Comentarii (51)
nebeleizis
nebeleizis  •  24 Iunie 2021, 06:22
Postat de coco1987 pe 24 Iunie 2021, 01:22

Si ma rog, stimate domn, care sunt tampeniile? Am gresit ceva in ce am afirmat in comentariu? E ceva din punct de vedere statistic gresit? Iordanescu a calificat echipa Romaniei in 94, 96, 98 si 2016. 2 mondiale si 2 europene. La mondiale a trecut de grupe de ambele ori, odata ajungand in 94 in sferturi de finala(si pierzand accesul in semifinale doar ca urmare a loteriei penaltiurilor) si altadata, in 98, in optimi de finala. Sunt fapte,"frate", care s-au intamplat in galaxia in care traim toti, in afara de tine se pare. Mircea Lucescu ce a realizat ca selectioner in afara de o calificare amarata in 84 la euroz unde echipa a jucat jenant? Aa, scuze...am uitat...a "reusit" sa rateze calificarea la mondialul din 86, incapatanandu-se sa nu ia pe aproape nimeni de la Steaua, echipa ce avea sa castige fix in anul acela Cupa Campionilor. Da, asa "performanta", mai rar la un selectioner. Nu ma intelege gresit, Lucescu e un mare antrenor de club, dar a fi mare antrenor de club NU inseamna neaparat ca esti si un mare selectioner, iar el reprezinta dovada clara a acestui fapt. Tot in aceasta galaxie, s-a dus la turci ca selectioner si nu a facut nimic, si nu imi spune ca nu avea cu cine fiindca, ce sa vezi, cum a plecat el, a venit alt antrenor care a inceput o alta campanie si care a dus Turcia anul asta la Euro :)) Asa ca...atunci cand vorbim de selectioneri, Lucescu nu are ce comenta in fata lui Iordanescu.

Eu ma refeream la invidie. Sunt 100% sigur ca pe Lucescu nu il intereseaza ce a realizat pupatorul de poze cu morti la nationala. El fiind focusat pe alte lucruri, cum ar fi echipele de club, promovarea de jucatori tineri (Andrea Pirlo e primul nume care imi vine in minte). Dar nah, noi saracii stim ca Lucescu e invidios. Daca citesti articolul, scrie clar ca nici nu a fost interesat cine a zis ce a zis.

xhthu
xhthu  •  24 Iunie 2021, 01:55
Postat de dreak pe 24 Iunie 2021, 00:50

Scuze, ce statistici ai vazut tu ca-l dau pe Iordanescu printre cei mai mari atacanti ai fotbalului romanesc ? Iar despre palmaresul de antrenor, poti sa-i dai o simpla cautare pe amandoi, si vezi realizarile. Stimabile, cand un antrenor ajunge sa antreneze la Inter, castiga 2 titluri in Turcia cu echipe diferite, castiga si titluri in Ucraina si mai castiga si UEFA, numai un afon sau un rau intentionat poate spune ca e mediocru. Un mediocru care, intamplator, e invitat periodic la conferinta marilor antrenori. Iar despre performantele lui "cascheta" ca selectioner, la cat pari de "priceput" nu cred ca ai cunostinta de fenomenul LUCEAFARUL, ca sa intelegi de unde se trag realizarile lui.

Afon sau rau intentionat trebuie sa fii sa nu recunosti ca Iordanescu a fost mare atacant. Nu mai vorbim ca a fost pe teren in finala de la Sevilla la apogeul fotbalului romanesc si pe hartie are realizari mai mari decat lucescu si ca antrenor, cu o cupa europeana si o finala CCE. Preferintele tale in antrenori mediocri nu sunt obligatorii pentru toti. Te ambalezi ca prostul si te agati ca inecatul de colac de faptul ca a antrenat si el 4 jucatori care au jucat in 94 de parca ar avea vreo relevanta. Tot cu jucatori descoperiti de el a pierdut cu Irlanda de nord si tot cu echipa aia din 94 altii ca Dinu aproape au ratat calificarea. Si iti dau un sfat, daca ai tu vreo pasiune pentru lucescu si incerci sa il lauzi, nu adu vorba de Italia ca mai rau il faci de ras.

coco1987
coco1987  •  24 Iunie 2021, 01:32
Postat de gicab pe 23 Iunie 2021, 16:06

Nu ca lucescu are dreptate dar ce ocupație este asta sa comentezi declarațiile altora?... in 94 România nici nu avea nevoie de antrenor la ce valori erau in lot

Dar in 93 la Kosice oare nu era acelasi lot, acelasi bazin de selectie etc?

coco1987
coco1987  •  24 Iunie 2021, 01:22
Postat de nebeleizis pe 23 Iunie 2021, 23:37

Nu am mai vazut de mult atatea tampenii debitate de un singur om. Frate, esti atat de mult pe langa, incat ai ratat galaxia noastra.

Si ma rog, stimate domn, care sunt tampeniile? Am gresit ceva in ce am afirmat in comentariu? E ceva din punct de vedere statistic gresit? Iordanescu a calificat echipa Romaniei in 94, 96, 98 si 2016. 2 mondiale si 2 europene. La mondiale a trecut de grupe de ambele ori, odata ajungand in 94 in sferturi de finala(si pierzand accesul in semifinale doar ca urmare a loteriei penaltiurilor) si altadata, in 98, in optimi de finala. Sunt fapte,"frate", care s-au intamplat in galaxia in care traim toti, in afara de tine se pare. Mircea Lucescu ce a realizat ca selectioner in afara de o calificare amarata in 84 la euroz unde echipa a jucat jenant? Aa, scuze...am uitat...a "reusit" sa rateze calificarea la mondialul din 86, incapatanandu-se sa nu ia pe aproape nimeni de la Steaua, echipa ce avea sa castige fix in anul acela Cupa Campionilor. Da, asa "performanta", mai rar la un selectioner. Nu ma intelege gresit, Lucescu e un mare antrenor de club, dar a fi mare antrenor de club NU inseamna neaparat ca esti si un mare selectioner, iar el reprezinta dovada clara a acestui fapt. Tot in aceasta galaxie, s-a dus la turci ca selectioner si nu a facut nimic, si nu imi spune ca nu avea cu cine fiindca, ce sa vezi, cum a plecat el, a venit alt antrenor care a inceput o alta campanie si care a dus Turcia anul asta la Euro :)) Asa ca...atunci cand vorbim de selectioneri, Lucescu nu are ce comenta in fata lui Iordanescu.

dreak
dreak  •  24 Iunie 2021, 00:50

Scuze, ce statistici ai vazut tu ca-l dau pe Iordanescu printre cei mai mari atacanti ai fotbalului romanesc ? Iar despre palmaresul de antrenor, poti sa-i dai o simpla cautare pe amandoi, si vezi realizarile. Stimabile, cand un antrenor ajunge sa antreneze la Inter, castiga 2 titluri in Turcia cu echipe diferite, castiga si titluri in Ucraina si mai castiga si UEFA, numai un afon sau un rau intentionat poate spune ca e mediocru. Un mediocru care, intamplator, e invitat periodic la conferinta marilor antrenori. Iar despre performantele lui "cascheta" ca selectioner, la cat pari de "priceput" nu cred ca ai cunostinta de fenomenul LUCEAFARUL, ca sa intelegi de unde se trag realizarile lui.

xhthu
xhthu  •  24 Iunie 2021, 00:21
Postat de dreak pe 23 Iunie 2021, 20:49

Eu sunt curios din ce filme de desene animate citezi tu ? Iordanescu peste Lucescu ca jucator ? Poate in benzile desenate sau in promo-urile din Viata Armatei (sau ceva asemanator, daca o mai exista). Referitor la performantele ca selectioner (retine, SELECTIONER nu antrenor), aici ai dreptate, "cascheta" e peste. In lotul din '94 sunt 4 jucatori crescuti, formati de Lucescu. Nici unul insa format de "marele general". Si, ca sa-ti spun o realitate pe care "oamenii de fotbal" o cunosc, rezultatele din '94 reprezinta rodul unui concept (zic eu benefic) de pregatire centralizata a jucatorilor valorosi, intitulat LUCEFARUL. Concept la care Lucescu si-a adus o contributie importanta.

Iordanescu e printre cei mai mari atacanti din istoria fotbalului romanesc. Ca antrenori sunt amandoi mediocri dar unul are marketing mai bun si a fost mai oportunist. Treaba unui selectioner nu e sa descopere jucatori. Cascheta asa slab a scos din generatia aia in 94 mai mult decat putea lucescu vreodata. A fost antrenor ok de preliminarii in 84 dar la Euro deja i s au vazut clar limitele.

nebeleizis
nebeleizis  •  23 Iunie 2021, 23:37
Postat de coco1987 pe 23 Iunie 2021, 20:13

Invidia lui Lucescu pe Iordanescu nu se va opri niciodata. In materie de echipe nationale, Lucescu nu a facut mare branza pe nicaieri, pe cand Iordanescu, a calificat Romania de 3 ori la un turneu final(2 mondiale, un european) in primul mandat si inca o data in ultimul (la euro 2016). Ca sa nu mai vorbim ca la ambele mondiale a trecut de grupe, ba la unul dintre ele, in 94, a ajuns pana in sferturi, fiind chiar la cateva secunde distanta de un loc in semifinale. Il Luce la vremea aia ce facea? Parca retrograda cu Brrscia, sau promova dupa ce tot el retrogradase...nu mai tin minte, oricum Brescia era ba in A, ba in B si tot asa cu Lucescu, in timp ce Romania lui Iordanescu era numarul 5-6 in lume!. Intelegeti acum de unde frustrarea lui Lucescu?

Nu am mai vazut de mult atatea tampenii debitate de un singur om. Frate, esti atat de mult pe langa, incat ai ratat galaxia noastra.

bodystyle74
bodystyle74  •  23 Iunie 2021, 21:37

Cupa Mondial ,Campionatul European sunt ca si competitii sub Champions League, dpdv financial si fotbalistic. In CL se aduna cei mai mari fotbalisti ai lumii si cei mai buni antrenori. Pentru marii antrenori nationalele nu reprezinta o provocare. Lucescu se va retrage in 2 sau 3 ani dar as vrea sa vad ce vine din spate, ce antrenori romani mai vor antrena in Champions.

ioan.h
ioan.h  •  23 Iunie 2021, 21:28

Băiat despt Lucescu ăsta ! ”Economist” cu acte în regulă . Înțelege fiecare ce vrea !

irefutabil
irefutabil  •  23 Iunie 2021, 21:18
Postat de dreak pe 23 Iunie 2021, 20:49

Eu sunt curios din ce filme de desene animate citezi tu ? Iordanescu peste Lucescu ca jucator ? Poate in benzile desenate sau in promo-urile din Viata Armatei (sau ceva asemanator, daca o mai exista). Referitor la performantele ca selectioner (retine, SELECTIONER nu antrenor), aici ai dreptate, "cascheta" e peste. In lotul din '94 sunt 4 jucatori crescuti, formati de Lucescu. Nici unul insa format de "marele general". Si, ca sa-ti spun o realitate pe care "oamenii de fotbal" o cunosc, rezultatele din '94 reprezinta rodul unui concept (zic eu benefic) de pregatire centralizata a jucatorilor valorosi, intitulat LUCEFARUL. Concept la care Lucescu si-a adus o contributie importanta.

Cand imi zici sa retin selectioner, nu antrenor, desi i-am comparat de la inceput doar ca selectioneri, asta e modul tau sa te dai inteligent? Ca nu prea iti iese :)) Nu te supara dar e destul de evident ca subiectul te depaseste, asa ca poti sa canti la alta masa.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează