Comentarii (131)
MaxiP
MaxiP  •  27 Iunie 2022, 14:48
Postat de Dobermannul pe 27 Iunie 2022, 09:57

Cine zice ca mai bine nu jucam ca vad ca mi-o atribui mie? Procesul de intentie pe care mi-l faci e caracteristic manipulatorilor. Mai bine jucam si castigam ca daca am pierdut mai ales la slovaci suntem varza indiferent din ce punct ai privi problema.

Întotdeauna în sport sin in general când vrei sa câștigi, exista riscul sa pierzi. Nu cred ca au jucat sa piardă. Nivelul a 2 adversare era unul ridicat, au făcut cât au putut, cu Franța au fost aproape de egal. Franța care a dat de pământ cu Slovacia. Am văzut și o mare parte din meciul cu Slovacia, nu sunt peste noi, am ratat o groaza de contraatacuri și ne-au bătut la ultimele faze dintr-un cadou oferit de arbitri. Nu te poți lua doar după faptul ca te-a bătut Slovacia și gata, e clar, stai puțin, am bătut Croația în calificări, echipa net peste Slovacia, ne-am comportat mult mai bine ca ei în celelalte meciuri din grupa. Cred ca ne meritam în mod cert locul 3 ca aspect al jocului, pana la urma asta contează. Și nu încerc sa manipuleze pe nimeni, ți-am atribuit ceea ce ai dat de înțeles, sa te manipulez sa ce?! Da, mi-ar plăcea sa vad o alta abordare a iubitorilor de sport fata de sportivi, când e cazul zi-le ce ai de zis, însă să se și vadă lucrurile bune care se fac. Când noi numim "dezastru" fiecare eșec, fără sa ținem cont de împrejurări, abordarea este falimentara. Și crede-mă, mentalitatea oamenilor se simte, mulți au capacitatea sa ajute, dar prefera sa dea din gura. Sa nu credem ca doar FRF e vinovata, ministere, federații, presa de pilda poate aduce emulație, televiziunile la fel. Ele cauta doar rating. Și putem merge pana la ăștia care ne împărtășim ideile, mai aud și sportivii cum sunt priviți de public, efectiv putem influenta. Depinde în ce direcție

MaxiP
MaxiP  •  27 Iunie 2022, 14:38
Postat de Dobermannul pe 27 Iunie 2022, 09:22

Mentalitatea asta de a justifica dezastrul aruncand vina pe poporul prost c sau nerecunoscator ma scarbeste pe mine pentru ca e o caracteristca ciocoilor gen Stoichita.

Ce dezastru? Da, Stoichiță își cauta justificări și se detașează de tot ce are de făcut dintr-un interes meschin de a lua bani degeaba fiind efectiv bibelou la federație și jongland cu impresarii pentru mărunțișuri, la U19 a fost cu totul altceva, nu a fost niciun dezastru pentru ca echipa aia a obținut o calificare totuși apreciabila între primele 8 din Europa, mai mult, ai făcut fata, da, au pierdut 3 meciuri, toate însă la limita, 2 contra unor puteri din Europa. Unde e dezastrul?! Ideea e ca e bine sa vrem mai mult, dar niciodată nu vom obține acel mai mult dacă nu începem sa apreciem micile progrese. Anul asta a fost o calificare la U19, la anul poate e un sfert de finala la U21, peste 2 ani poate o participare la Euro 2024. Dacă credem ca peste noapte ajungem din mocirla în finala Europeană, atunci mai bine ne luam gândul și rămânem în mocirla, orice efort e inutil. Nu e cazul sa demoralizat niște oameni care au făcut un mic pas în fata, de asta avem nevoie, hai sa fim serioși, n-a crezut nimeni ca națională asta poate prinde turneul final, a făcut-o, bravo lor! Am vorbit și de lucrurile negative pe care le-am văzut la ei, important e sa le corecteze, nu să-i facem cu ou și cu oțet și sa le dam impresia ca mai bine nu se califica, ca asa chiar nu mergem în nicio direcție.

Dobermannul
Dobermannul  •  27 Iunie 2022, 09:57
Postat de MaxiP pe 26 Iunie 2022, 23:00

Mentalitatea asta cu "mai bine nu jucam decât sa ne facem de ras" ma scârbește. Au ajuns acolo, au pierdut la limita cu 2 tari mari, singura înfrângere dureroasa a fost cum a fost. Întotdeauna se poate mai mult, dar hai sa vedem și partea plina a paharului, ca de blamat e cel mai ușor.

Cine zice ca mai bine nu jucam ca vad ca mi-o atribui mie? Procesul de intentie pe care mi-l faci e caracteristic manipulatorilor. Mai bine jucam si castigam ca daca am pierdut mai ales la slovaci suntem varza indiferent din ce punct ai privi problema.

Dobermannul
Dobermannul  •  27 Iunie 2022, 09:22
Postat de MaxiP pe 26 Iunie 2022, 23:00

Mentalitatea asta cu "mai bine nu jucam decât sa ne facem de ras" ma scârbește. Au ajuns acolo, au pierdut la limita cu 2 tari mari, singura înfrângere dureroasa a fost cum a fost. Întotdeauna se poate mai mult, dar hai sa vedem și partea plina a paharului, ca de blamat e cel mai ușor.

Mentalitatea asta de a justifica dezastrul aruncand vina pe poporul prost c sau nerecunoscator ma scarbeste pe mine pentru ca e o caracteristca ciocoilor gen Stoichita.

MaxiP
MaxiP  •  26 Iunie 2022, 23:00
Postat de Dobermannul pe 26 Iunie 2022, 13:55

Eu zic ca e bine ca au pierdut doar trei din trei jucate pentru ca rau era daca din trei jucate pierdeau patru sau mai multe.

Mentalitatea asta cu "mai bine nu jucam decât sa ne facem de ras" ma scârbește. Au ajuns acolo, au pierdut la limita cu 2 tari mari, singura înfrângere dureroasa a fost cum a fost. Întotdeauna se poate mai mult, dar hai sa vedem și partea plina a paharului, ca de blamat e cel mai ușor.

MaxiP
MaxiP  •  26 Iunie 2022, 22:51
Postat de gigimarga2 pe 26 Iunie 2022, 11:55

Evident , este de respectat Hagi pentru faptul ca a facut ceva. Dar faptul ca nu a reusit sa FORMEZE JUCATORI CU O MENTALITATE SANATOASA ,asta sustine ceea ce afirmasem anterior .Da, a vandut mult pentru liga 1 dar a vandut mai mult pe relatiile sale personale nu pe cerere oferta.întamplator cunosc detalii despre ce se intampla acolo iar asta ma determina sa afirm ca nu a inteles lucruri esentiale despre formarea unui jucator. Drept pentru care raman la părerea mea .nu se pricepe

Sunt ferm convins ca a vândut și pe relațiile pe care le are, îl ajuta numele. Una peste alta, a format cel mai mult din tara, poate ca ne dorim mai mult, el a făcut cât a știut. Nu-i vad pe cei care știu mai bine, nu știu, or fi pricepuți dar fără bani, or fi cu bani dar nepricepuți... Ideea e ca n-o să-l condamn pe singurul care a încercat. Sa vina ceilalți, ca ii tot așteptăm, a zis și el ca nu vrea sa fie singurul care face o academie. Cu încă 3-4 academii de genul, nu ne scoate nimeni din top 10 european, având în vedere ca se vede o creștere importanta și doar cu una. Dar nu vad acele 3-4 academii în plus.

Dobermannul
Dobermannul  •  26 Iunie 2022, 15:38

"Iar legat de lipsa de performante, mi se pare ca mulți nu vor sa vadă" E Stoichita care scrie aici. Un popor de orbi care ne vad meretia "Lui".

Dobermannul
Dobermannul  •  26 Iunie 2022, 13:55
Postat de MaxiP pe 26 Iunie 2022, 11:05

Nu, nu e bine, atât au putut, dar e bine ca au jucat acele 3 meciuri.

Eu zic ca e bine ca au pierdut doar trei din trei jucate pentru ca rau era daca din trei jucate pierdeau patru sau mai multe.

gigimarga2
gigimarga2  •  26 Iunie 2022, 11:55
Postat de MaxiP pe 26 Iunie 2022, 11:03

Ce nereușite?! Reușitele sau nereușitele se vad la Farul în rezultate, aici e vorba de promovarea jucătorilor, iar el are cei mai mulți. Îl tot acuzam ca nu scoate suficient, ii oprește cineva pe alții sa scoată alții mai buni și sa nu mai aibe loc jucătorii lui Hagi de ei?! Momentan Hagi e cam singurul care a făcut ceva în acest sens, el nu scade cu nimic nivelul nationalelor, fără el nu ar fi nicj ăștia, nu înseamnă că ar fi mai buni. Iar de vândut, ești în eroare, chiar a vândut, foarte mult pentru Liga I. Un campionat de unde nu poți vinde pe nu știu ce bani. Iar legat de lipsa de performante, mi se pare ca mulți nu vor sa vadă, dar în ultimii ani echipele de tineret su ajuns în mod repetat la un nivel pe care eu înaintea nu îl vedeam. Deci sa spui ca nu se vede ceva în plus arata doar ca nu ne va mulțumi nimic.

Evident , este de respectat Hagi pentru faptul ca a facut ceva. Dar faptul ca nu a reusit sa FORMEZE JUCATORI CU O MENTALITATE SANATOASA ,asta sustine ceea ce afirmasem anterior .Da, a vandut mult pentru liga 1 dar a vandut mai mult pe relatiile sale personale nu pe cerere oferta.întamplator cunosc detalii despre ce se intampla acolo iar asta ma determina sa afirm ca nu a inteles lucruri esentiale despre formarea unui jucator. Drept pentru care raman la părerea mea .nu se pricepe

MaxiP
MaxiP  •  26 Iunie 2022, 11:05
Postat de Dobermannul pe 24 Iunie 2022, 22:22

Deci e bine ca am jucat trei meciuri si le-am pierdut pe toate?

Nu, nu e bine, atât au putut, dar e bine ca au jucat acele 3 meciuri.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 14
Comentează