FOTBAL  »  NATIONALA  »  EURO 2024

CORESPONDENȚĂ DIN GERMANIA Cu trenul alături de națională, până la Munchen » Niciun minut de întârziere și condiții de top! Cine i-a driblat pe polițiști

Articol de , - Publicat duminica, 16 iunie 2024 11:20 / Actualizat duminica, 16 iunie 2024 15:08

Epoca boemă în fotbal a apus de mult. Nimic nu mai este lăsat la voia întâmplării, chiar dacă o călătorie cu trenul mai păstrează ceva pitoresc în ea ♦ Echipa națională a României a plecat din Wurzburg spre Munchen cu trenul, iar echipa Gazetei Sporturilor a călătorit alături de tricolori, la un vagon distanță

Gara din Wurzburg este cochetă, curată și are aerul unui aeroport internațional miniatural. Liniștea unei dimineți de duminică este spartă de forfota creată de jurnaliștii români veniți să ia câteva cadre cu sosirea naționalei la gară spre a lua trenul spre Munchen.

„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
+45 FOTO

Două ore și 10 minute de mers lejer, de adunat gândurile

Edi Iordănescu - sărbătoritul zilei de azi, 46 de ani, la mulți ani! - a comandat ca deplasarea spre capitala Bavariei pentru meciul de luni cu Ucraina să se întreprindă cu acest mijloc de locomoție, mai accesibil, mai puțin extenuant, un drum de două ore și 10 minute, pe ceas, mult mai lejer decât cel pe autostradă.

Poliția federală, ajutată de forțele de ordine din România, au asigurat perimetrul, pentru ca jucătorii să nu fie cumva deranjați de presă sau de curioșii ce cu siguranță ar fi solicitat un selfie sau un autograf.

Au fost câțiva suporteri ce-au venit la gara din Wurzburg, unii cu eșarfe tricolore, au fost și tineri asiatici sau musulmani care ar fi dorit să interacționeze cu fotbaliștii, când au auzit că urmează să sosească una dintre participantele la Euro.

10polițiști, români și germani au călătorit cu delegația României până la Munchen, la Wurzburg asigurând securitatea alți 20

Românul tot a urcat el în tren să trimită un mesaj de suflet naționalei!

Naționala a ajuns la ora 9:16 la gară, trenul a fost la 9:31, iar sosirea după două stații intermediare este preconizată la 11:42 la Munchen.

Vorbim de orele locale. Românii au avut două vagoane alocate, în exclusivitate. Pe lângă jucători și staff, au mai făcut deplasarea șefii federației, invitați și membrii Comitetului Executiv, aceștia din urmă având costume speciale pentru acest Euro. În total, aproximativ 100 de persoane.

„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
„Tricolorii” au plecat spre Munchen / Foto: GSP
+45 FOTO

Pe peron, câțiva dintre oamenii FRF l-au îmbrățișat pe selecționer cu ocazia aniversării. Trenul a sosit la ora fixată, iar trei suporteri ai tricolorilor, perseverenți, au urcat și s-au dus glonț către vagonul unde se instalau jucătorii.

N-au reușit să dribleze și vigilența polițiștilor federali, dar au tot au scandat un "Hai, România!" și au trimis încurajări jucătorilor.

Mai ales că în tren am întâlnit și doi tineri echipați în tricoul naționalei Ucrainei, adversara de mâine de la Fussball Arena.

30 de eurocostă cel mai ieftin bilet de tren pe ruta Wurzburg - Munchen

Germania pitorească pentru tricolori

În tren, ai scaune de piele la clasa I, așa cum au călătorit tricolorii, dar și la clasa a II-a sunt condiții bune.

Unii ar zice de top, asta este prima impresie. În tot cazul peste multe dintre cursele similare din România. Călătoria este chiar interesantă, mai ales dacă n-ai mai circulat cu trenul de nici nu-ți mai aduci aminte. Cu siguranță, același sentiment l-au avut și fotbaliștii.

Cu ocazia aceasta, au putut vedea și o bucățică din Germania, plus gările din Nurnberg și Ingolstadt. Ultimul este "orașul Audi", de unde au pornit celebrele automobile.

Ca și detalii, pe lângă multe păduri și multă verdeață, sunt multe panouri solare și turbine eoliene. Plus case în stil bavarez.

250 km/ha fost viteza maximă prinsă pe anumite tronsoane de către trenul a mers până la Munchen

În tren, mai interacționezi cu oamenii, îți mai faci amici

Printre cei peste 500 de călători au fost și câțiva români care fac deja încălzirea pentru meciul de mâine de la Munchen. Un conațional stabilit la Hamburg, cu eșarfa tricoloră la gât, voia să ajungă în capitala Bavariei, sosind din nordul Germaniei. Era extrem de bucuros că împarte trenul cu formația lui Edi Iordănescu.

„Am fost și eu mirat când i-am văzut pe peron, în gară la Wurzburg. Ce noroc pe mine! Dacă-l vedeți pe Edi Iordănescu să-i ziceți, vă rog, „la mulți ani” și din partea mea”, ne-a spus al nostru.

Cu trenul alături de națională, până la Munchen » Niciun minut de întârziere și condiții de top! Cine i-a driblat pe polițiști
Imagine din tren

Apoi, ne-a întins o caserolă cu căpșuni și zmeură, invitându-ne să ne servim. „Vă rog, sunt culese ieri de mine, chiar vă rog să luați, să vedeți ce gust au. Cum erau la noi în copilărie”, a mărturisit el.

Pază strictă, nimic nu mișcă în front la Euro!

Mai mulți fani au călătorit cu trenul cu naționala. "Suntem din Iași de loc, dar ne-am stabilit la Hamburg. Am venit șapte ore cu trenul, e mai lejer decât pe autostradă. Vrem doar sa strigăm hai România și să dăm mâna cu tricolorii!", au spus ei.

Au reușit să se apropie la câțiva metri de delegație, la 50 de metri cel mai aproape. Regulile și protocolul au fost foarte stricte.

Nu a contat nici faptul că peste o sută de fani entuziaști i-au așteptat pe tricolori la ieșirea de pe peron.

Jucătorii și întreaga delegație a fost escortata de zeci de polițiști, germani și români, pe un traseu special, apoi s-au dus la hotel. Totul este foarte strict aici, mai ales în zonele publice aglomerate, mai ales pe fondul atacurilor teroriste și a amenințărilor ce sunt la tot pasul. Apoi, fanii tricolorilor au rămas la o bere cu omologii lor scoțieni.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Diverse
Arena-OZN din România prinde contur! Imagini spectaculoase cu obiectivul de 25 de milioane de euro
Oaspete de seamă la România - Kosovo » Va intona „Deșteaptă-te, române!” în fața a 50.000 de spectatori
Nationala
Oaspete de seamă la România - Kosovo » Va intona „Deșteaptă-te, române!” în fața a 50.000 de spectatori
A marcat pentru România U20, apoi a făcut tărăboi la interviu: „Nu-mi vine să cred prin ce trec! Antrenorul nu mă ia în considerare”
Nationala
A marcat pentru România U20, apoi a făcut tărăboi la interviu: „Nu-mi vine să cred prin ce trec! Antrenorul nu mă ia în considerare”

Dan Negru, interviu EXCLUSIV: „Femeia avea coșciugul copilului pregătit, nu uit niciodată ce a făcut Becali” » De la Hagi la Iosif Sava sau o ofertă politică: „Mi-au propus Primăria Timișoarei, mă uitam după camere TV”

Daniel Oprița, singurul antrenor invincibil din primele două ligi, s-a destăinuit în Gazeta: „Dacă tot n-avem drept de promovare, le-am spus un lucru” + „Sportiv, Steaua a mers cu același nucleu până în Liga 1”


Comentarii (7)
Broscutza_cu_gura_marE
Broscutza_cu_gura_marE  •  16 Iunie 2024, 14:18
Postat de Luceafaru_Huilei pe 16 Iunie 2024, 12:04

Fascinant și nu prea, trenurile din Germania au deseori întârzieri, dar au o infrastructură modernă. Plus că anulează multe trenuri și te trezești că nu-ți mai pleacă trenul. Dacă vreți timpi mai buni OBB din Austria, SBB din Elveția și VR din Finlanda. La noi ține și de relief, nu e fezabil să ai trenuri de mare viteză, poate doar în zona de câmpie. E de ajuns să schimbăm liniile și să avem o uniformitate la nivel de design al gărilor, 160km/h este arhisuficient în RO, dar constant, nu cu restricții!

*** Trenurile in Germania sunt o gluma proasta. 5 minute intarziere este noul normal. Garile incet, incet, se transforma in adevarate haznale. Peste tot unde mergi dai de ciunciunghezii adusi de NGO-uri, care isi fac veacul pe banii nemtilor. Austriecii au scos trenurile nemtilor din programul lor, in Austria. Si Elvetienii se pregatesc sa faca la fel, datorita intarzierilor mai mult decat nesimtite ale DB-ului.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

mihneailie030
mihneailie030  •  16 Iunie 2024, 13:22

Ce fericiți suntem ca am, păcălit,, autoritățile. De 2000 de ani, ne păcălim unii pe alții... Suntem Păcălicii Europei.... Ce tari suntem. Vai de mama noastră de amărâți!!!!

patrutreitrei
patrutreitrei  •  16 Iunie 2024, 12:38

LoL, Deutsche Bahn este notoriu pt funcționarea de regulă haotică, anulări, întârzieri etc. Ați avut noroc. Altfel, infrastructura și condițiile sunt la standarde germane. ????

Vezi toate comentariile (7)
Comentează