Comentarii (217)
indolentu
indolentu  •  21 Ianuarie 2018, 18:28
Postat de catalynn pe 21 Ianuarie 2018, 16:24

Ticbis tată, tocești tastatura de pomana, lucrurile astea s-au discutat si-n dunga. Legile s8 regulamentele sunt făcute, nu doar in România, pt a fi încălcate si interpretate dupa cum doresc cei puternici. Da, ai dreptate, Legea Sportului nu, dar statul FRF (care la rândul ei are un statul bizar, semi-privat) prevede ca echiepele de deept public nu pot activa in Liga Profesionista, ei luand recomandarea UEFA ca litera de lege, UEFA la rândul sau neavând aceasta prevedere in Staut. Bun, acum ca am lamurit asta, trecem la lucruri practice. Proiectul CSA are in spate niste baieti foarte deștepți care cred ca pana si pe tine te-au convins ca stiu de fac. Cand nimeni nu mai credea posibil te-ai trezit cu Steaua pe cap. Nu, nu in L5 cum sperai tu, ci in L4, existând aceasta prevedere subiectiva in Regulament. Academia PSD Rapid s-au băgat in ecuație cand nu trebuia, asa ca domnul Petrea a devenit vicepreședinte la AMFB, Judecătoria si-a facut treaba si au tras Rapidul pe linie moarta (pun intended!) si Steaua e practic in L3 de Vineri. Consecintele pt fcsb a afilierii Stelei la FRF se cunosc. In L3 se poate păstra actuala forma de organizare, si cred ca si in L2. Cand am spus in Iulie 2016 ca reapare Steaua nu ma credea nimeni. Cand am spus ca o data importantă pt noi e 15 Ianuarie iar eram luat la mișto. Desigur la treaba cu CISurile ma refeream, inse prostimea credea ca la Palmaresul de pe site-ul UEFA sau alte bazaconii. Am avut dreptate!? :-))) Si tot io iti garantez ca atunci

ia tradu ne tu cataline asa cum l am rugat si pe ticbicsu si raspunde scrut si la obiect cu subiect si predicat ce ai vrut sa spui cu chestia asta si dau un citat din comentariu tau Academia PSD Rapid s-au băgat in ecuație cand nu trebuia, asa ca domnul Petrea a devenit vicepreședinte la AMFB, Judecătoria si-a facut treaba si au tras Rapidul pe linie moarta (pun intended!) si Steaua e practic in L3 de Vineri. am incheiat citatu.adica nimeni nu mai are voie sa cistige impotriva ceseaului si ca liga4 se joaca degeaba ca promovata se stie?ca nentu petrea ie acu sef la amfb si da cisu cui vrea muschiu lui?ie iar o lucratura a la 947 da la liga4 nu ca atunci cu carmen si cimpulungu in divizia a?

ticbis
ticbis  •  21 Ianuarie 2018, 18:22
Postat de indolentu pe 21 Ianuarie 2018, 18:08

vezi ca ai uitat de schimbu de terenuri nu degeaba a stat si babiuc la loc racoros si de sechestrarea de persoane sau alea nu se pun?

Se pun si alea, si schimbul de terenuri si sechestrarea de persoane... Tocmai de aia intreb, daca Dragnea schimba legea ca sa intre CSA-ul in Liga I-a abuziv, trecand peste regulamentele si statutul FRF, nu e acelasi lucru? Daca asa cum prevesteste Catalynn, noua conducere a FRF va elimina din statut acel paragraf doar ca sa se poata afilia clona lui Talpan la federatie, asta ti se pare normal, firesc, legal??? Daca face asta si Romania va fi dezafiliata de la FIFA si UEFA, la ce-ti foloseste? Doar ca sa-ti etalezi puterea??? Asta face si ala din Coreea de Nord, d-aia lumea civilizata nu da doi bani pe tara aia... Aici vrei sa ajungem? Asta e scopul vostru??? Pai, OK, va inteleg, dar la ce va mai trebuie fotbal, cluburi... la ce va mai foloseste???

indolentu
indolentu  •  21 Ianuarie 2018, 18:21
Postat de ticbis pe 21 Ianuarie 2018, 16:26

Bre, habar n-ai de nimic, e o varza totala in capul tau! Toate federatiile sportive din Romania, de la absolut toate sporturile, au propriile lor statute si regulamente, conforme cu cele ale federatiilor internationale la care sunt afiliate. Pe de alta parte, toate statutele federatiilor tuturor sporturilor din Romania sunt validate juridic de catre tribunalele romanesti, prin hotarare judecatoreasca care certifica ca acestea sunt in conformitate cu legislatia romana si, prin urmare, respecta legile Romaniei, inclusiv legea sportului. Prin urmare, statutul actual al FRF, care include si paragraful prin care CSA-ul NU poate fi afiliat la FRF in actuala forma de organizare juridica, este validat de catre un tribunal din Romania si are putere de lege! Ca nu-ti convine tie, nu intereseaza pe nimeni! Te sfatuiesc sa pui mana pe carte si sa citesti; altfel, mai mult decat sa te dai in stamba pe net si sa te faci de ras cu prostiile din capul tau n-o sa dovedesti niciodata nimic. Vai de capul tau, habar n-ai despre ce e vorba in propozitie... dar net-ul e la liber... chiar si pentru cei ce ar trebui *** ***...:)))

bre ca sa te citez prealuminatule adica ce sa inteleaga toata lumea inclusiv catalin ca la vara ceseau nu poate juca in liga 3 ca nu poate fi afiliata la ferefeu?raspunde clar te rog cu subiect si predicat adica ceva de genu cesea steaua poate la vara incepind din sezonu 2018 2019 in liga 3 sau cesea steaua nu poate juca in liga 3 fiindca nu poate fi afiliata la ferefe atit.deci iti cer un raspuns simplu cu subiect si predicat nu un milion de cuvinte deci poate fi afiliata la ferefe si sa joace de la vara daca promoveaza in liga 3?da sau nu?si cum ramine raspunsu la o recomandare versus lege ca ai omis sa mi raspunzi ce se intimpla daca te ia radaru cu 52 in localitate cind ie zapada pe jos?iti iei amedna si puncte pe permis?da sau nu?poate iesti amabil bre si raspunzi scurt si la obiect la intrebari fara multe alte polologhii goale

indolentu
indolentu  •  21 Ianuarie 2018, 18:15
Postat de ticbis pe 21 Ianuarie 2018, 14:56

Bre, ori esti prost ori faci pe prostul...:)) Recomandarea asta vine de la FIFA si UEFA si se refera strict la obiectul lor de activitate, adica la FOTBAL. Daca in mintea ta crezi ca pe aia de la FIFA si UEFA ii intereseaza regulile de la handbal sau baschet, inseamna ca n-ai toate tiglele pe casa! Daca inca nu stii ce reprezinta abrevierile acestor organisme, iti traduc eu: FRF (Federatia Romana de Fotbal); UEFA (Uniunea Europeana de Fotbal Asociatie; FIFA (Federatia Internationala de Fotbal Asociatie); LPF (Liga Profesionista de Fotbal). Unde naiba ai vazut tu aici legaturi cu alte sporturi??? Esti in eroare; fiecare federatie internationala a oricarui sport din lume are propriul sau statut si propriile sale regulamente, fara nicio legatura cu celelelte sporturi. Daca sustii ca FIFA e obligata sa faca aceleasi regulamente cu ITF, WTA sau EHF, iseamna ca esti dus cu pluta!!! Iar spre stiinta ta, acel paragraf inscris in statutul FRF pe cale ti l-am citat este in vigoare in momentul de fata si isi produce efectele. CSA nu poate fi afiliata la FRF indiferent de cum suna legea sportului, deal with that :)))))))))

bre ca sa te citez prealuminatule adica ce sa inteleaga toata lumea inclusiv catalin ca la vara ceseau nu poate juca in liga 3 ca nu poate fi afiliata la ferefeu?raspunde clar te rog cu subiect si predicat adica ceva de genu cesea steaua poate la vara incepind din sezonu 2018 2019 in liga 3 sau cesea steaua nu poate juca in liga 3 fiindca nu poate fi afiliata la ferefe atit.deci iti cer un raspuns simplu cu subiect si predicat nu un milion de cuvinte deci poate fi afiliata la ferefe si sa joace de la vara daca promoveaza in liga 3?da sau nu?

indolentu
indolentu  •  21 Ianuarie 2018, 18:08
Postat de ticbis pe 21 Ianuarie 2018, 18:03

Imi pare rau, dar nu despre idealisme e vorba aici, ci mult mai simplu: despre un stat de drept. Si nu e vorba doar despre fotbal; un stat care poate incalca legea discretionar, un stat care poate modifica legile dupa bunul sau plac este un stat totalitar. Se intampla asta in Rusia, in Coreea de Nord, chiar si in China. Problema o pun din punctul de vedere al unui simplu cetatean, nu al unui suporter de fotbal. Pai daca statul roman poate sa incalce toate legile dupa bunul sau plac, ce garantie am eu ca si cetatean ca atunci cand voi apela la justitie aceasta imi va face dreptate??? Imi cer scuze, dar te asigur ca la ora asta tara noastra arata si functioneaza dupa chipul si asemanarea ta. Nu prea inteleg la ce va trebuie voua Europa; doar pentru ca sa va duceti in concedii cu nevasta si copiii la "all inclusive" prin Grecia, Turcia si Italia? Doar sa va faceti selfi-uri cu turnul Eiffel la Paris si cu castelele de pe valea Loarei? Am batut zeci de ani lumea larga si daca un nemt aude ineptiile tale pleaca de langa tine in secunda doi si te priveste de parca ai fi ciumat. Eu nu sunt idealist, eu chiar cred in ceea ce ar trebui sa insemne justitie si dreptate intr-o tara normala. Becali a facut puscarie pentru ca a incercat sa dea o sacosa de bani unei echipe ca sa-si joace corect sansele pe teren; oare ce puscarie crezi tu ca ar trebui sa faca aia care vor incalca legile ca sa intre CSA-ul in liga I-a??? Sincer, eu nu te invidiez, ai probleme mari de moralitate...

vezi ca ai uitat de schimbu de terenuri nu degeaba a stat si babiuc la loc racoros si de sechestrarea de persoane sau alea nu se pun?

ticbis
ticbis  •  21 Ianuarie 2018, 18:03
Postat de catalynn pe 21 Ianuarie 2018, 17:23

Ticbis dear, tu trăiești in lumea ta, io in România de unde crede caraghiosul asta de randoom ca am plecat de zeci de ani. Tu ai niste idealisme pe care le aveam si io dupa Revoluție, insa atunci eram adolescent, intre timp am mai învațat si io ca nu chiar tot ce zboară se mananca iar lumea nu este nici pe departe construită pe onestitate, egalitate, fraternitate si alte *ate din astea ci este un câmp de lupta crâncen unde numai cei puternici supraviețuiesc iar istoria e scrisa numai de catre învingători, pe învinși nu da nimeni doi bani! Tu ai insirat multe cuvinte frumoase, insa goale de conținut in viata reala. Daca tu vrei sa te convingi pe tine ca e, sau va fi asa idilic cum speri e strict treaba ta. Insa io iti spun ce se intampla in realiate, nimic altceva! Deci vrei sa facem pariu ca io am dreptate si nu tu!? Io am curajul sa “put my money where my mouth is” cum spun “partenerii strategici”. Tu ai!? Repet in caz ca nu am fost clar desi ma îndoiesc: cu actualul Statut si actuala organizare a Stelei, da, nu pot juca in L1, DAR cand va fi cazul se vor găsi soluții! Prevederea respectiva NU este prevăzută in regulamentele UEFA in ciuada recomandărilor facute chiar de ei, doar in Statutul FRF. Deci facem pariu pe absolut ce dorești ca atunci cand va trebui Straua isi va modifica organizarea in Asociație. Nu, nu cu un al jjjjijji! O pot face chiar si acum asociindu-se cu AS47 de exemplu. SAU si sa nu zici ca te suprind cu ceva: noua conducere FRF va modifica Statutul :-))))

Imi pare rau, dar nu despre idealisme e vorba aici, ci mult mai simplu: despre un stat de drept. Si nu e vorba doar despre fotbal; un stat care poate incalca legea discretionar, un stat care poate modifica legile dupa bunul sau plac este un stat totalitar. Se intampla asta in Rusia, in Coreea de Nord, chiar si in China. Problema o pun din punctul de vedere al unui simplu cetatean, nu al unui suporter de fotbal. Pai daca statul roman poate sa incalce toate legile dupa bunul sau plac, ce garantie am eu ca si cetatean ca atunci cand voi apela la justitie aceasta imi va face dreptate??? Imi cer scuze, dar te asigur ca la ora asta tara noastra arata si functioneaza dupa chipul si asemanarea ta. Nu prea inteleg la ce va trebuie voua Europa; doar pentru ca sa va duceti in concedii cu nevasta si copiii la "all inclusive" prin Grecia, Turcia si Italia? Doar sa va faceti selfi-uri cu turnul Eiffel la Paris si cu castelele de pe valea Loarei? Am batut zeci de ani lumea larga si daca un nemt aude ineptiile tale pleaca de langa tine in secunda doi si te priveste de parca ai fi ciumat. Eu nu sunt idealist, eu chiar cred in ceea ce ar trebui sa insemne justitie si dreptate intr-o tara normala. Becali a facut puscarie pentru ca a incercat sa dea o sacosa de bani unei echipe ca sa-si joace corect sansele pe teren; oare ce puscarie crezi tu ca ar trebui sa faca aia care vor incalca legile ca sa intre CSA-ul in liga I-a??? Sincer, eu nu te invidiez, ai probleme mari de moralitate...

catalynn
catalynn  •  21 Ianuarie 2018, 17:23
Postat de ticbis pe 21 Ianuarie 2018, 16:52

Daca se vor respecta legile tarii, in actuala forma de organizare CSA nu va putea niciodata juca in Liga I-a si nici nu va avea cum sa fie afiliata la FRF. Daca nu, orice e posibil; dar intr-o astfel de conjunctura tara asta va fi orice, numai democratie si civilizatie, nu! Mi se face greata numai cand ma gandesc la o asemenea perspectiva... ai grija ce-ti doresti; nu glumi cu astfel de lucruri...

Ticbis dear, tu trăiești in lumea ta, io in România de unde crede caraghiosul asta de randoom ca am plecat de zeci de ani. Tu ai niste idealisme pe care le aveam si io dupa Revoluție, insa atunci eram adolescent, intre timp am mai învațat si io ca nu chiar tot ce zboară se mananca iar lumea nu este nici pe departe construită pe onestitate, egalitate, fraternitate si alte *ate din astea ci este un câmp de lupta crâncen unde numai cei puternici supraviețuiesc iar istoria e scrisa numai de catre învingători, pe învinși nu da nimeni doi bani! Tu ai insirat multe cuvinte frumoase, insa goale de conținut in viata reala. Daca tu vrei sa te convingi pe tine ca e, sau va fi asa idilic cum speri e strict treaba ta. Insa io iti spun ce se intampla in realiate, nimic altceva! Deci vrei sa facem pariu ca io am dreptate si nu tu!? Io am curajul sa “put my money where my mouth is” cum spun “partenerii strategici”. Tu ai!? Repet in caz ca nu am fost clar desi ma îndoiesc: cu actualul Statut si actuala organizare a Stelei, da, nu pot juca in L1, DAR cand va fi cazul se vor găsi soluții! Prevederea respectiva NU este prevăzută in regulamentele UEFA in ciuada recomandărilor facute chiar de ei, doar in Statutul FRF. Deci facem pariu pe absolut ce dorești ca atunci cand va trebui Straua isi va modifica organizarea in Asociație. Nu, nu cu un al jjjjijji! O pot face chiar si acum asociindu-se cu AS47 de exemplu. SAU si sa nu zici ca te suprind cu ceva: noua conducere FRF va modifica Statutul :-))))

cetateanul_surmenat
cetateanul_surmenat  •  21 Ianuarie 2018, 17:06
Postat de catalynn pe 21 Ianuarie 2018, 16:24

Ticbis tată, tocești tastatura de pomana, lucrurile astea s-au discutat si-n dunga. Legile s8 regulamentele sunt făcute, nu doar in România, pt a fi încălcate si interpretate dupa cum doresc cei puternici. Da, ai dreptate, Legea Sportului nu, dar statul FRF (care la rândul ei are un statul bizar, semi-privat) prevede ca echiepele de deept public nu pot activa in Liga Profesionista, ei luand recomandarea UEFA ca litera de lege, UEFA la rândul sau neavând aceasta prevedere in Staut. Bun, acum ca am lamurit asta, trecem la lucruri practice. Proiectul CSA are in spate niste baieti foarte deștepți care cred ca pana si pe tine te-au convins ca stiu de fac. Cand nimeni nu mai credea posibil te-ai trezit cu Steaua pe cap. Nu, nu in L5 cum sperai tu, ci in L4, existând aceasta prevedere subiectiva in Regulament. Academia PSD Rapid s-au băgat in ecuație cand nu trebuia, asa ca domnul Petrea a devenit vicepreședinte la AMFB, Judecătoria si-a facut treaba si au tras Rapidul pe linie moarta (pun intended!) si Steaua e practic in L3 de Vineri. Consecintele pt fcsb a afilierii Stelei la FRF se cunosc. In L3 se poate păstra actuala forma de organizare, si cred ca si in L2. Cand am spus in Iulie 2016 ca reapare Steaua nu ma credea nimeni. Cand am spus ca o data importantă pt noi e 15 Ianuarie iar eram luat la mișto. Desigur la treaba cu CISurile ma refeream, inse prostimea credea ca la Palmaresul de pe site-ul UEFA sau alte bazaconii. Am avut dreptate!? :-))) Si tot io iti garantez ca atunci

Cu alte cuvinte, recunosti ca sistemul lucreaza pt voi si incalcati regulamente / calcati pe cadavre (si aici ma refr la academia psd recte rapid) doar sa va atingeti scopul - sa pacaliti un alt fraier sa bage bani si apoi sa ii dati teapa. Frumos, si mai il acuzati pe gigi de practici incorecte.... Rusinica

ticbis
ticbis  •  21 Ianuarie 2018, 16:52
Postat de catalynn pe 21 Ianuarie 2018, 16:27

Si tot io iti garantez ca atunci cand va trebui Steaua va deveni asociație si a juca in L1 nu va fi o problema. Te bagi la un pariu!? :-)))

Daca se vor respecta legile tarii, in actuala forma de organizare CSA nu va putea niciodata juca in Liga I-a si nici nu va avea cum sa fie afiliata la FRF. Daca nu, orice e posibil; dar intr-o astfel de conjunctura tara asta va fi orice, numai democratie si civilizatie, nu! Mi se face greata numai cand ma gandesc la o asemenea perspectiva... ai grija ce-ti doresti; nu glumi cu astfel de lucruri...

randoom.__
randoom.__  •  21 Ianuarie 2018, 16:55
Postat de ticbis pe 21 Ianuarie 2018, 16:45

Bati campii! Daca in mintea ta, in secolul XXI, crezi ca "legile si regulamentele sunt facute pentru a fi incalcate", discutam de pomana. Legile si regulamentele sunt facute pentru a fi respectate de toata lumea, altfel ar fi haos pe toata planeta, cu "baietii tai destepti" cu tot! Tu visezi la un regim totalitar, unul in care legile sunt la bunul plac al unui conducator; eu sper la altceva, exact pe dos; macar pentru respectul pe care il port catorva mii de romani care au platit cu viata aceasta idee in 1989. Tu traiesti intr-o lume moarta si ingropata de istorie intr-un mormant rusinos al umanitatii, eu sper ca tara asta sa traiasca in normalitate, sa-si revina mental, civic si spiritual la ceea ce-ar trebui sa fie: un popor demn, mandru si perfect adoptat in civilizatia moderna. Tu vrei furaciuni, spagi, o justitie corupta si aservita politicului, un fotbal fals si nascut din abuzuri. La ce-ti foloseste? Cu ce te incanta asa ceva? Esti jalnic si, mai mult decat atat... Penibil!!!

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 22
Comentează