Comentarii (116)
catalynn
catalynn  •  04 Mai 2019, 16:59
Postat de Nicu Valentin Vasiliu pe 04 Mai 2019, 16:23

cfr_cluj-campioana egal insolventa =)) Steaua nu a fost nici odata insolventa ratatule Cand Cfr a castigat titlu si sa dus in grupele CL imediat Paskany a luat bani si a fugit ! asa o sa faca si astia daca cumva se califica in vreo cupa europeana =)) sa vedem cum o joci pe asta Cel mai prost fan a lui Cfr tu esti =))

Fcsbist spui, prost spui! Este o axioma! Respectivul este dinamovist și e bucureștean, dar atât tu cât și Viorel fcsbistul sunteți prea prosti pt a va da seama. Și-a pus nickul ăla pt a face mișto de fcsbisti. Dinamoviștii au respect fata de Steaua cum și noi avem făta de ei, ne leagă rivalitatea istorică și ura nedisimulată pt FC fcsb!

catalynn
catalynn  •  04 Mai 2019, 16:52
Postat de Ilie Ionescu pe 04 Mai 2019, 16:19

Incredibil cat tupeu, ignoranta si nesimtire. Soldatul credincios al UM incearca sa justifice prezenta abuziva a armatei in sport!!! Carmen a disparut din cauza lui Mociornita, afirma specimenul!!! adica nu a fost vinovat nici PCR nici URSS ci... Mociornita!! CSA avea in 1947 o echipa de fotbal a...Armatei Regale, mai abereaza catalynn. Adica sa fie clar CSA era a Casei Regale de Romania, Carmen a fost desfiintata de ..Mociornita si Catlynn este de un penibil incomensurabil sustinand amestecul militar in sportul unei trai democratice!!!!

Viorel fcsbistul s-a rebranduit in Ilie Ionescu :-)))) Nu am scris io istoria ... ci învingătorii! :-)))) Mociornița nu a înțeles, și l-a costat. Însă ce am spus, și asta e realitatea, nu am ce schimba, e ca Pauker și Dej au desființat Carmenul pt a se răzbuna pe Mociornița pt tupeul sau, nu pt a bagă Steaua in A. De altfel Dej era rapidist, nucleul de jucatori buni ai Carmenului ajungând la altfel la Rapid.

cetateanul_surmenat
cetateanul_surmenat  •  04 Mai 2019, 16:42

Veorele (nu intamplator ai acelasi nume cu planta suprema) daca iti vinzi apartamentul ala *** din *** la ***, maiaidreptulsa locuiesti inelsi sa il consideri al tau? Pai......

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

424897461037738
Nicu Valentin Vasiliu  •  04 Mai 2019, 16:23
Postat de cfr_cluj_campioana pe 04 Mai 2019, 16:11

Așa e! Dar e Steaua Prostilor, nu STEAUA BUCUREȘTI!

cfr_cluj-campioana egal insolventa =)) Steaua nu a fost nici odata insolventa ratatule Cand Cfr a castigat titlu si sa dus in grupele CL imediat Paskany a luat bani si a fugit ! asa o sa faca si astia daca cumva se califica in vreo cupa europeana =)) sa vedem cum o joci pe asta Cel mai prost fan a lui Cfr tu esti =))

100347531193909
Ilie Ionescu  •  04 Mai 2019, 16:19
Postat de catalynn pe 04 Mai 2019, 13:41

Mai învață istoria câ te faci de ras! In 47, la 2 ani după WW2, România era vai de ea, de altfel acel an a fost o foamete celebra cauzată de seceta, sportul era pe planul 100. Așa ca existau 2 Divizii, A și B, cu totul erau 30 și ceva de echipe. Și Steaua a fost înscrisă in B. Mociornița însă s-a luat la contre cu Ana Pauker și Dej și bomboana de pe coliva Carmenului a fost refuzul acestuia de a se da la o parte in amicalul cu Dinamo Tbilisi, Stalin fiind georgian. Prin urmare i-au desființat echipa. Pe locul rămas liber au băgat echipa Armatei Regale ( România era încă Monarhie) in semn de respect pt contribuția la Război. Ca era Steaua sau altcineva nu conteza, Carmen era desființată oricum din cauza lui Mociornița. Priceput acum!?

Incredibil cat tupeu, ignoranta si nesimtire. Soldatul credincios al UM incearca sa justifice prezenta abuziva a armatei in sport!!! Carmen a disparut din cauza lui Mociornita, afirma specimenul!!! adica nu a fost vinovat nici PCR nici URSS ci... Mociornita!! CSA avea in 1947 o echipa de fotbal a...Armatei Regale, mai abereaza catalynn. Adica sa fie clar CSA era a Casei Regale de Romania, Carmen a fost desfiintata de ..Mociornita si Catlynn este de un penibil incomensurabil sustinand amestecul militar in sportul unei trai democratice!!!!

424897461037738
Nicu Valentin Vasiliu  •  04 Mai 2019, 16:20
Postat de cfr_cluj_campioana pe 04 Mai 2019, 16:07

Cap de traistă, Babiuc, ministrul Apărării, a fost condamnat penal. E și normal ca "afacerile" la care a fost părtaș să fie investigate. Armata a luat înapoi un brand pe care îl pierduse prin coruptie, ilegalități, spagi și smecherii specifice anilor 2000. STEAUA BUCUREȘTI e clubul simbol al Armatei Române. Justiția a judecat și a decis corect.

Cap de strut Fcsb e steaua ! scoateti capul de strut din *** aia ta de seamana cu *** *** =)) Joaco pe asta ;)

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

100347531193909
Ilie Ionescu  •  04 Mai 2019, 16:10
Postat de cfr_cluj_campioana pe 04 Mai 2019, 16:07

Cap de traistă, Babiuc, ministrul Apărării, a fost condamnat penal. E și normal ca "afacerile" la care a fost părtaș să fie investigate. Armata a luat înapoi un brand pe care îl pierduse prin coruptie, ilegalități, spagi și smecherii specifice anilor 2000. STEAUA BUCUREȘTI e clubul simbol al Armatei Române. Justiția a judecat și a decis corect.

Ce sa ceri unui apaludac al unui cuib de tepari, insolventi, smenari din Gruia, care capuseaza, din 2008, fotbalul romanesc sub protectie politica (portocalie sau de alta culoare). In ce tara democratica, UE si NATO, armata mai poseda branduri, echipe, se mai amesteca in sportul profesionist??? Repet nu poti avea pretentii de la unul dintre cele cateva sute de rataciti prin Gruia!! Ei, nataraii, continua sa traiasca in socialismul stiintific, cand partidul si armata lui erau in toate. Senzatie de mila cand vezi ca inca mai exista astfel de ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cfr_cluj_campioana
cfr_cluj_campioana  •  04 Mai 2019, 16:11
Postat de radumatei pe 04 Mai 2019, 13:53

Exista o singura steaua si ea e a lui becali, in ciuda mismasurilor lui talpan.

Așa e! Dar e Steaua Prostilor, nu STEAUA BUCUREȘTI!

cfr_cluj_campioana
cfr_cluj_campioana  •  04 Mai 2019, 16:07
Postat de Ilie Ionescu pe 04 Mai 2019, 15:55

1. CSA a fost infiintata abuziv de ocupantul sovietic. 2. Echipa de fotbal Steaua a functionat, in socialism, in cadrul CSA, la fel ca in toate tarile ex-socialiste. 3. Dupa decembrie 1989, Romania a inceput sa se transforme lent (mult prea lent) intr-o democratie cu economie de piata. Asa cum toate domeniile economice au facut tranzitia spre proprietatea privata, de regula cu privatizari dubioase, sportul a incercat sa faca acelasi lucru, sa iasa de sub tutela armatei si militiei. 4. Cu datorii imense, in pragul falimentului, Steaua a fost cedata de armata, de buna voie si nesilita de nimeni, lui Paunescu, transferul fiind inregistrat la FRF cu acordul ambelor parti, fara contestatii de legalitate. 5. Datoriile au continuat sa se acumuleze si solutia a fost preluarea de catre Becali, mai mult sau mai putin corecta, dar cu acordul explicit al tuturor partilor implicate, inclusiv armata. 6. Din nou operatiunea a fost recunoscuta de toate partile, inclusiv MApN, inregistrata la FRF si LPF, fara reclamatii, in deplina legalitate. 7.Steaua a iesit de sub tutela armatei si a devenit privata, fiind recunoscuta de MApN prin multimea de contracte comerciale semnate cu Steaua. 8.Dupa peste 10 ani de relatii amiabile, MApN trece la atac, incercand de fapt sa obtina mai multi bani de la Becali. 9. Beneficiind de o justitie dubioasa (protocoale secrete) armata a confiscat abuziv marca, numele, emblema unei echipe private. 10. Steua=FCSB=Steaua imediat ce Justitia va fi independenta !

Cap de traistă, Babiuc, ministrul Apărării, a fost condamnat penal. E și normal ca "afacerile" la care a fost părtaș să fie investigate. Armata a luat înapoi un brand pe care îl pierduse prin coruptie, ilegalități, spagi și smecherii specifice anilor 2000. STEAUA BUCUREȘTI e clubul simbol al Armatei Române. Justiția a judecat și a decis corect.

jijel_shiteste_jsp
jijel_shiteste_jsp  •  04 Mai 2019, 15:57
Postat de suporterucv pe 04 Mai 2019, 15:47

Sa fii stelist si sa vorbesti de cum s- au infiintat alte echipe mi se pare de un tupeu *** si o prostie rara. Orice regim politic ar fi fost nu schimba si nu justifica absolut deloc abuzul odios care s-a facut in 47. Pana la urma CCA ul ( viit Steaua) a jucat direct in prima liga, desi era proaspat infiintata. Sa dam vina pe regim...mi se pare o lasitate. Asumati va istoria baieti daca sunteti militari adevarati !!

Inainte era regim cu steaua acum avem dieta cu fcsb :))))))))))))))))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează