Articol de GSP - Publicat luni, 19 martie 2018 12:10
Răzvan Burleanu, președintele FRF, continuă acuzele la adresa lui Ionuț Lupescu, contracandidatul său la alegerile din aprilie 2018.
Burleanu a publicat pe site-ul său o nouă serie de dezvăluiri din perioada în care Ionuț Lupescu era director general al FRF.
Potrivit lui Răzvan Burleanu, Ionuț Lupescu ar fi atribuit, în martie 2006, firmei ALRO CONSULTANȚĂ SRL, care ulterior devine SEG (Sport Evolution Grup ) un contract "de externalizare a activităților de marketing, sponsorizări și publicitate, al cărei fondator, administrator și unic asociat este Simona Antoaneta Iancu, soția prietenului lui Lupescu, Cristi Iancu". Burleanu susține că FRF nu a făcut nicio licitație în cazul acestui contract.
Burleanu susține că în martie 2006 firma ARLO avea 3 angajați, o cifră de afaceri de 200.000 de euro și avea ca obiect de activitate "potrivit Monitorului Oficial: activități juridice, de contabilitate și revizie contabilă, consultanță în domeniul fiscal, activități de studii de piață și de sondaje, consultanță pentru afaceri și management. Nici urmă de marketing sau publicitate!"
În plus, Burleanu acuză că Lupescu și Cristi Iancu ar fi plecat în februarie 2006 în vacanță în Elveția și că FRF ar fi plătit cazarea și transportul pentru Iancu.
Burleanu afirmă că "În mai puțin de un an, cifra ei de afaceri crește de 10 ori și ajunge spre 2 milioane de euro! Va continua să crească în mandatul lui Lupescu și, peste alți trei ani, la final de 2009, ajunge la peste 5,5 milioane de euro!".
1.000.000 de euro PENTRU FIRMA SEG
Potrivit șefului FRF, firma SEG ar fi încasat aproape 1.000.000 de euro din contracte cu FRF. "Sifonarea s-a făcut tot prin facturi cu detalii lipsă și înregistrate sumar, fără proceduri de licitații. Această firmă, de care FRF era legată prin contract având ca obiect sponsorizări și publicitate, a facturat pe banii fotbalului românesc: izolare fonică, servicii turnee juniori, băuturi alcoolice, sonorizare, personalizare echipament, abonament servicii telefonie,eșarfe, consultanță publicații, servicii catering, plicuri, organizare meciuri, podiumuri, mape, servicii tehnice, pixuri, servicii grafice, cort,abonament servicii internet, bilete, panouri cristal optic de 12.000 euro pentru marketing.
Firma SEG deținută de prietenul lui Lupescu s-a îmbogățit la un asemenea nivel prin FRF condusă de Lupescu din două surse. Sume facturate pe alte contracte cu FRF, în care procentul SEG nu era nicidecum de 15%, ci uneori ajungea la 75%!, cum ar fi cazul publicității pe site-ul oficial frf.ro, și ume facturate pe contracte de achiziții în care SEG primea de la FRF comenzi care nu fac obiectul contractului dintre SEG și FRF".
Întrebări pentru Lupescu
La finalul articolului, Răzvan Burleanu a avut o serie de întrebări pentru Ionuț Lupescu cu privire la contractul dintre FRF și SEG.
1. Care au fost criteriile pentru care unei firme cu 3 angajați și fără obiect de activitate în publicitate sau marketing, deținută de soția prietenului dumneavoastră, i-au fost externalizate marketingul și publicitatea FRF? Ce alte companii au venit cu oferte pentru această externalizare?
2. Care sunt criteriile pentru care SEG a devenit furnizor FRF pentru servicii de la catering la sonorizare, de la bilete la abonamente de internet și telefonie, de la consultanță publicații la izolare fonică?
3. Sumele plătite de FRF către SEG pentru “consultanță publicații” se referă la aceleași publicații ale FRF pe care dumneavoastră le facturați pentru FRF prin firmele dumneavoastră, ale surorii și soției?
4. De ce a plătit FRF în februarie 2006, din banii membrilor săi, excursia în Elveția pentru Cristi Iancu, cel care nu era angajat și nici partener FRF?
TOATE EPISOADELE DIN DEZVĂLUIRILE FĂCUTE DE BURLEANU ÎN CAMPANIA PENTRU ALEGERILE FRF:
Episodul 2: Burleanu vine cu o nouă serie de dezvăluiri: "Lupescu, Prunea & Nașu cumpără ceasuri de lux din banii FRF"
Episodul 3: Noi dezvăluiri ale lui Burleanu despre contracandidatul său: "Povestea unui comision marca Lupescu"