Comentarii (117)
tandd
tandd  •  10 Octombrie 2019, 23:39
Postat de mirel99 pe 10 Octombrie 2019, 23:33

Pai vezi ca ti-ai dat raspunsul? Te contrazice realitatea, fara Man nu marcam primele 2 goluri. La golul 2 nu Ganea a fost acolo si Man a aparut pe stanga desi joaca dreapta sau centru si oricum nu de careu. Din partea mea sa il consideri dumneata omul meciului pe Petre. Fiecare cum vede, nu inseamna ca eu sau tu avem dreptate, dar nu poti sa zici ca Man a avut 0 realizari si nu a fost printre cei mai buni oameni si cei care au tras echipa dupa ei (asta e o opinia generala agreata cred). Altfel cu cine stau de vorba, nu cu un cunoscator al fotbalului? Nu prea discut cu fosti elevi mediocri in scoala, dumneata te faci de ras cu opinia asta anti-Man. S-ar putea sa nu fii mediocru ci doar rau intentionat.

daca am alta parere decat tine nu inseamna ca-s anti man,iar la primul gol sa spui ca are vreun aport man ma faci sa rad,daca o pasa de 5m in lateral e o mare realizare ,atunci ce poti spune despre golul 3 a lui petre,sau despre centrarea lui boboc de la primul gol?chiar si varful lu morutan e incomparabil cu ,,marea realizare a lui man,,

mirel99
mirel99  •  10 Octombrie 2019, 23:33
Postat de tandd pe 10 Octombrie 2019, 23:25

ce treaba are stelismul sau dinamovismul in discutia despre echipa nationala?vrei sa-l aduci ca argument?ai impresia ca daca man dadea 2 goluri in meciul de azi inchideam tv-ul de nervi?doar ti-am zis ca omul meciului este ala care vine de pe banca si da 2 goluri nu man care chiar in meciul asta a fost peste tot si nicaieri,incercari multe realizari 0

Pai vezi ca ti-ai dat raspunsul? Te contrazice realitatea, fara Man nu marcam primele 2 goluri. La golul 2 nu Ganea a fost acolo si Man a aparut pe stanga desi joaca dreapta sau centru si oricum nu de careu. Din partea mea sa il consideri dumneata omul meciului pe Petre. Fiecare cum vede, nu inseamna ca eu sau tu avem dreptate, dar nu poti sa zici ca Man a avut 0 realizari si nu a fost printre cei mai buni oameni si cei care au tras echipa dupa ei (asta e o opinia generala agreata cred). Altfel cu cine stau de vorba, nu cu un cunoscator al fotbalului? Nu prea discut cu fosti elevi mediocri in scoala, dumneata te faci de ras cu opinia asta anti-Man. S-ar putea sa nu fii mediocru ci doar rau intentionat.

tandd
tandd  •  10 Octombrie 2019, 23:30

si inca ceva ,,daca nu era man nu deschideam scorul,,,,ce vrei sa spui cu asta?ptr pasa aia in lateral de 5m il vezi pe man coautor la primul gol?ma faci sa rad,doar daca esti stelist fanatic poti sa etalezi aia ca pe o mare realizare a lui man

mirel99
mirel99  •  10 Octombrie 2019, 23:28

Auzi logica la asta, Mihaila a dat o pasa la 16 metri lui Man si e omul meciului! :) De parca nu Man a facut faza si au contat foarte mult centrarea lui Boboc si finalizarea lui Morutan. Mihaila intr-adevar a incercat si si-a dorit, chiar daca a fost cam inexact. Romania arata foarte bine daca in locul lui Dragus si Ganea jucau Olaru si Petre. Fata echipei se schimba oricine intra, Olaru sau Mihaila, pentru ca Man si Morutan erau ajutati mai mult. Si daca intra Petre, pentru ca Ganea a fost mort in atac. Si mie imi place Petre, e un jucator periculos la acest nivel, chiar daca in Danemarca nu a jucat bine. Radoi in Danemarca nu a inceput cu Ganea desi Ganea acolo era in forma. Acum nu e in forma Ganea si joaca titular. E si vina lui, a mai facut greseala in Danemarca sa joace cu Ratiu pe dreapta si Boboc pe stanga. Atunci Velisar era in forma si putea sa joace pe stanga si Boboc e de meserie dreapta. Si cu Dima a gresit atunci.

tandd
tandd  •  10 Octombrie 2019, 23:25
Postat de mirel99 pe 10 Octombrie 2019, 23:22

Boboc sezonul asta a fost in crestere si nu vad schimbarea sa cu Ciubotariu, la noi problemele sunt la Chindris si mai ales Velisar. Dar Boboc azi nu a facut un meci foarte stralucit. La tine orice non-stelist e un jucator bun. :)) Ii alegi pe spranceana. Daca nu era Man, nu deschideam scorul si nu marca nici Petre golul 2, realizezi? Golul 3 a fost de curtea scolii, mai ales numarul 3 de la ucraienieni arata ca la 14 ani. Ucraina e slaba in aparare.

ce treaba are stelismul sau dinamovismul in discutia despre echipa nationala?vrei sa-l aduci ca argument?ai impresia ca daca man dadea 2 goluri in meciul de azi inchideam tv-ul de nervi?doar ti-am zis ca omul meciului este ala care vine de pe banca si da 2 goluri nu man care chiar in meciul asta a fost peste tot si nicaieri,incercari multe realizari 0

mirel99
mirel99  •  10 Octombrie 2019, 23:22
Postat de tandd pe 10 Octombrie 2019, 23:19

dragus si ganea ai dreptate,dar man .....nu l-am vazut chiar asa de omul meciului,foarte buni baluta si ala de pe dreapta.boboc,dar omul meciului cred ca normal e ala care intra de pe banca si da 2 goluri in 10min

Boboc sezonul asta a fost in crestere si nu vad schimbarea sa cu Ciubotariu, la noi problemele sunt la Chindris si mai ales Velisar. Dar Boboc azi nu a facut un meci foarte stralucit. La tine orice non-stelist e un jucator bun. :)) Ii alegi pe spranceana. Daca nu era Man, nu deschideam scorul si nu marca nici Petre golul 2, realizezi? Golul 3 a fost de curtea scolii, mai ales numarul 3 de la ucraienieni arata ca la 14 ani. Ucraina e slaba in aparare.

mirel99
mirel99  •  10 Octombrie 2019, 23:20
Postat de doubleti pe 10 Octombrie 2019, 23:12

Golul 1 a plecat de la o preluare foarte frumoasă a lui Mihăilă care i-a pasat apoi lui Man. Omul meciului ar trebui să fie Mihăilă pentru ca el a schimbat fata jocului.

Mihaila inainte de pasa aia, a mai dat 3 gresite.

mirel99
mirel99  •  10 Octombrie 2019, 23:19
Postat de doubleti pe 10 Octombrie 2019, 23:09

Esti paranoic. N-am timp sa postez de pe mai multe conturi. Folosesc acest id de peste 10 ani si e singurul. Cat privește jocul si l-ai văzut la radio. Degeaba au talent, Man si Morutan pentru ca indiscutabil au, daca acest talent nu este pus în slujba echipei. Au fost foarte individualist, împreună cu Oaida, fără plus in jocul colectiv. Asta nu înțelegi si nu stau să-ți explic pentru ca asa cum zicea azi Ponta, citindu-l pe Voltaire, "nu s-a nascut inca omul destept care sa-l convinga pe omul prost ca e prost".

Aici nu e site de politica dar Ponta e un pesedist. PSD-ul a promovat valorile inversate in Romania in politica si probabil ca nu numai, nu liberalii. PNL si-a curatat partidul, iar USR oricat i-ati acuza voi de afaceri cu statul ei au venit cu oameni pregatiti intelectual. Ponta se vrea rebranduit dar partidul sau e tot PSD si cel putin jumatate dintre oamenii pe care i-a ales sunt ca Hagi Tudose. Asta e partid de stanga? Ce frumos, se ascunde dupa fusta tipei de la Harvard!

tandd
tandd  •  10 Octombrie 2019, 23:19
Postat de mirel99 pe 10 Octombrie 2019, 23:10

A tras constant echipa dupa el, Dragus si Ganea au fost maini moarte. Si peste Morutan a fost. Uiti ca golul 1 nu l-am marcat cu Petre (si Olaru) in teren. Sport ro tocmai a pus rezumatul.

dragus si ganea ai dreptate,dar man .....nu l-am vazut chiar asa de omul meciului,foarte buni baluta si ala de pe dreapta.boboc,dar omul meciului cred ca normal e ala care intra de pe banca si da 2 goluri in 10min

tandd
tandd  •  10 Octombrie 2019, 23:17
Postat de alexzece pe 10 Octombrie 2019, 23:12

Submiti?''Meicului''?Invata mai intai romana si apoi da-o pe engleza,smechere.

este ,,submit,, si mai este ,,meciului,, daca te descurci mai greu cu cititul rectific ptr orice cocalar sa inteleaga,importanta era ideea nu formularea ca nu suntem la ora de limba romana aici,se pare ca am gresit doar formularea nu si continutul))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 12
Comentează