si "brend".

Comparația cu Pandurii nu subzistă, e forțată și neavenită. La Pandurii s-au investit peste 10 milioane de euro din bani publici, nu din fonduri private. Cu toate acestea, îți reamintesc faptul că Pandurii a retrogradat de 2 ori, însă a fost menținută artificial în Liga 1 de infractorul sandu mircea pt că era dator față de Condescu, cel care l-a sprijinit la ultimele alegeri de la frf. Universitatea Craiova a fost finanțată de un singur om care a făcut destule greșeli în tot acest interval și care a ajuns la fundul sacului. Totuși situația ar fi fost alta dacă nu i se furau Universității cei 40 de jucători și dacă n-ar fi fost dezafiliată abuziv și ilegal de către infractorul sandu mircea.

fcu1948
fcu1948  •  26 Februarie 2014, 23:59
Postat de echilibrat pe 26 Februarie 2014, 23:47

Corect ! Dar e ilegal sa instrainezi bunuri ale unei firme aflate in insolventa. In caz de faliment acele bunuri trebuie vindute pentru ca firmele creditoare sa-si recupereze banii, iar ce ramine se va da fimei debitoare (ce a mai ramas din ea). Nimeni nu asteapta ca vreun bun al lui Mititelu sa fie cedat gratis. Mititelu a cumparat acea stema cu leul gras din 1999 plus locul in liga 2 cu o benzinarie in 2005. Totul face citeva sute de mii de Euro.

Dacă se dovedește că înstrăinarea bunurilor s-a făcut ulterior deschiderii procedurii insolvenței și dacă acest lucru a fost în dauna creditorilor, atunci și numai atunci, înstrăinarea respectivă este ilegală, iar actul translativ de proprietate va fi anulat de instanță. Până una-alta, nu s-a declanșat falimentul, iar leul gras este încă în proprietatea lui Mititelu. Un lucru să înțelegeți voi postacii plătiți de lărguța, sandu și psd - suporterii adevărați, adică cei câteva sute de mii de susținători vor fi alături de Universitatea Craiova indiferent de divizia în care va evolua. Iar csu clona nu va avea niciodată mai mult de 2.000 de presupuși fani..

echilibrat
echilibrat  •  26 Februarie 2014, 23:59

Mititelu a distrus acest club. In 10 ani, Craiova a ajuns o cocina de liga 2. In acest timp Pandurii a ajuns in cupele europene. Nu are capacitatile financiare, emotionale si manageriale pentru asa ceva. Daca iubea cu adevarat acest club, il ceda unuia cu mai multa minte si cu mai multi bani. Restul e gargara ieftina. S-a gasit unul sa bage bani in Astra - se gasea si unul pentru Craiova, daca Mititelu dorea cu adevarat performanta la Craiova. Nu poti tu, lasa pe altul. Dar ce s-ai faci cind mititelului ii place sa fie la TV ca patron club si "brend".

echilibrat
echilibrat  •  26 Februarie 2014, 23:52
Postat de fcu1948 pe 26 Februarie 2014, 23:43

Tu ești nebun de legat dacă te aștepți ca cineva să dea pe gratis un bun pe care îl are în proprietate. Ia dă-mi tu mie pe gratis casa ta, presupunând prin absurd că ai avea șa ceva.............

Sper ca m-am facut inteles : totul se vine si se cumpara. Dar din punct de vedere moral, cu ce drept detine Mititelu sigla cu leul introdusa de CS in 1983 ? Asta mi se pare halucinant. Acea stema a fost platita din bani publici. Cum e posibil ca un insemn public, care apartine istoriei Craiovei, sa fie detinut de cineva, desi nu a fost vindut niciodata ? Mi se pare o crima a OSIM sa permita asa ceva. De ce Mititelu nu foloseste in public stema cu leul gras, din 1999, aia urita si pacaleste lumea cu alte variante ?

echilibrat
echilibrat  •  26 Februarie 2014, 23:47
Postat de fcu1948 pe 26 Februarie 2014, 23:43

Tu ești nebun de legat dacă te aștepți ca cineva să dea pe gratis un bun pe care îl are în proprietate. Ia dă-mi tu mie pe gratis casa ta, presupunând prin absurd că ai avea șa ceva.............

Corect ! Dar e ilegal sa instrainezi bunuri ale unei firme aflate in insolventa. In caz de faliment acele bunuri trebuie vindute pentru ca firmele creditoare sa-si recupereze banii, iar ce ramine se va da fimei debitoare (ce a mai ramas din ea). Nimeni nu asteapta ca vreun bun al lui Mititelu sa fie cedat gratis. Mititelu a cumparat acea stema cu leul gras din 1999 plus locul in liga 2 cu o benzinarie in 2005. Totul face citeva sute de mii de Euro.

fcu1948
fcu1948  •  26 Februarie 2014, 23:43
Postat de echilibrat pe 26 Februarie 2014, 23:24

Ai dreptate - desi societatea era in insolventa, Mititelu deja a trecut totul pe alta societate. Asta e ilegal - cind esti in insolventa nu ai dreptul sa instrainezi din bunurile firmei. Deja creditorii l-au dat in judecata pe Mititelu si spera sa obtina revenirea aceslor bunuri la Fotbal Club U Craiova. Practic Fotbal Club U Craiova mai are doar locul in liga 2 si multe datorii - ce era mai de valoare a fost instrainat deja. Omul e nebun de legat - pur si simplu nu vrea sa dea din mina ce are ( o stema cu leul inregistrata la OSIM in 1999 de George Ilinca, si alte steme inregistrate in ultimii 2 ani - dar cu litigii cu CS pe tema asta).

Tu ești nebun de legat dacă te aștepți ca cineva să dea pe gratis un bun pe care îl are în proprietate. Ia dă-mi tu mie pe gratis casa ta, presupunând prin absurd că ai avea șa ceva.............

echilibrat
echilibrat  •  26 Februarie 2014, 23:24
Postat de tibi_968 pe 26 Februarie 2014, 23:02

Si intr-un caz si intr-altul, brandul (ceea ce inteleg ca doriti voi cel mai mult) nu va sunt garantate. De ce? Pentru ca, din sursele din presa, inteleg ca sunt "puse bine", protejate. Oricat de prost l-au crezut unii pe Mititelu, a stiut ca acelea sunt cele mai de pret lucruri si le-a vandut copiilor lui (daca gresesc imi cer scuze). Cu cat te gandesti mai mult cu atat lucrurile sunt mai complicate. Fa un exercitiu de imaginatie si presupune ca eu sunt Mititelu, si maine iti dau gratis brandul (fara datoriile clubului). Crezi ca vei putea renaste echipa U Craiova ?

Ai dreptate - desi societatea era in insolventa, Mititelu deja a trecut totul pe alta societate. Asta e ilegal - cind esti in insolventa nu ai dreptul sa instrainezi din bunurile firmei. Deja creditorii l-au dat in judecata pe Mititelu si spera sa obtina revenirea aceslor bunuri la Fotbal Club U Craiova. Practic Fotbal Club U Craiova mai are doar locul in liga 2 si multe datorii - ce era mai de valoare a fost instrainat deja. Omul e nebun de legat - pur si simplu nu vrea sa dea din mina ce are ( o stema cu leul inregistrata la OSIM in 1999 de George Ilinca, si alte steme inregistrate in ultimii 2 ani - dar cu litigii cu CS pe tema asta).

stina
stina  •  26 Februarie 2014, 23:16

ia luati in calcul si varianta foarte probabila, ca in viitor ,stiinta sa fie istorie..... iar csu-ul sa ramana cu suporterii de azi .....adica o parte din neamurile de grad unu ale celor de pe teren......e noaptea mintii la craiova

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 14
Comentează