Comentarii (79)
travk
travk  •  05 Februarie 2014, 15:02

cel mai mare jucator roman, jucator care a evoluat pentru Barcelona cat si pentru Real...comentariile sunt de prisos

polistul68
polistul68  •  05 Februarie 2014, 14:43
Postat de speedy73 pe 05 Februarie 2014, 14:40

asta stiu. singura sansa a portarului e sa plece inainte...si sa plece bine. altfel, nu are timp de reactie

corect

speedy73
speedy73  •  05 Februarie 2014, 14:40
Postat de polistul68 pe 05 Februarie 2014, 14:37

Se para suturi de la distanta mult mai mica pt ca sunt date prost...cind distanta e f mica, sub 10 m, portarul iese ca la handbal.adiac sa dai in el...el nu mai paote practic reactiona....da, mai sunt cazuri rare, in care portarul are un reflez uimitor..dar sunt reflexe spontane, venite inainte ca mingea sa fie lovita. ca o paralela, cel mai bine in Romania batea penalty Lupu. De pe loc. Cu latul. AFara nici un elan. Si dadea suficient de tare ( cit se paote cu latul), ca e mare nebunu.... si dadea la 1 m de portar. nu se chinuia sa dea bara gol. nu cred ca a ratat vre-un penalty. Portarul nu are timp sa reactioneze. e dovedit stintifiic ca, penaltyul nu paote fi aparat daca e batut decennt

asta stiu. singura sansa a portarului e sa plece inainte...si sa plece bine. altfel, nu are timp de reactie

polistul68
polistul68  •  05 Februarie 2014, 14:37
Postat de speedy73 pe 05 Februarie 2014, 14:25

da, dar se apara si suturi de mult mai aproape, nu? la faza aia, daca portarul ramanea pe linie, nu lua niciodata gol...dar, daca in loc sa traga ar fi centrat (sau ar fi iesit centrarea) si se marca, sigur i s-ar fi reprosat (cu temei) ca nu a iesit pe centrare. portarul a anticipat gresit desfasurarea fazei, asta a fost...probabil si hagi a lovit mingea altfel decat intentiona si...a iesit ce a iesit. pana la urma, la toate golurile frumoase exista si un pic de noroc...

Se para suturi de la distanta mult mai mica pt ca sunt date prost...cind distanta e f mica, sub 10 m, portarul iese ca la handbal.adiac sa dai in el...el nu mai paote practic reactiona....da, mai sunt cazuri rare, in care portarul are un reflez uimitor..dar sunt reflexe spontane, venite inainte ca mingea sa fie lovita. ca o paralela, cel mai bine in Romania batea penalty Lupu. De pe loc. Cu latul. AFara nici un elan. Si dadea suficient de tare ( cit se paote cu latul), ca e mare nebunu.... si dadea la 1 m de portar. nu se chinuia sa dea bara gol. nu cred ca a ratat vre-un penalty. Portarul nu are timp sa reactioneze. e dovedit stintifiic ca, penaltyul nu paote fi aparat daca e batut decennt

polistul68
polistul68  •  05 Februarie 2014, 14:33
Postat de speedy73 pe 05 Februarie 2014, 14:25

da, dar se apara si suturi de mult mai aproape, nu? la faza aia, daca portarul ramanea pe linie, nu lua niciodata gol...dar, daca in loc sa traga ar fi centrat (sau ar fi iesit centrarea) si se marca, sigur i s-ar fi reprosat (cu temei) ca nu a iesit pe centrare. portarul a anticipat gresit desfasurarea fazei, asta a fost...probabil si hagi a lovit mingea altfel decat intentiona si...a iesit ce a iesit. pana la urma, la toate golurile frumoase exista si un pic de noroc...

Portarul columbian nua re scuza...a fost un sut-centrare de la cel putin 30m....avea suficient timp sa se replieze in paorta..sau sa iasa pe centrare...nimeni nu-i cere unui portar sa iasa la o centrare la 15 m de poarta...cu atit mai mult ca sutul-centrare nu a fost puternic..a fost o minge 'plouata" in careu...deci cu bolta. Cred ca mingea a fact in aer cel putin 4-5 secunde...in timpul asta, si eu , la 45 de ani si 100 kg, tot fac 5-6 metrii....

speedy73
speedy73  •  05 Februarie 2014, 14:25
Postat de polistul68 pe 05 Februarie 2014, 14:15

De la 20 m, daca dai bine si suficient de tare, e demosntrat stiintific ca portarul nu are timp sa reactioneze...deci suturi imparabile sunt...in cazul lui Hagi cu Columbia, portarul s-a portat f gresit, nu a aproximat bine...avea tot timpul din lume sa-si corecteze pozitia...da, sicenr, si eu cred ca a vrut sa centreze...

da, dar se apara si suturi de mult mai aproape, nu? la faza aia, daca portarul ramanea pe linie, nu lua niciodata gol...dar, daca in loc sa traga ar fi centrat (sau ar fi iesit centrarea) si se marca, sigur i s-ar fi reprosat (cu temei) ca nu a iesit pe centrare. portarul a anticipat gresit desfasurarea fazei, asta a fost...probabil si hagi a lovit mingea altfel decat intentiona si...a iesit ce a iesit. pana la urma, la toate golurile frumoase exista si un pic de noroc...

xhthu
xhthu  •  05 Februarie 2014, 14:24
Postat de tandd pe 05 Februarie 2014, 12:55

pai nu e mai bine acum?macar nu mai avem pe cine injura,ne uitam deconectati la tv la turnee finale europene si mondiale si asteptam ca gloabele noastre sa bata o amarata de grecia.Daca n-ai inteles ceva,nu cred ca celelelalte au progresat prea mult ci noi suntem slabi rau de tot,nu e vorba de mentalitate,e vorba strict de valoare individuala,tactica,etc

nu prea ai inteles ideea prietene

bimbi79
bimbi79  •  05 Februarie 2014, 14:24

Daca ar avea in cap si ceva minte... macar cat stie fotbal... Asa ce sa discuti cu el ? Are aceleasi replici tip cliseu: sa facem bine, sa fim optimisti, sa fiu cel mai bun etc. Stim replicile astea de cand jurnalistii i-au bagat microfonul in gura. A... si mai e ceva: Sa fie mult mai modest si mult mai CORECT. El stie f. bine ca e in Liga I prin BLATURI... Rusine Dar, merita si LA MULTI ANI - macar de ziua lui

xhthu
xhthu  •  05 Februarie 2014, 14:22
Postat de speedy73 pe 05 Februarie 2014, 12:22

bun, deci punem la socoteala si 1938 cand ne-a scos...Cuba. Cuba?????? Cuba... Este corect ce spui despre mentalitate, dar si despre Steaua 1986-1990. Insa una fara alta nu ar fi existat. si apropo...eu m-as bucura sa mai indur acum frustrari si umilinte de genul ca nationala este eliminata la penalty-uri (cum a fost in 1990 si 1994) sau din cauza unui penalty (1998). din pacate insa....

pai te inteleg ,si eu tin minte cum nu-l suportam pe viorel moldovan si ziceam ca e varza pe langa lacatus sau adrian ilie si acum as da-o si pe măssa lu piturca pentru un atacant macar la jumatate din valoarea lui .si jucatori ca galca ,lupescu cu pasele lui de 2 metri care nu intelegeam ce cauta la nationala ,acum ar fi pomana curata in locul lui hoban si stancu. asta nu face mai putin tragic faptul ca romania a avut jucatori mari dar care la fel ca si suporteru roman s-au multumit cu putin

polistul68
polistul68  •  05 Februarie 2014, 14:17
Postat de speedy73 pe 05 Februarie 2014, 14:10

...iar in final l-a schimbat, si l-a bagat pe varela. nu era necesara schimbarea. scorul era oricum cel care era, a irosit aiurea o schimbare. in meciul ala, georgievski nu a jucat f prost. a avut un adversar net superior, aflat si intr-o forma exceptionala, dar, mai ales, nu a fost sustinut si a fost lasat "pe cont propriu". asta e, un fundas care sa-i tina singur piept singur neamtului ar fi costat mult mai mult. nu e vina lui georgievski pt ca atata poate

Oricum s-ar numi fundasul, sau atacantul, nu trebuie sa ramina 1-1...pt ca asta paote sa duca la cartonas galben. Orice antrenor, asa isi aseaza blocul defensiv, sa existe DUBLAJ...dar cind diferenta dintre antrenori e asa mare...e clar nu maia re rost sa discutam.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează