Comentarii (111)
haideusicfr
haideusicfr  •  05 Septembrie 2017, 09:32
Postat de haideusicfr pe 05 Septembrie 2017, 09:31

Cel mai bun ar fi domnul Ioanitoaia. Iar secund, domnul Buzarin....

Domnul Prunea sef FRF ,iar domnul Gica Popescu, trezorier. S-ar impaca si capra si ..varza . Si media si "generatia de aur".

haideusicfr
haideusicfr  •  05 Septembrie 2017, 09:31

Cel mai bun ar fi domnul Ioanitoaia. Iar secund, domnul Buzarin....

nordik
nordik  •  05 Septembrie 2017, 09:30

:))) sa schimbam antrenorul? gresit! sa schimbam toata nationala, sa elimine total din fotbal pe Becccali&co, care influenteaza tot fotbalul in mod negativ, sa scoatem infectia de fcsb din nationala si incet se va vindeca fotbalul romanesc. dragi ziaristi gsp, sper ca voi toti sa aveti parte de minciuni si prostii ce scrieti - toata viata, sa fiti rasplatiti cu aceeasi moneda peste tot cu ce aberatii scrieti, datorita banilor ce primiti de la becccali sa il pupati zilnic, ca mare e fffundul lui si la ordine incercati sa prostiti natia, (chiar daca is multi deja). nu stiu cum puteti dormi noaptea, va bateti cu pumnul in piept ca mare roman...romani ca voi, numai sub groapa de gunoi! ***! fcsb=***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

sorinvision
sorinvision  •  05 Septembrie 2017, 09:29

Pentru urmatorii 20 ani s-a cam terminat cu fotbalul romaneasc. Daca ne apucam acum sa reconstruim fotbalul incepand de la echipele de juniori cam in in 15-20 ani vor putea aparea primii jucatori competitivi. Romania are nevoie de vreo 20-30 de academii de fotbal cum a facut Hagi la Constanta unde sa fie crescuti jucatori si invatati sa joace fotbal. In acest moment la nivel de echipe de tineret pierdem in fata celor din San Marino, Lichtenstein, Andorra ceea ce inseamna ca in 4-5 ani vom spune ca in meciul din seara trecuta am jucat binisor. Gheorghe Popescu presedinte FRF Ladislau Boloni mandat de 8-10 la nationala indiferent de rezultatele echipei, cu scopul de construire a unui lot national decent. NU trebuie sa mai avem ca obiectiv calificarea la turnee finale, punem presiune inutila pe niste jucatori care nu au ce cauta la acel nivel. Obiectivul pentru urmatorii 8-10 ani trebuie sa fie acela de a reinvata sa jucam fotbal, sa fim capabili sa legam 5-6 pase, sa fim capabili sa alergem 100 m fara sa lesinam pe teren s.a. din abecedarul fotbalului.

catalin_cj
catalin_cj  •  05 Septembrie 2017, 09:26
Postat de deva1 pe 05 Septembrie 2017, 09:12

la tine acum 20 ani nu e inclus si Mondialul din Franta din 1998?sau 20 ani inseamna 2007?atentie la istorie si la matematica Cataline?ai uitat de aceste rezultate...mergi pe google si cauta

De ce imi dai citate? 1998 e ultimul Mondial decent la care am participat, Iar de atunci sunt 20 ani. Ai niste argumente copilaresti spunandu-mi ca de fapt 19 ani nu sunt 20. Ok, sunt 19 ani, dar vor fi 20 anul viitor cand e mondialul. Vorbim de mondiale nu de Euro. Am vazut acele meciuri in direct si am iesit in strada dupa ele. Dar nu inteleg ce vrei sa imi demonstrezi? Ca acum 20 ani eram mai buni? Asta am spus si eu ultimele rezultate decente au fost la Euro 2000. Apoi praf. Eu stiu rezultatele fara sa caut pe wikipedia. La euro 2008 am fost cea mai plictisitoare echipa, am dat un gol intamplator Italiei am ratat un penalty la scrita lui Mutu si nu am fost capabili sa dam Olandei un gol, desi aia si-au dus toti jucatorii de pe banda in mijloc si ne lasau liberi insa noi temporizam in centrul terenului desi ne trebuia victorie. Olandezii se uitau prosteste la noi cum nu suntem capabili sa dam doua pase pe benzi.

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:25
Postat de bilucky pe 05 Septembrie 2017, 09:08

te-ai gandit vre-odata ca Boloni era suspus unor presiuni imense de clanul Becali (Giovani & co)? Dupa parerea mea e singururl fost selctioner care a facut ce trebuia facut, o gramada de trialuri si descoperirea de jucatori, el a chiar format o echipa care juca frumos. Da, nu sunt de acord cu modul in care a plecat, dar probabil ca nu doar banii au fost motivul.

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:23
Postat de catalin_cj pe 05 Septembrie 2017, 09:07

Si termina cu asta cu tradator. Daca Boloni e tradator Lucescu ce este? Nu uita ca inainte de ultimul mandat al lui Iordanescu nimeni nu a vrut sa ii ia locul lui Piturca. Tuturor le era frica de nationala Romaniei. Aia cum se numesc? Contra se dadea lovit prin Spania si Olaroiu se scuza cu salariul mare pe care nu il putea da federatia. Lucescu tot timpul spune poate data viitoare.

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:20
Postat de bilucky pe 05 Septembrie 2017, 09:08

te-ai gandit vre-odata ca Boloni era suspus unor presiuni imense de clanul Becali (Giovani & co)? Dupa parerea mea e singururl fost selctioner care a facut ce trebuia facut, o gramada de trialuri si descoperirea de jucatori, el a chiar format o echipa care juca frumos. Da, nu sunt de acord cu modul in care a plecat, dar probabil ca nu doar banii au fost motivul.

Boloni L. a plecat exact ca Ponta V. dupa Colectiv, ba mai rau amandoi au tradat Romania, si Boloni s-a dus pe un contract gras in Portugalia. a facut ceva bun, a adus tineri dar trebuia sa reziste, nu sa plece la Sporting cand Romania avea nevoie de el, sa lucreze cu jucatorii pe care i-a descoperit...ce folos cand aduci jucatori noi tineri, lucrezi un pic, apoi le dai papucii si o roiesti in vest?

deva1
deva1  •  05 Septembrie 2017, 09:15
Postat de catalin_cj pe 05 Septembrie 2017, 09:03

Am batut Olanda cu 1-0 cu un gol din offside. Apoi la europeanul respectiv Olanda ne-a lasat sa ii dam gol 60 minute si nu am fost in stare sa caram mingea pana in careul lor. Rezultat absolut intamplator. Si e singurul rezultat bun cu o echipa mare din ultimii 20 ani. Sa nu ne amagim, nationala a fost praf dupa Euro 2000. Atunci a inceput declinul.

Cataline la tine acum 20 ani nu e inclus si Mondialul din Franta din 1998?sau 20 ani inseamna 2007?atentie la istorie si la matematica Cataline?ai uitat de aceste rezultate...mergi pe google si cauta

blatistu49
blatistu49  •  05 Septembrie 2017, 09:06

minciuni gspiste e de vina DAUM ptr petardele expirate trimise la export de cioban si rechemate permanent desi valoarea lor cu termen expirat CHIRICHES TROSCA sunt niste petarde umflate cluburile lor nu stiu cum sa scape ...

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 12
Comentează