Comentarii (53)
sylverstar
sylverstar  •  07 Octombrie 2015, 16:42
Postat de Gelu Marian pe 07 Octombrie 2015, 16:39

Hai frate cu tutorialul !!!

Nu e nimic complicat. Dar sa asteptam ora 00:00, poate, cine stie? Daca nu, maine dimineata revin aici si postez instructiunile.

910922258998286
Bogdan Simigiu  •  07 Octombrie 2015, 16:41

Aceeasi problema ca stoica sf. Am comandat 2bilete...am primit inapoi comanda neconforma...banii mi-au fost luati din cont...idem inca 1 data. A 3 oara am platit cu alt card...mi-au fost opriti...nu am primit nimic pana la ora asta...sper macar banii sa mii inapoieze...e jenant pt frf...ca se intampla treaba asta.

sylverstar
sylverstar  •  07 Octombrie 2015, 16:41
Postat de Oprescu Cristian pe 07 Octombrie 2015, 16:36

Nu-i nimic . Nu m-as fi agitat atat daca nu as fi platit 4 bilete degeaba. Ca sa nu mai zic ca faptul ca nu am primit vreo confirmare imi incurca tot programul.

Si eu am "cumparat" 3 :-)

1033191686711969
Gelu Marian  •  07 Octombrie 2015, 16:39
Postat de sylverstar pe 07 Octombrie 2015, 15:33

Bine ca macar voua, celor de la GSP, v-au raspuns. Ramane insa de vazut daca va fi asa sau nu. La banii pe care ii incaseaza din bilete la meciurile Nationalei, FRF ar fi putut usor sa plateasca 20 - 25.000 de euro pe o solutie de e-commerce buna, care sa poata acomoda o cerere masiva si simultana de bilete. Asa, mi-e mila de oamenii care lucreaza in aceste momente manual, pe niste fisiere Excel, la concatenarea informatiilor necesare pentru trimiterea e-mailurilor. Suntem in secolul XXI, domnule Burleanu. Ia sa vedem, vin mailurile pana la ora 0:00? Daca nu, promit ca scriu un tutorial, tot aici, pe GSP, in care le arat celor care au facut imprudenta sa aiba incredere in ticketingul online, cum sa faca refuzurile de plata. Banca la care are conturile FRF va fi foarte fericita cand va face charge-back-urile.

Hai frate cu tutorialul !!!

sylverstar
sylverstar  •  07 Octombrie 2015, 16:39
Postat de Oprescu Cristian pe 07 Octombrie 2015, 16:33

Office Bilete.ro To [email protected] Today at 3:29 *** Stimate Client, multumim pentru e-mail-ul transmis. Momentan, datorita solicitarilor foarte multe trimise pe adresa de e-mail a Bilete.ro raspunsul echipei noastre va sosi intarziat. Va multumim pentru intelegere, Echipa Bilete.ro Ti se pare asta a fi vreun raspuns? Mie imi pare a fi robotul. Nici nu mi-au citit mailul

Tocmai ce spuneam si eu. Nu numai ca trimite doar raspunsuri generate automat, dar o face si cu greseli de exprimare. Raspunsul "va sosi intarziat", cum spun ei, nu "datorita solicitarilor foarte multe", ci "din cauza solicitarilor numeroase". Datorita semnaleaza o cauzalitate pozitiva, din cauza - una negativa. Dar gramatica e doar o enigma pentru cei de la FRF.

1140834292611457
Oprescu Cristian  •  07 Octombrie 2015, 16:36
Postat de sylverstar pe 07 Octombrie 2015, 16:32

Scuze Cristian. Raspunsul meu ii era adresat lui Mihai Manau.

Nu-i nimic . Nu m-as fi agitat atat daca nu as fi platit 4 bilete degeaba. Ca sa nu mai zic ca faptul ca nu am primit vreo confirmare imi incurca tot programul.

sylverstar
sylverstar  •  07 Octombrie 2015, 16:33
Postat de Mihai Manău pe 07 Octombrie 2015, 16:09

Le-am trimis mail pe adresa de office. Mi-au raspuns in 10 min si mi-au confirmat rezervarea biletelor platine on-line ieri. Am primit asigurari ca in seara asta primesc si biletele in format pdf.

Mihai, pe cine incerci sa pacalesti? Adresa respectiva nu trimite decat raspunsuri generate automat. vezi mai jos. Stimate Client, multumim pentru e-mail-ul transmis. Momentan, datorita solicitarilor foarte multe trimise pe adresa de e-mail a Bilete.ro raspunsul echipei noastre va sosi intarziat. Va multumim pentru intelegere, Echipa Bilete.ro

1140834292611457
Oprescu Cristian  •  07 Octombrie 2015, 16:33
Postat de sylverstar pe 07 Octombrie 2015, 16:31

Sorry, dar nu esti credibil. Adresa de office nu trimite decat urmatorul raspuns generat automat: "Stimate Client, multumim pentru e-mail-ul transmis. Momentan, datorita solicitarilor foarte multe trimise pe adresa de e-mail a Bilete.ro raspunsul echipei noastre va sosi intarziat. Va multumim pentru intelegere, Echipa Bilete.ro"

Office Bilete.ro To [email protected] Today at 3:29 *** Stimate Client, multumim pentru e-mail-ul transmis. Momentan, datorita solicitarilor foarte multe trimise pe adresa de e-mail a Bilete.ro raspunsul echipei noastre va sosi intarziat. Va multumim pentru intelegere, Echipa Bilete.ro Ti se pare asta a fi vreun raspuns? Mie imi pare a fi robotul. Nici nu mi-au citit mailul

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sylverstar
sylverstar  •  07 Octombrie 2015, 16:32
Postat de Oprescu Cristian pe 07 Octombrie 2015, 16:27

pe ce adresa de office ti-au raspuns? ca pe [email protected] nu raspunde nimeni

Scuze Cristian. Raspunsul meu ii era adresat lui Mihai Manau.

sylverstar
sylverstar  •  07 Octombrie 2015, 16:31
Postat de Oprescu Cristian pe 07 Octombrie 2015, 16:27

pe ce adresa de office ti-au raspuns? ca pe [email protected] nu raspunde nimeni

Sorry, dar nu esti credibil. Adresa de office nu trimite decat urmatorul raspuns generat automat: "Stimate Client, multumim pentru e-mail-ul transmis. Momentan, datorita solicitarilor foarte multe trimise pe adresa de e-mail a Bilete.ro raspunsul echipei noastre va sosi intarziat. Va multumim pentru intelegere, Echipa Bilete.ro"

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează