Comentarii (16)
disclosure
disclosure  •  08 Septembrie 2015, 19:52
Postat de utraian pe 08 Septembrie 2015, 19:51

hmm... N-am inteles de ce trebuia FRF sa-i plateasca pe cei de la Metrorex. Suporterii aia mergeau pe gratis? N-avea si Metrorex de castigat daca prelungeau programul?

Pentru ca Metrorex iese in pierdere , nu se mai sta sa se intre cu cartele , se da drumul sa intre toti.

utraian
utraian  •  08 Septembrie 2015, 19:51

hmm... N-am inteles de ce trebuia FRF sa-i plateasca pe cei de la Metrorex. Suporterii aia mergeau pe gratis? N-avea si Metrorex de castigat daca prelungeau programul?

923627714363420
Crs Dvd  •  09 Septembrie 2015, 07:02

Pe un roman,ca sa vada un meci de rahat al nationalei il costa aprox.150 lei(biletul de intrare si transportul)E asa mare foamete la FRF incat cel mai ieftin bilet il vinde cu 40 de lei si ii minte pe suporteri ca se prelungeste programul la metrou...alti spagari.Concluzia:mergi 3 zile sa muncesti ca sa poti vedea um meci de 2 ore de rahat.Bonus:placerea se extinde pana la 10 ore,ca 8 ore le mai faci pe jos pana acasa.FRF=MAFIA CONTINUA

pedro_nr1
pedro_nr1  •  09 Septembrie 2015, 00:10
Postat de d3ll pe 08 Septembrie 2015, 23:13

1- toti supoteri care mergeau cu metrorex erau platitor de cartele 2- inafara de intervalele 6:00-9:00 - 12:00-14:00 si evident 18:00-20:00 metrourile merg aproape goale asa ca daca mai stau o ora peste program nu cred ca murea cineva 3- preturile la cartele, abonamente ori cum sunt cam piperate pentru ce ofera si timpul de asteptare in stati inafara orelor aglumerate poate ajunge i la 10 minute iar in weekend nici nu mai vb ca astepti si peste alea 10 min pana vine un metrou avand toate astea spuse ce a fact metrorexul a fost o nesimtire totala iar FRF nu are de ce sa plateasca suma aia, daca lasa intrarea libera in ora respectiva atunci sa plateasca daca nu cei de la metrorex ar trebui sa respecte bucuresteni pentru ca noi le platim tot consumul si pe carca noastra fac ei profit, daca calatori ar face o zi greva si nu ar mai merge cu metroul provoaca pierderi de mii de euro

serios acum, tu esti *** ? sau asa esti tu ?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cpt.ahab
cpt.ahab  •  08 Septembrie 2015, 23:34
Postat de d3ll pe 08 Septembrie 2015, 23:13

1- toti supoteri care mergeau cu metrorex erau platitor de cartele 2- inafara de intervalele 6:00-9:00 - 12:00-14:00 si evident 18:00-20:00 metrourile merg aproape goale asa ca daca mai stau o ora peste program nu cred ca murea cineva 3- preturile la cartele, abonamente ori cum sunt cam piperate pentru ce ofera si timpul de asteptare in stati inafara orelor aglumerate poate ajunge i la 10 minute iar in weekend nici nu mai vb ca astepti si peste alea 10 min pana vine un metrou avand toate astea spuse ce a fact metrorexul a fost o nesimtire totala iar FRF nu are de ce sa plateasca suma aia, daca lasa intrarea libera in ora respectiva atunci sa plateasca daca nu cei de la metrorex ar trebui sa respecte bucuresteni pentru ca noi le platim tot consumul si pe carca noastra fac ei profit, daca calatori ar face o zi greva si nu ar mai merge cu metroul provoaca pierderi de mii de euro

Eu sunt curios daca BOR plateste ceva Metrorexului pentru prelungirea programului in noaptea de Inviere.

cpt.ahab
cpt.ahab  •  08 Septembrie 2015, 23:33
Postat de protech pe 08 Septembrie 2015, 21:44

metrorex nu mai e companie de stat

De cand nu mai e? Ca in mai 2014 statul era actionar suta la suta.

d3ll
d3ll  •  08 Septembrie 2015, 23:13
Postat de kryi pe 08 Septembrie 2015, 21:37

Va explic eu cum sta treaba. Cineva intreba de ce sa plateasca FRF pe cei de la Metrorex? Pentru ca cei ce lucreaza in program prelungit sunt platiti la alt tarif. Pentru ca ar fi urmat cu exceptia orei de iesire de la meci ca metroul sa functioneze fara calatori si totusi consuma curent pe care si ei il platesc. Si explicatii sunt multe , dar nu stau sa le insir aici. Un singur lucru mai merita amintit : Asta e economia de piata. Cine consuma plateste. P.S - Nu lucrez la Metrorex asa ca sa nu ma injurati

1- toti supoteri care mergeau cu metrorex erau platitor de cartele 2- inafara de intervalele 6:00-9:00 - 12:00-14:00 si evident 18:00-20:00 metrourile merg aproape goale asa ca daca mai stau o ora peste program nu cred ca murea cineva 3- preturile la cartele, abonamente ori cum sunt cam piperate pentru ce ofera si timpul de asteptare in stati inafara orelor aglumerate poate ajunge i la 10 minute iar in weekend nici nu mai vb ca astepti si peste alea 10 min pana vine un metrou avand toate astea spuse ce a fact metrorexul a fost o nesimtire totala iar FRF nu are de ce sa plateasca suma aia, daca lasa intrarea libera in ora respectiva atunci sa plateasca daca nu cei de la metrorex ar trebui sa respecte bucuresteni pentru ca noi le platim tot consumul si pe carca noastra fac ei profit, daca calatori ar face o zi greva si nu ar mai merge cu metroul provoaca pierderi de mii de euro

cracker
cracker  •  08 Septembrie 2015, 22:28
Postat de kryi pe 08 Septembrie 2015, 21:37

Va explic eu cum sta treaba. Cineva intreba de ce sa plateasca FRF pe cei de la Metrorex? Pentru ca cei ce lucreaza in program prelungit sunt platiti la alt tarif. Pentru ca ar fi urmat cu exceptia orei de iesire de la meci ca metroul sa functioneze fara calatori si totusi consuma curent pe care si ei il platesc. Si explicatii sunt multe , dar nu stau sa le insir aici. Un singur lucru mai merita amintit : Asta e economia de piata. Cine consuma plateste. P.S - Nu lucrez la Metrorex asa ca sa nu ma injurati

Pai si lumea platea calatoriile, nu intrau pe gratis, hai lasa ca dupa ora 10.30 metrourile circula mai mult goale, treaba cu consuma curent e relativa.

gerulozaurus
gerulozaurus  •  08 Septembrie 2015, 22:12
Postat de protech pe 08 Septembrie 2015, 21:44

metrorex nu mai e companie de stat

Parca e in combinatie stat-privat, oricum FRF adica Burlanu, la urmatorul meci cu Finlandia sa lase intrarea libera drept compensatie, daca nu, NIMENI LA MECI :D

protech
protech  •  08 Septembrie 2015, 21:44
Postat de cpt.ahab pe 08 Septembrie 2015, 21:29

Pentru ca Metrorexul e companie de stat. Romaneasca. Si acolo nu trebuie sa fie logica. Nici bun simt. Statul nu trebuie sa presteze servicii. Trebuie doar sa ceara si sa toace bani. Is plin de nervi ca s-a oprit iarasi circulatia pe tronsonul de autostrada Saliste- Cunta, dupa circa un an de la darea cu mare intarziere in functiune. Zici ca suntem tara de limbrici, nu de fiinte umane.

metrorex nu mai e companie de stat

  • 1
  • 2
Comentează