Comentarii (263)
il_unico_capitano_totti
il_unico_capitano_totti  •  25 Februarie 2014, 14:40
Postat de speedy73 pe 25 Februarie 2014, 13:59

ajuta si asta. daca sunt pedepsiti, ii va face pe altii sa se gandeasca mai bine inainte de a face fapte din astea. dar ai dreptate, mobilul principal ar trebui sa fie recuperarea prejudiciilor. pe principiul asta, de ce sa-i mai pedepsesti pe criminali? mortul nu se mai intoarce :)

eu nu l-as baga pe niciunul la racoare; in schimb le-as sechestra averile pana ar plati un cuantum de...sa zicem de 3 ori suma prejudiciata pentru fiecare, dar si aici ar aparea discutii...in esenta le-as lua o gramada de bani, ca oricum cu banii pe care i-au furat, au facut alti bani la randul lor, asa ca s-ar cuveni o sanctiune pecuniara drastica

sakamoto
sakamoto  •  25 Februarie 2014, 14:38

Nu prea cred ca nasu nu este si el partas la invirteala cu transferurile. Sa fi stat el deoparte si sa nu primeasca nimic? Greu de crezut! Individul acesta a cazut mereu in picioare. Precum gangsterul Al Capone. A fost trimis la bulau-11 ani- pt neplata unor impozite. Numai Mititelu i-o va coace nasului. Doar babuta aia cu coasa, il scapa pe sandu de bulele!

il_unico_capitano_totti
il_unico_capitano_totti  •  25 Februarie 2014, 14:36
Postat de speedy73 pe 25 Februarie 2014, 13:32

sa fim seriosi, nu comunistii au inventat furtul. nici macar nu l-au perfectionat. doar au brevetat "executarea" pe fata. romania are o traditie f veche in materie. celebra fraza "vom fi iarasi mai mult, si mai mult decat atat" (pe care patriotii o dau de pilda) nu este altceva decat o banala promisiune de spaga. sunt sigur ca multi dintre cei de aici stiu despre ce e vorba asa ca n-o sa insist. si se intampla cu mult inainte de comunisti. chiar si marele nostru stefan "cel mare si sfant", din cei 47 de domnie numai in vreo 14 NU a platit tribut turcilor ca sa fie lasat "la guvernare". alte timpuri, aceleasi obiceiuri :)

tu ai dreptate, dar deja mergem prea in spate, istoria recenta este cea care faureste in mare parte si prezentul. Iar comunistii, chiar au brevetat furtul la scara industriala precum si solganul dupa care cred ca se vor ghida si alegerile de la FRF "nu conteaza cine cu cine voteaza, conteaza cine numara voturile"

valiza.epo
valiza.epo  •  25 Februarie 2014, 14:36

Ce mai delibereaza completul?! Nu a fost... completata suma de catre inculpati?!? Nu mai vor sa adauge nimic ... in apararea lor?!?

subiectiv777
subiectiv777  •  25 Februarie 2014, 14:10

se amana iar, poate se mai prescriu niste pedepse!

speedy73
speedy73  •  25 Februarie 2014, 13:59
Postat de brutarul pe 25 Februarie 2014, 13:52

cu ce ne ajuta ca intra astia sau nu la inchisoare... eu vreau sa stiu cum recupereaza banii daca sunt gasiti vinovati?

ajuta si asta. daca sunt pedepsiti, ii va face pe altii sa se gandeasca mai bine inainte de a face fapte din astea. dar ai dreptate, mobilul principal ar trebui sa fie recuperarea prejudiciilor. pe principiul asta, de ce sa-i mai pedepsesti pe criminali? mortul nu se mai intoarce :)

faurul_pamantului
faurul_pamantului  •  25 Februarie 2014, 13:59

Faceti toate eforturile ca acest caz sa ajunga in mana observatorilor UE si asta si ala cu Gigi,,, e un adevarat circ cu atatea amanari, o bataie de joc la adresa romanilor oe banii lor!

botizan
botizan  •  25 Februarie 2014, 13:59

Bravo bravo ... pai daca magistratii rezolva prea repede cazurile nu mai au de lucru si trebuie sa mai dea afara dintre ei :)

speedy73
speedy73  •  25 Februarie 2014, 13:53
Postat de andrei.f pe 25 Februarie 2014, 13:42

Dacă după 6 ani de judecată, judecătorii mai au nevoie de timp să se gândească, mă întreb dacă nu era mai bună justiţia pe vremea lui Ceauşescu. Atunci, pentru pagube mari aduse statului, te judecau în doi timpi şi trei mişcări !

mai buna nu...dar cu siguranta era mai eficienta. nu poti spune ca era mai buna atata timp cat sistemul clientelar functiona si atunci, iar unele legi erau de-a dreptul tembele sau desuete. sistemul de acum este unul modern si, pe hartie, menit sa fereasca cetatenii de abuzuri. nu sunt lozinci, daca studiezi ai sa vezi ca chiar asa si este. problema este coruptia din sistemul juridic, care duce la lipsa de promptitudine si corectitudine (in anumite cazuri, desigur). ca nu e perfect, e altceva, nu exista sistem perfect. problema e ca, asa imperfect cum e, nu functioneaza decat la comanda. vorbim de oamenii "importanti", sa fie clar...nu de amarasteni

brutarul
brutarul  •  25 Februarie 2014, 13:52

cu ce ne ajuta ca intra astia sau nu la inchisoare... eu vreau sa stiu cum recupereaza banii daca sunt gasiti vinovati?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 27
Comentează