Comentarii (566)
zorrozabal
zorrozabal  •  24 Martie 2019, 10:22
Postat de Alex Marian Manu pe 23 Martie 2019, 23:26

Ce titlu idiot. România a jucat slab. Au pierdut la limită 1-2, nu e capăt de lume. Oare cine se aștepta să bată Romănia în suedia? Suedia este o echipă mare, au pierdut foarte greu cu germania la C.M. in istoria lor sunt vicecampioni mondiali in 1958, meci pierdut 2-5 cu brazilia. România nu este o echipă mare, atât poate. Ex Brazilia, in seara asta a facut 1-1 cu Panama, pt Brazilia e dezastru, o echipă cu 5 cupe mondiale, sa nu poată bate o echipă, ce a participat o singura editia la C.M.

Suedia a avut aseara jucatori chiar mai slab cotati decat cei romani!Unul joaca la Al Ain,altul e rezerva permanenta la Mainz,altul e la Bielefeld in ...Zveitebundesliga,iar restul...la echipe din Suedia!Alea de care radeti voi!

zorrozabal
zorrozabal  •  24 Martie 2019, 10:17

Nimeni nu a sesizat-si nu a "taxat"-tactica lui "Ciolo-Contra",care inainte de meci a declarat ca ...se multumeste si cu un punct!Iar cine isi doreste putin,nu castiga nimic!

374551216707731
Alex Marian Manu  •  23 Martie 2019, 23:26

Ce titlu idiot. România a jucat slab. Au pierdut la limită 1-2, nu e capăt de lume. Oare cine se aștepta să bată Romănia în suedia? Suedia este o echipă mare, au pierdut foarte greu cu germania la C.M. in istoria lor sunt vicecampioni mondiali in 1958, meci pierdut 2-5 cu brazilia. România nu este o echipă mare, atât poate. Ex Brazilia, in seara asta a facut 1-1 cu Panama, pt Brazilia e dezastru, o echipă cu 5 cupe mondiale, sa nu poată bate o echipă, ce a participat o singura editia la C.M.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  23 Martie 2019, 22:36
Postat de dal93 pe 23 Martie 2019, 21:55

Ăla a venit din spate, pe centrare și cu fața la poartă. Centrare ce a trecut pe lângă Manea și prin Marin, adică doi și mai erau cei doi lângă lângă el , Grigore și Tătărușanu, niciunul dintre ei nu se aștepta să vină mingea, simplu. Nu-i vina lui Grigore, e scos de către tine și de către alți „specialiști” acarul Păun. Apropo, el juca fundaș central stânga și era în marcaj pe partea lui Săpunaru. Scot abacul?

scoate abacul si da-ti cu el in cap :)) fotbal intelegi cam cat inteleg eu chineza. faza e clasica pentru un fundas. cine face marcajul pe baza sperantei ca centrarea nu trece sau nu ajunge la atacant a gresit din start. cum a facut Grigore azi. suedezul ala nu avea niciodata voie sa se intoarca spre poata lui Tatarusanu, ca venea mingea, ca nu venea, ala trebuie strans si impins frumos afara din careu sau afara din teren cu spatele la poarta. daca nu ai vazut cum se face chestia astia pana acum, ti-ai irosit mult timp din viata degeaba uitandu-te la ceva ce nu intelegi.

dal93
dal93  •  23 Martie 2019, 21:55
Postat de dinamo_fan pe 23 Martie 2019, 21:46

astepta sa treaca mingea dar daca fundasul strangea langa el nu avea cum sa finalizeze pe poarta sau sa se intoarca spre poarta. e o faza care se repeta in orice meci de multe ori - marcajul jucatorului de pe coltul scurt. daca jucatorul ala ti s-a intors sa dea la poarta e clar greseala fundasului ca nu l-a strans. are noroc ca ramane mingea la el din carambol dar cu un marcaj cum trebuie putea sa ramana mingea la el ca nu avea ce sa faca decat sa paseze undeva in spate sau in lateral. la experienta lui Grigore nu avea cum sa gafeze in halul asta.

Ăla a venit din spate, pe centrare și cu fața la poartă. Centrare ce a trecut pe lângă Manea și prin Marin, adică doi și mai erau cei doi lângă lângă el , Grigore și Tătărușanu, niciunul dintre ei nu se aștepta să vină mingea, simplu. Nu-i vina lui Grigore, e scos de către tine și de către alți „specialiști” acarul Păun. Apropo, el juca fundaș central stânga și era în marcaj pe partea lui Săpunaru. Scot abacul?

dinamo_fan
dinamo_fan  •  23 Martie 2019, 21:50
Postat de dal93 pe 23 Martie 2019, 21:38

Adică îl mătrășim pe Grigore, a făcut un meci foarte bun, fie vorba între noi, pentru o greșeală în lanț a apărării. Foarte bine, dacă a zis-o comentatorul, așa este. )))

nu trebuie matrasit dar trebuie sa-i asumam greseala primului gol. e greseala mare de fundas cu experienta. in rest a jucat destul de ok., a avut si vreo 2 interventii salvatoare.

cuviosul_pafnutie
cuviosul_pafnutie  •  23 Martie 2019, 21:46
Postat de ciprianuniversitatea pe 23 Martie 2019, 20:51

DA. IN REPRIZA 2 RAZVAN MARIN CEL MAI BUN DE PE TEREN. BRAVO LUI. NU DEGEABA E COTAT FOARTE BINE.

Nu zau?Dar ca a dat pe langa minge la primul gol?Vinovat...Grigore.Si daca chiar avea valoare,nu avea voie sa traga-asa cum a tras-din pozitie centrala.Un jucator de valoare dadea gol,fara discutie.

dinamo_fan
dinamo_fan  •  23 Martie 2019, 21:46
Postat de dal93 pe 23 Martie 2019, 21:34

Ăla era cu fața la poartă și aștepta să treacă centrarea pe jos printre doi adversari, Manea și Marin. O ții așa luungă de poate prinde. Revezi golul, ai unde. )))

astepta sa treaca mingea dar daca fundasul strangea langa el nu avea cum sa finalizeze pe poarta sau sa se intoarca spre poarta. e o faza care se repeta in orice meci de multe ori - marcajul jucatorului de pe coltul scurt. daca jucatorul ala ti s-a intors sa dea la poarta e clar greseala fundasului ca nu l-a strans. are noroc ca ramane mingea la el din carambol dar cu un marcaj cum trebuie putea sa ramana mingea la el ca nu avea ce sa faca decat sa paseze undeva in spate sau in lateral. la experienta lui Grigore nu avea cum sa gafeze in halul asta.

hector13
hector13  •  23 Martie 2019, 21:42
Postat de cuviosul_pafnutie pe 23 Martie 2019, 21:31

De acord!Pascanu e bun.Dar de ce nu joaca?Inca nu e la fcsb?

Bati campii cu gratie. A jucat azi vreun jucator de la FCSB si nu l-am vazut eu?

ionut.07
ionut.07  •  23 Martie 2019, 21:40
Postat de dinamo_fan pe 23 Martie 2019, 21:30

are vina, cu tot cu devierea de biliard, rolul lui Grigore era sa stranga la atacant indiferent unde era mingea, sa nu-l lase sa se intoarca cu pozitie de sut catre poarta. e greseala flagranta asta, de pozitionare. poate daca statea cum trebuie si nu-l mai lovea mingea asa. il tradeaza varsta, e lent. Din pacate nisi alte variante acolo nu-mi inspira incredere, Chiriches sau Nedelcearu. Cand o sa vina Pascanu am rezolvat insa problema, copilul ala chiar e scula de fundas.

Chiriches e o "teapa", marca a clanului "Prodan-ca". Aproape in fiecare meci de cand a fost convocat a clacat. Chipciu, da, e un jucator constant, in timp ce, in cazul lui Latovlevici, Chiriches, putem spune ca ei au jucat fotbal doar cand era acel preparator neamt cu prafurile dupa el. Dar, cum spuneam mai jos, Daum a fost demis ca nu a facut jocurile impresarei mentionate, cea care, alaturi de G. Becali, a distrus fotbalul romanesc. Grigore nu e un jucator constant. Nu stiu de ce nu a jucat Moti, de exemplu.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 57
Comentează