Comentarii (384)
merace
merace  •  05 Februarie 2013, 16:17

Asta nu e nationala Romaniei, ci un lot de moment. Meciul e de importanta secundara, si nici macar nu a fost inregistrat la FIFA ca sa conteze pentru FIFA rankings. Presa uita asta doar ca sa fie scandalul mai mare.

bandoleros
bandoleros  •  03 Februarie 2013, 01:46
Postat de criticul89 pe 03 Februarie 2013, 01:35

fara suparare, radoi este oarecum in aceeasi situatie ! total de acord cu cei insirati de tn: nu joci - n-ai ce cauta la nationala ! poti sa fii si rezerva la barca ca tot degeaba; insa si radoi a preferat banul arab in loc sa se axeze pe performantele europene ! e unul din putinii stelisti pe care ii apreciez cu adevarat ! eu as fi inceput cu el toate meciurile romaniei; mare pacat s-a dus acolo: fie ca a fost pt olaroiu sau pt bani; oricum, pt performanta sigur nu s-a dus...

Radoi este un caz aparte. nu stiu sigur daca chiar isi dorea sa ajunga acolo. in cazul lui a contat mult suma mare de transfer oferita pentru el. altfel nu cred ca iar fi dat drumul ciobanul. iar Radoi stia ca aia este poate ultima lui sansa sa prinda un contract "afara". totusi in comparatie cu altii, Radoi a facut multe pentru nationala si mai ales pentru Steaua!

us_24
us_24  •  03 Februarie 2013, 01:46

pe acolo am trecut si eu:)))) am trecut inot raul Oder, era sfarsitul lui octomnrie, mama ce frig am mancat in Gorlitz intr-o casa parasita! Doamne cand imi aduc aminte ce copii tampiti eram, aveam 17 ani! dar am ce povesti:))) si am fumat si HB:)))

bandoleros
bandoleros  •  03 Februarie 2013, 01:40
Postat de bandoleros pe 03 Februarie 2013, 01:31

culmea e ca sunt multi microbisti care ii aproba cand se cer "afara" si chiar se bucura pentru ei. multi desi inca tineri, prefera "banul" in derimetrul performantei. astfel se intampla sa avem un Pantilimon la City. un Marica la Schalke si mai nou un Maxim la Stuttgart. pai cum poti avea pretentia sa te lupti de la egal la egal cu Olanda cand ai in lot jucatori care freaca bancile de rezerve sau scaunele prin tribune si unde doar "banul" conteaza pentru ei?

in concluzie. prefer un Pantilimon sa apere la dinamo, rapid, kfr,vaslui. prefer un Marica la palermo, genoa, basel, dinamo moscova sau chiar in romania. prefer un Maxim la Pandurii,dinamo,Steaua,rapid,kfr. in momentul in care aprobi ca un fotbalist trebuie sa bea si el ca e om. ca un fotbalist are si el voie la "sugatoarea pamfile" ca e si el om. cand il accepti sa stearga bancile de rezerva "afara" ca deh, castiga multttttttt mai mult decat in romanika. in astfel de conditii nu mai poti pretinde sa ai o nationala de fotbal decenta.

criticul89
criticul89  •  03 Februarie 2013, 01:35
Postat de bandoleros pe 03 Februarie 2013, 01:31

culmea e ca sunt multi microbisti care ii aproba cand se cer "afara" si chiar se bucura pentru ei. multi desi inca tineri, prefera "banul" in derimetrul performantei. astfel se intampla sa avem un Pantilimon la City. un Marica la Schalke si mai nou un Maxim la Stuttgart. pai cum poti avea pretentia sa te lupti de la egal la egal cu Olanda cand ai in lot jucatori care freaca bancile de rezerve sau scaunele prin tribune si unde doar "banul" conteaza pentru ei?

fara suparare, radoi este oarecum in aceeasi situatie ! total de acord cu cei insirati de tn: nu joci - n-ai ce cauta la nationala ! poti sa fii si rezerva la barca ca tot degeaba; insa si radoi a preferat banul arab in loc sa se axeze pe performantele europene ! e unul din putinii stelisti pe care ii apreciez cu adevarat ! eu as fi inceput cu el toate meciurile romaniei; mare pacat s-a dus acolo: fie ca a fost pt olaroiu sau pt bani; oricum, pt performanta sigur nu s-a dus...

bandoleros
bandoleros  •  03 Februarie 2013, 01:31
Postat de bandoleros pe 03 Februarie 2013, 01:24

talentati avem multi fotbalisti in romania. insa problema lor tine de mentalitate si de profesionalism. cei mai multi dintre ei daca marcheaza 3 goluri si apare numele lor de 2 ori in ziare considera ca au atins punctul maxim al carierei. o masina buna, o gagica buna( pamfile, cruduta etc). odata ajunsi aici, se cred prea buni pentru romania si incep sa se ceara "afara".

culmea e ca sunt multi microbisti care ii aproba cand se cer "afara" si chiar se bucura pentru ei. multi desi inca tineri, prefera "banul" in derimetrul performantei. astfel se intampla sa avem un Pantilimon la City. un Marica la Schalke si mai nou un Maxim la Stuttgart. pai cum poti avea pretentia sa te lupti de la egal la egal cu Olanda cand ai in lot jucatori care freaca bancile de rezerve sau scaunele prin tribune si unde doar "banul" conteaza pentru ei?

bandoleros
bandoleros  •  03 Februarie 2013, 01:24
Postat de bandoleros pe 03 Februarie 2013, 01:17

"sunt buni doar la noi in campionat dar cand sunt provocati cu adevarat, dau cu stangul in dreptul" asta este o meteahna mai veche a fotbalistului roman. la noi in campionat sunt multi buni si talentati. insa cand vine vorba de meciuri in europa sau internationale se schimba foaia. si aici numai e vina lui Piturca. sau cel putin nu doar vina lui.

talentati avem multi fotbalisti in romania. insa problema lor tine de mentalitate si de profesionalism. cei mai multi dintre ei daca marcheaza 3 goluri si apare numele lor de 2 ori in ziare considera ca au atins punctul maxim al carierei. o masina buna, o gagica buna( pamfile, cruduta etc). odata ajunsi aici, se cred prea buni pentru romania si incep sa se ceara "afara".

criticul89
criticul89  •  03 Februarie 2013, 01:24
Postat de bandoleros pe 03 Februarie 2013, 01:17

"sunt buni doar la noi in campionat dar cand sunt provocati cu adevarat, dau cu stangul in dreptul" asta este o meteahna mai veche a fotbalistului roman. la noi in campionat sunt multi buni si talentati. insa cand vine vorba de meciuri in europa sau internationale se schimba foaia. si aici numai e vina lui Piturca. sau cel putin nu doar vina lui.

exact cum am zis, nu-s buni de europa ? ok, orice juc poate avea o zi proasta; ii acordam si-o a 2-a sansa daca inca se considera ca poate avea potential; si acum joci ca o cizma ? atunci du-te tare tata ca nu te mai schimba nimeni :))) ramai jucator de nivelul mocirlei noastre de liga si lasa-i pe altii mai buni ca tine; dar dupa cum a zis cineva mai jos, cam asa se intampla cand exista prea multe interese la mijloc ;)

criticul89
criticul89  •  03 Februarie 2013, 01:19
Postat de bandoleros pe 03 Februarie 2013, 01:11

amice, intotdeauna se va gasi un critic care sa critice ca n'a fost convocat un anume jucator de la Fc. Bihor sau ca stie el un anume tanar talentat la Minerul Motru si ca ar trebui incercat. avem multi jucatori de fotbal in romania iar partea proasta este ca pot fi convocati cel mult 30. deci nu pot fi multumiti toti microbistii in acelasi timp.

eu critic doar faptul ca piturca persista cu acesti pusti in loc sa se uite in alta parte ! asta nici in al 12-lea ceas n-o sa realizeze ca titularii din seara asta, cu 2-3 exceptii, nu-s facuti pt nationala mare ! daca vedeam niste pusti noi si pierdeam cu 15-0 ma durea fix in cot; cand vad aceleasi gloabe amical dupa amical, incepe sa irite acest lucru; si inca ceva, nu exista nicio nationala, care se respecta in lumea asta, care sa schimbe toti cei 11 juc intr-un amical; mai vezi un selectioner care testeaza 2-3-4 noutati dar restul nucleului este acolo ! care e rostul unei selectii de 20 de juc noi si intr-un meci oficial nu mai vezi pe nimeni ? mda...

bandoleros
bandoleros  •  03 Februarie 2013, 01:17
Postat de criticul89 pe 03 Februarie 2013, 01:06

nu nu, nu ma intelege gresit, nu e vb DOAR de acest meci ! daca era pt prima oara cand ii convoca pe matel, vlad, neagu, nistor si altii, nimeni nu-i zicea nimic ! dar e a nu stiu cata oara man ! chiar avem nevoie de 50 de meciuri pt a ne da seama ca astia n-au niciun fel de potential ?? sunt buni doar la noi in campionat dar cand sunt provocati cu adevarat, dau cu stangul in dreptul !?!? ok, i-am incercat, n-au confirmat, altii la rand tata ! asta daca vrem performanta sau macar o calificare la CE/CM ! daca nu, da-i bataie cu alexe si neagu, in urmatorul amical luam 8....

"sunt buni doar la noi in campionat dar cand sunt provocati cu adevarat, dau cu stangul in dreptul" asta este o meteahna mai veche a fotbalistului roman. la noi in campionat sunt multi buni si talentati. insa cand vine vorba de meciuri in europa sau internationale se schimba foaia. si aici numai e vina lui Piturca. sau cel putin nu doar vina lui.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 39
Comentează