Comentarii (51)
Coifu
Coifu  •  13 Septembrie 2023, 19:33
Postat de Dontlookbackwithanger pe 13 Septembrie 2023, 19:14

Alt "dăstept" pe aici. De rasism și xenofobie ai auzit? Sau nu știi decit de legea pumnului, că atît te duce scafirlia?

Eu inteleg ca tu ai auzit de rasism si xenofobie, dar stii ce inseamna?

hannah.robinson
hannah.robinson  •  13 Septembrie 2023, 19:33

Faptul ca statul roman nu recunoaște Kosovo îndeamnă ca e un sta xenofob… pe aceeași logica tot xenofobi suntem ca nu recunoaștem Rusia cu noile cuceriri teritoriale

hannah.robinson
hannah.robinson  •  13 Septembrie 2023, 19:32
Postat de Dontlookbackwithanger pe 13 Septembrie 2023, 19:14

Alt "dăstept" pe aici. De rasism și xenofobie ai auzit? Sau nu știi decit de legea pumnului, că atît te duce scafirlia?

Ai idee ce înseamnă xenofobie ma fecefecesebistule?… uite aici DEX online care e moca…1. (Persoană) Care manifestă aversiune față de persoane de altă naționalitate sau față de alte popoare.

hannah.robinson
hannah.robinson  •  13 Septembrie 2023, 19:31

In plus cum sa spui tu FRF Republica kosova când statul roman nu recunoaște aceata țara… oricum eu nu am înțeles cu ce Pașapoarte au intrat in România acești sârbi pana la urma

thiamarcos
thiamarcos  •  13 Septembrie 2023, 19:30
Postat de Dontlookbackwithanger pe 13 Septembrie 2023, 19:14

Alt "dăstept" pe aici. De rasism și xenofobie ai auzit? Sau nu știi decit de legea pumnului, că atît te duce scafirlia?

Rasism si xenofobie? Iar pune mana pe DEX. Rasism se refera la rasa, iar xenofobie se refera la ura fata de straini. Tinand cont de rationamentul tau ar inseamna ca rezolutia guvernului Romaniei, care nu recunoaste Kosovo ca stat, este rasista si xenofoba. Albanezii nu sunt o rasa, iar faptul ca o tara isi exprima un punct de vedere diplomatic, cum a facut guvernul nostru si cum nu a facut altceva decat sa repete tribuna aceea, nu este xenofobie. Si, mergand pana la absurd, de cand o asociatie de drept privat, cum este UEFA, stabileste ca un guvern este xenofob si rasist? Regulamentul unei asociatii este peste legea unei tari?

hannah.robinson
hannah.robinson  •  13 Septembrie 2023, 19:28

DEX online xenofob..1. (Persoană) Care manifestă aversiune față de persoane de altă naționalitate sau față de alte popoare. La FRF sunt ori niste anti romani ori niste salbă educați… cum ma sa însemne mesajul KOSOVO E SERBIA ura fata de un popor așa cum spune FRF?

robertssandu
robertssandu  •  13 Septembrie 2023, 19:26
Postat de Dontlookbackwithanger pe 13 Septembrie 2023, 19:14

Alt "dăstept" pe aici. De rasism și xenofobie ai auzit? Sau nu știi decit de legea pumnului, că atît te duce scafirlia?

E clar ca nu prea stii ce inseamna aceste cuvinte. Acei suporteri nu au incalcat decat niste reguli sportive ale UEFA. Atat.

brentford
brentford  •  13 Septembrie 2023, 19:24
Postat de Dontlookbackwithanger pe 13 Septembrie 2023, 19:14

Alt "dăstept" pe aici. De rasism și xenofobie ai auzit? Sau nu știi decit de legea pumnului, că atît te duce scafirlia?

Gresesti. Ce anume a fost rasism sau xenofobie in scandarile alora aseara? Eu nu sunt de acord sa faca politica pe terenul de fotbal,mai ales cand joaca nationala,dar a spune ca Kosovo e Serbia e doar un bat politic bagat prin gard. Si vorbind de legile in vigoare,statul roman nu recunoaste statul kosovar. E drept,a fost o insulta adusa Kosovo si nu ar trebui sa se intample la un meci de fotbal.

florinvis1
florinvis1  •  13 Septembrie 2023, 19:19
Postat de Cristid1 pe 13 Septembrie 2023, 18:48

Ma intreb cei 458 de ultrasi identificati de jandarmerie, ce lege a acestei tari au incalcat scandand Kosovo e Serbia?

Probabil ca nu au incalcat vreo lege romaneasca. Dar au incalcat normele UEFA. Uefa nu obliga pe nimeni sa participe la competitiile organizate de ea. UEFA este o organizatie privata iar participarea oricaruia la activitatile organizate de trebuie sa se incadreze in regulile UEFA. Daca sunt incalcate aceste reguli plateste cel ce le incalca. Normal FRF ar trebui sa se constituie parte civila si sa dea in judecata pe cei care au determinat aceasta situatie pentru a recupera amenda care va veni si pierderea generata de organizarea meciurilor viitoare fara spectatori. Este foarte important ca cei vinovati sa plateasca prejudiciul! Altfel lucrurile vor continua in aceeasi directie.

jocker12
jocker12  •  13 Septembrie 2023, 19:16
Postat de Cristid1 pe 13 Septembrie 2023, 18:48

Ma intreb cei 458 de ultrasi identificati de jandarmerie, ce lege a acestei tari au incalcat scandand Kosovo e Serbia?

Suporterii unei echipe, indiferent in ce sport, se numesc "suporteri" deoarece sustin echipa lor favorita. Pe o arena sportiva, suporterii nu sunt in tribune ca sa irite, sa ofenseze sau sa intimideze echipa sau echipele adverse. Daca mergi acolo sa ii "ataci" pe adversari, arati ori ca ai o frustrare personala pe care apartenenta la un grup la fel de frustrat ca tine o poate legitimiza - se numeste spirit de turma, ori ca in opinia ta, echipa al carei suporter esti, nu este pregatita dpdv sportiv, sa joace de la egal la egal cu acel adversar, si in capul tau, tu crezi ca iti ajuti favoritii iritindu-i pe adversari, ceea ce este fals. Apoi , este adevarat ca, poate in conformitate cu legile in vigoare din Rom, nu s-a petrecut nimic "ilegal", insa aici discutam nu de legi, ci de regulamente ale unor organizatii sportive internationale. Daca vrei sa participi in competitiile organizate de FIFA sau de UEFA, ai nevoie sa respecti acele regulamente, altfel ori suporti consecintele, ori stai acasa si faci sport in garsoniera. NU te obliga nimeni sa participi daca nu vrei sau daca nu poti organiza un eveniment sportiv in acea competitie, conform regulamentului pe care il respecta toti ceilalti. Romanii se frustreaza prea mult cu intrebari despre regulamente, cind nu ii obliga nimeni sa participe la acele competitii sportive, cind ei ar trebui sa se concentreze la efortul de a respecta acele regulamente.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează