Comentarii (75)
dakesis
dakesis  •  11 Septembrie 2013, 11:45

mai are si tupeu sa vorbeasca despre victoria Ungariei, cum ca nu i-ar veni sa creada ca au batut Estonia. De parca toata lumea face aranjamente, ca el. Sta mereu la mana rezultatelor. era simplu - bati Turcia si gata. El se mira ca nu a jucat estonia bine acum... Demisia ar fi ceva mult prea onorabil pentru trisorul asta...

anthony_alexandru
anthony_alexandru  •  11 Septembrie 2013, 11:45
Postat de blaustein pe 11 Septembrie 2013, 11:13

Cei care spuneti ca Marica, Torje sau Maxim nu trebuiau selectionati nu stiti fotbal.Simplu.Sunt cam singurii fotbalisti romani de la care poti astepta ceva.Cu Bogdan Stancu insa aveti dreptate, e mult pre slab.Insa ce atacant roman la ora actuala e mai bun sau mai in forma ca Marica?El ne-a adus victoria cu Ungaria, intradevar a fost obosit cu Turcia dar cat a jucat a fost bun.E clar ca nu avem cu cine.Daca juca cu Pap,Gaman toata lumea lua foc, si chiar nu ai cum sa joci cu ei.Nici pe Tanase nu l-as blama.R.Stefan, Sapunaru nu vor sa vina, ce vrei sa le faci? Singurii care nu au meritat au fost Stancu si Popa.In rest nu ai altceva mai bun.

CONFUNZI LUCRURILE - una este sa sti fotbal si alta este sa il poti juca- NUMELE nu joaca fotbal - selectionata Romaniei nu este un lot de 22 de jucatori si ii includ pe toti fotbaistii ROMANI - iar daca nu sti ce inseamna spiritul competitiei abtine te - Rasplata evolutiilor bune la echipa de club te propulseaza la nationala - iar daca cei care se pregatesc si merita sa vina la nationala nu sunt convocati din Orgolii atunci no comment - daca ai face tu nationala este clar ca si la ora actuala l am avea pe Hagi in teren - LA NATIONALA VIN DOAR CEI CARE SUNT IN FORMA MAXIMA - Iar un Antrenor demn incepe conferinta de presa cu asumarea rezultatului nu cu acuzatii si cu ce a incercat sa faca

marioa
marioa  •  11 Septembrie 2013, 11:40
Postat de blaustein pe 11 Septembrie 2013, 11:13

Cei care spuneti ca Marica, Torje sau Maxim nu trebuiau selectionati nu stiti fotbal.Simplu.Sunt cam singurii fotbalisti romani de la care poti astepta ceva.Cu Bogdan Stancu insa aveti dreptate, e mult pre slab.Insa ce atacant roman la ora actuala e mai bun sau mai in forma ca Marica?El ne-a adus victoria cu Ungaria, intradevar a fost obosit cu Turcia dar cat a jucat a fost bun.E clar ca nu avem cu cine.Daca juca cu Pap,Gaman toata lumea lua foc, si chiar nu ai cum sa joci cu ei.Nici pe Tanase nu l-as blama.R.Stefan, Sapunaru nu vor sa vina, ce vrei sa le faci? Singurii care nu au meritat au fost Stancu si Popa.In rest nu ai altceva mai bun.

Marica si Torje? Ce asteptari ai de la ei? Crezi ca talentul e suficient pentru a face performanta la o echipa? Nu baiete, talentul nu este suficient. Trebuie si caracter si pregatire. Cand ei nu au meciuri in picioare, cand practic nu au echipe caci se uita doar la bani si se cred mari vedete nu au cum sa joace. Doar cu talent nu faci nimic. Nu ai sa vezi niciun selectioner in lumea asta chemand la lot jucatori fara echipa, fara meciuri jucate sau vesnice rezerve. Cand sustii asa ceva inseamna ca tu nu stii fotbal nu cei care spun ca cei doi nu au ce cauta. Cu Maxim sunt absolut de acord in ceea ce spui. Radu Stefan si Sapunaru nu vor sa vina? De ce oare? Nu cumva din cauza barbugiului?

kanedel
kanedel  •  11 Septembrie 2013, 11:39

Atatia jucatori neconvocati sau netitularizati,mult ami in forma si cu jocuri in picioare decat multi convocati de a lui piturca: Sapunaru,St.Radu,Mutu,Nicolita,Budescu,Rusescu,...plus ca Latovlevici fata de Rat avea meciuri in picioare,Pap fata de Chiriches avea meciuri in picioare

ligalupeste
ligalupeste  •  11 Septembrie 2013, 11:37
Postat de goghe pe 11 Septembrie 2013, 11:33

Daca stam sa facem o analiza nu avem cu cine sa jucam la nationala! Chiriches n-a mai jucat un meci de luni de zile + senzatia ca este mare jucator + plasament 0 joc de cap 0 = combinatie nereusita. Dar, cu cine sa il inlocuiesti? Gaman? Nici el nu a prea jucat. Papp la fel. Restul de fundasi centrali buni din Liga1 sint ... straini. Mai bun ca Hoban e Lazar care este accidentat. Alt inchizator? .... N-avem. In locul lui Popa l-as fi adus pe Nicolita, dar nici ala n-a mai jucat de vreun an de zile. Mutu in locul lui Stancu??? Doar pentru 15 min ca dupa aia Mutu moare fizic. Asta avem, cu asta jucam! Cind o sa creasca - daca o sa creasca cineva - juniori mai vorbim! Pina atunci atit p

de unde juniori frate, ca aia sunt si mai praf.

selujean
selujean  •  11 Septembrie 2013, 11:34
Postat de gigelos pe 11 Septembrie 2013, 11:07

E clar ca nu avem jucatori foarte buni ,dar daca esti meserias trebuie sa faci din kkt bici . Daca jucau Olanda ,Spania etc eram ciocu mic. Dar tu ca selectioner zici ca le-am dat o lectie ungurilor , ce sa inteleaga papagalii astia mici ? se visau deja mari vedete . Normal ca s-a dus p..lii de suflet totul . cu ce drept critica el acum jucatorii ? Putea sa spuna dupa Ungaria , am avut noroc , conjuctura favorabila etc - a gestionat foarte prost momentul . Asta e !

Mai bine se aseza el (piturca) in fata tunului,decat sa-i blameze pe jucatori. Ei au jucat partitura ce le-a fost pusa in fata . Piturca este cel mai frumos,cel mai destept,cel mai bun...

goghe
goghe  •  11 Septembrie 2013, 11:33
Postat de blaustein pe 11 Septembrie 2013, 11:13

Cei care spuneti ca Marica, Torje sau Maxim nu trebuiau selectionati nu stiti fotbal.Simplu.Sunt cam singurii fotbalisti romani de la care poti astepta ceva.Cu Bogdan Stancu insa aveti dreptate, e mult pre slab.Insa ce atacant roman la ora actuala e mai bun sau mai in forma ca Marica?El ne-a adus victoria cu Ungaria, intradevar a fost obosit cu Turcia dar cat a jucat a fost bun.E clar ca nu avem cu cine.Daca juca cu Pap,Gaman toata lumea lua foc, si chiar nu ai cum sa joci cu ei.Nici pe Tanase nu l-as blama.R.Stefan, Sapunaru nu vor sa vina, ce vrei sa le faci? Singurii care nu au meritat au fost Stancu si Popa.In rest nu ai altceva mai bun.

Daca stam sa facem o analiza nu avem cu cine sa jucam la nationala! Chiriches n-a mai jucat un meci de luni de zile + senzatia ca este mare jucator + plasament 0 joc de cap 0 = combinatie nereusita. Dar, cu cine sa il inlocuiesti? Gaman? Nici el nu a prea jucat. Papp la fel. Restul de fundasi centrali buni din Liga1 sint ... straini. Mai bun ca Hoban e Lazar care este accidentat. Alt inchizator? .... N-avem. In locul lui Popa l-as fi adus pe Nicolita, dar nici ala n-a mai jucat de vreun an de zile. Mutu in locul lui Stancu??? Doar pentru 15 min ca dupa aia Mutu moare fizic. Asta avem, cu asta jucam! Cind o sa creasca - daca o sa creasca cineva - juniori mai vorbim! Pina atunci atit p

kanedel
kanedel  •  11 Septembrie 2013, 11:31
Postat de blaustein pe 11 Septembrie 2013, 11:13

Cei care spuneti ca Marica, Torje sau Maxim nu trebuiau selectionati nu stiti fotbal.Simplu.Sunt cam singurii fotbalisti romani de la care poti astepta ceva.Cu Bogdan Stancu insa aveti dreptate, e mult pre slab.Insa ce atacant roman la ora actuala e mai bun sau mai in forma ca Marica?El ne-a adus victoria cu Ungaria, intradevar a fost obosit cu Turcia dar cat a jucat a fost bun.E clar ca nu avem cu cine.Daca juca cu Pap,Gaman toata lumea lua foc, si chiar nu ai cum sa joci cu ei.Nici pe Tanase nu l-as blama.R.Stefan, Sapunaru nu vor sa vina, ce vrei sa le faci? Singurii care nu au meritat au fost Stancu si Popa.In rest nu ai altceva mai bun.

Du-te bai de aici stii tu fotbal!...Pai cum sa convoci jucatori ce nu au mai evoluat un meci intreg de luni de zile?Ca sa joci fotbal cum trebuie ai nevoie de jocuri in picioare,iar noi aveam jucatori ce chiar de nu au bifat cate 90 de min pe meci,macar o repriza si ceva si tot au jucat. Referitor la Sapunaru si St.Radu,te intreb eu pe tine:din cauza cui nu mai vin ei la nationala,din cauza mea,.din cauza ta? Tu crezi ca aia sunt prosti sa nu vina la nationala daca s-ar simti doriti? Problema cea mai mare a lui Piturca este orgoliul lui nemasurat,plus ca repet:este si limitat din punct de vedere al antrenoratului. I-a dat lectie Fatih Terim.

ligalupeste
ligalupeste  •  11 Septembrie 2013, 11:24
Postat de terminatorul2 pe 11 Septembrie 2013, 10:31

Cum sa joace Chiriches bine cand de aproape o luna se antreneaza la relanti ? Iar Pintili nu avea cum sa tina mijlocul cu un Hoban slabut !! Popa ? Slab ! Dar daca marca si nu dadea in bara , acum era ridicat in slavi !

Corect. Mai ramanea sa-l nominalizeze pe Stancu ca jucatorul meciului (am inteles ca are procent de la el). Lipsa lui Bourceanu a rupt toata echipa. Pintilii a trebuit sa suplineasca si lipsurile lui Hoban iar centrul apararii nefiind protejat a stat sub presiune, de unde si greselile repetate. asta nu-i absolva pe cei doi centrali la golul 1, unde ala n-avea voie sa dea dintre ei. toate mingile noastre s-au jucat pe dreapta unde Torje a fost in afara jocului. Tanase macar a avut lobul ala care putea f bine sa intre.

blaustein
blaustein  •  11 Septembrie 2013, 11:13

Cei care spuneti ca Marica, Torje sau Maxim nu trebuiau selectionati nu stiti fotbal.Simplu.Sunt cam singurii fotbalisti romani de la care poti astepta ceva.Cu Bogdan Stancu insa aveti dreptate, e mult pre slab.Insa ce atacant roman la ora actuala e mai bun sau mai in forma ca Marica?El ne-a adus victoria cu Ungaria, intradevar a fost obosit cu Turcia dar cat a jucat a fost bun.E clar ca nu avem cu cine.Daca juca cu Pap,Gaman toata lumea lua foc, si chiar nu ai cum sa joci cu ei.Nici pe Tanase nu l-as blama.R.Stefan, Sapunaru nu vor sa vina, ce vrei sa le faci? Singurii care nu au meritat au fost Stancu si Popa.In rest nu ai altceva mai bun.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează