Alte știri din fotbal
Pancu, la podcastul GSP „2 la 1”, în PREMIERĂ despre ieșirea violentă din meciul cu Elveția: „Am băut ceva înainte... Nu mai iau niciodată!”
0
Andrei Nicolescu, mesaj total surprinzător: „Vreau să felicit FCSB. A făcut un transfer extraordinar!”
4
Zeljko Kopic, promisiune pentru jucătorii lui Dinamo: „Întotdeauna e la fel!”
0
Metamorfoza anului 2024: Dinamo București! Note de 7 la „câini”, 3 și 4 pe bandă rulantă la „lupi”
1
Știri din fotbal internațional
Real Madrid s-a impus categoric pe terenul lui Leganes și a redus din diferența de puncte față de liderul Barcelona
0
Napoli - AS Roma 1-0 » Trupa lui Antonio Conte îi strică revenirea lui Ranieri și urcă pe primul loc în Serie A
0
Prima reacție a lui Andrei Rațiu, după Sevilla - Rayo Vallecano » Ce notă a primit românul
1
Ipswich - Manchester United 1-1 » Ruben Amorim obține doar un punct la debutul pe banca „diavolilor”
0
Lifestyle
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”
6
Cum arată la 50 de ani fosta soție a lui Gabi Balint » Mesaj emoționant primit de fostul manechin de ziua ei
4
Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”
19
Starul de 100 de milioane a apărut cu noua iubită la evenimentul monden al finalului de an » Blonda a atras toate privirile
7
Cele 14 cuvinte scrise de CTP imediat ce Călin Georgescu a ajuns pe primul ...
Libertatea
Presa internațională, interesată de alegerile din România. The Guardian: ...
Adevărul
Gigi Becali anunţă o răsturnare de situaţie pentru turul 2 în cursa ...
ORANGESPORT
Are doar 18 ani și e o tânără speranță a motorsportului românesc: „Gata cu femeia la cratiță, bărbatul la muncă. S-au schimbat rolurile”
Clasa politica de tot *** ar trebuii sa plece toti acasa ca nu sunt in stare de nimic ,au distrus aceata tarisoara,a noastra incetul cu incetul.Sa le fie rusine tuturor acestor nemernici.
Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.
Nu trebuie sa ne temem ca ii vom ajunge din urma pe japonezi sau chinezi, trebuie sa ne resemnam ca pana si albanezii vor avea metrou de la aeroportul lor pana in mijlocul Tiranei inaintea noastra !!! Fotbalul deja il au inaintea noastra ! Insa suntem de departe campioni intergalactici la birocratie, taraganari, licitatii si contestatii ! Nu-i asa Dorele ?
in Drumul Taberei metroul costa 45 milioane de euro pe km.Pe magistrala lui peste catre Otopeni vor sa cheltuie dublu adica peste 90 de milioane de euro pe km.Putem anunta nu se va face niciodata .Pana si Sofia e legata de aeroport fara scandal si planuri faraonice ca la Bucuresti
Vad ca cei indreptatiti de a gasi o solutie se incapatineaza sa rezolve problema simplu (in timp va fi o varianta de rezerva,...sau desfiintata daca nu este rentabila): La suprafata , Gara de Nord - Halta Odaile si apoi subteran, circa 3 km, pe sub strada odaile ,DN1, cu statie sub rondul de la Otopeni Sosire ( eventual subteranul cu un singur fir ). S-ar realiza in citeva luni,...( bine , chinezii l-ar realiza in 3 saptamini,...)
Avem un program de investitii peste puterilenoastre-financiare si de forta de munca. Mai cuminte sa ne facem nevoile cat mai bine cu ce avem la indemana-trenul sau autobuzele. Metroul ar trebui intai finalizat pentru cartierul Drumul Taberii. Dupa revolutie, economia noastra trebuie s-o ia de la inceput. Lacomia multora, prostia, nepriceperea, trebuie sa le plateasca economia nationala din care majoritara apartine unor companii straine care isi externalizeaza profitul.
si i transporti cu malacsa din anii 50?
Construirea acelei linii ar fi inutila daca s-ar moderniza infrastructura feroviara existenta. Ar fi tren intraurban, nu metrou, cum e in marile capitale. Insa noi vrem sa furam cat mai multi bani prin proiecte foarte scumpe, dupa care nici pe acelea furate nu le facem la timp.
Zic doar sa nu picam pe spate de admiratie. Lucrurile sunt intotdeauna nuantate. Problema nu e la constructor, ci la antreprenor (adica statul roman, in cazul acesta). La Bechtel s-au facut manarii pentru ca americanii au vazut ca se poate cu ai nostri. Cand "se poate" o fac si nemtii, sa nu fim naivi. Strict legat de povestea cu chinezii si rapiditatea lor... nu ma pricep, dar dupa cum ai vazut in link-urile pe care le-am pus e discutabila. Nu zic ca nu pot fi o solutie dar cu siguranta trebuie foarte atent supravegheati. Sa nu ne topim de admiratie in fata eficientei lor, ca nu e cazul.
Dar nu si capat de linie ..sa stea masinile stationate in sensul giratoriu
esti de la "baietii destepti" ? :))
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.