Comentarii (55)
microbuzulbotosani
microbuzulbotosani  •  13 Decembrie 2013, 18:46

obiectivul lui piturca este sa califice romania la euro.daca pleaca este un las.

ando89
ando89  •  13 Decembrie 2013, 18:36
Postat de ovidiu_3003 pe 13 Decembrie 2013, 18:24

Care Mirecea... nea Ando ? Riciu sau Luce ?

Ovidiule, teoretic poate fi vorba de amandoi, in practica nu ne alegem cu niciunul, nu vreau sa anticipez, dar nu vine nici bursucea:)

v1ad
v1ad  •  13 Decembrie 2013, 18:29

domenech a dus franta pana in finala la un mondial. au si condus in finala aia. cu cine comparam atunci pe piturca?

ovidiu_3003
ovidiu_3003  •  13 Decembrie 2013, 18:24

Care Mirecea... nea Ando ? Riciu sau Luce ?

ando89
ando89  •  13 Decembrie 2013, 18:21

Lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne:)) Sa vina dom' profesor nea mircea!

vlad57
vlad57  •  13 Decembrie 2013, 17:58
Postat de catalin_cj pe 13 Decembrie 2013, 17:46

daca te intreb repede stii sa imi spui antrenorul spaniei, germaniei, frantei sau italiei? cine e antrenor la brazilia? dar banuiesc ca din fiecare echipa pe care am enumerat-o stii macar 5-6 jucatori. jucatorii joaca fotbal nu antrenorul. piturca le-a spus sa atace cu grcia dar daca ei sunt incapabili sa dea o pasa de 3m care e vina lui piturca. ne-au dominat unguri tur retur, dar suntem smecheri ca avem jucatori. in tur am scos un egal nemeritat si in retur noroc cu golul ala rapid ca i-a naucit . in turcia am dat un gol dintr-o ocazie. si ne-am chinuit cu estonia. da ai dreptate suntem mai buni decat elvetia si bosnia. insa nu la fotbal.

Te intreb si eu: daca o echipa joaca numai ce stiu jucatorii, care e rolul antrenorului? Sa le spuna sa atace? Si sa-i adune si sa-i trimita pe teren? si sa mai faca antrenamente? Dar tactica de joc, ce si cum sa faca fiecare cine le-o spune? Tatamare? Hai sa fim seriosi! Pai asa se face oricine antrenor cu 30 k euro pe luna. Antrenorul are rolul si importanta lui ca de aia se cheama antrenor. Nu doar ca sa-i alerge, adune si trimite in teren cu instructiunea sa atace. Pitzi nu le-a dat nici o strategie de joc. Asta au spus-o chiar jucatorii. Deci hai sa nu-l mai aparam pe Pitzi degeaba. in doi ani de cand a re-venit n-a facut nimic. La baraj ne-au dus Olandezii. Pitzi ar fi trebuit sa plece

adrimic
adrimic  •  13 Decembrie 2013, 17:57
Postat de catalin_cj pe 13 Decembrie 2013, 17:46

daca te intreb repede stii sa imi spui antrenorul spaniei, germaniei, frantei sau italiei? cine e antrenor la brazilia? dar banuiesc ca din fiecare echipa pe care am enumerat-o stii macar 5-6 jucatori. jucatorii joaca fotbal nu antrenorul. piturca le-a spus sa atace cu grcia dar daca ei sunt incapabili sa dea o pasa de 3m care e vina lui piturca. ne-au dominat unguri tur retur, dar suntem smecheri ca avem jucatori. in tur am scos un egal nemeritat si in retur noroc cu golul ala rapid ca i-a naucit . in turcia am dat un gol dintr-o ocazie. si ne-am chinuit cu estonia. da ai dreptate suntem mai buni decat elvetia si bosnia. insa nu la fotbal.

catalin, fara suparare, nu evita sa imi spui, imi poti spune care e palmaresul lui piti ca antrenor de echipe de club? ce il recomanda sa fie antrenor de nationala? Eu ii stiu palmaresul, incerc sa te fac sa intelegi ca piti nu este si nu a fost niciodata antrenor. A beneficiat de o conjunctura si de o echipa care a functionat de la sine! Odata ce resursele s-au terminat cand a intervenit schimbarea de generatii el nu a stiut cum sa o faca, de aceea am ajuns sa jucam baraje si sa ne tremure inima in meciuri cu ungaria! deci, te rog, inca odata, ce l-a recomandat pe piti sa fie antrenor de nationala? palmaresul de antrenor de club?? care??

vlad57
vlad57  •  13 Decembrie 2013, 17:49
Postat de adiharna pe 13 Decembrie 2013, 17:30

Stati linistiti ca nu pleaca Piturca de la nationala.La cat de incapatanat e si la ce campanie se face impotriva lui,nu pleaca.I se rupe lui ca-l fluiera spectatorii.Si ce spune Mircea Radulescu ca,daca ar pleca,ar avea multe oferte din liga 1,nu cred ca la aceste echipe ar avea salariul de la nationala.

Mie groaza dar cred ca ai perfecta dreptate. Pitzi e un pomanagiu. Unde naiba iti da cineva salariu 30k euro pe luna si nu-ti da nici un target, nici un obiectiv decat peste 4 ani. si fara conditionari si fara tinte intermediare. Si fara vreo penalizare daca nu-l atingi peste patru ani. Nu am mai auzit de asemenea mitocanie. Sandu ar trebui sa intre la puscarie pentru o asemenea ordinarie. Iar Pitzi a luat pleasca si sta plin de nesimtire sa incaseze banii. Daca tot nu trebuie sa fac nimic imi da si mie Sandu postul de secund (bagator de seama) cu 25k pe luna? Sincer, situatia frizeaza schizofrenia sau mitocania si ordinaria ridicate la rang de contract. Sandu+Pitzi doi escroci.

catalin_cj
catalin_cj  •  13 Decembrie 2013, 17:46
Postat de adrimic pe 13 Decembrie 2013, 17:29

deci.. sunt sub noi.. cat despre o parere personala, a ta sau a mea.. nu prea e concludenta, caci si eu cred ca suntem mai buni ca elvetia si bosnia.. dar.. ceea ce credem noi nu este important, important este ca nu vom afla niciodata cum ar fi fost campania de calificare in brazilia cu un antrenor! sa nu uitam totusi ca, cel mai important intr-o nationala este antrenorul, cel ce face selectia (deci tocmai nu comparam jucatorii asa cum ai spus mai devreme).. iar in cazul nostru cel ce face selectia este un "antrenor" extrem de slab, iar la baza afirmatiei mele sta chiar palmaresul si experienta lui piti, tine cont nu vorbim de nationala, caci el a ajuns acolo datorita lui sandu, n

daca te intreb repede stii sa imi spui antrenorul spaniei, germaniei, frantei sau italiei? cine e antrenor la brazilia? dar banuiesc ca din fiecare echipa pe care am enumerat-o stii macar 5-6 jucatori. jucatorii joaca fotbal nu antrenorul. piturca le-a spus sa atace cu grcia dar daca ei sunt incapabili sa dea o pasa de 3m care e vina lui piturca. ne-au dominat unguri tur retur, dar suntem smecheri ca avem jucatori. in tur am scos un egal nemeritat si in retur noroc cu golul ala rapid ca i-a naucit . in turcia am dat un gol dintr-o ocazie. si ne-am chinuit cu estonia. da ai dreptate suntem mai buni decat elvetia si bosnia. insa nu la fotbal.

vlad57
vlad57  •  13 Decembrie 2013, 17:39

Adevarul este ca orice ciclu are si un final. Piturca a realizat niste lucruri cu nationala pana la turneul de la Paris. De atunci nationala a ramas la acelasi nivel. Nu cred ca se poate accepta ca Pitzi nu are jucatori. A avut la dispozitie tot ce are mai bun fotbalul romanesc. De doi ani nimic nu s-a imbunatatit in jocul nationalei. Iar culmea ridicolului si a murdariei a fost faptul ca nu a avut obiectiv calificarea. Aici vina e si a lui Sandu dar si a lui Pitzi care a vrut se pare o sinecura. Daca ar fi adus baieti tineri, sa incerce sa-i creasca si sa creeze o structura de perspectiva ar mai fi fost ok dar asa... De ce am participat la calificari daca NU am vrut sa ne calificam? Pitzi a

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează