Comentarii (236)
stefansb
stefansb  •  29 Ianuarie 2013, 00:23

nu,dar asta e alta discutie. faurul pamantului sustinea ca e un exemplar singular, care ar fi izolat de presa in occident. nu e chiar asa. presa vaneaza exemplare ca el peste tot dar stim si cine a fost premier in italia de exemplu. berlusconi e de alta factura?

zona_lipscani
zona_lipscani  •  29 Ianuarie 2013, 00:20

Daca ar fi ca " dumnezeu " sa imi garanteze sfirsitul anilor 60 , inceputul anilor 70 din Romania oricuind m-as intoarce dar nu cu Constitutia de atunci .

imperator
imperator  •  29 Ianuarie 2013, 00:18
Postat de faurul_pamantului pe 29 Ianuarie 2013, 00:06

Mai adaug ca, oameni ca Gigi Becali, in europa de vest, ar fi banati de mass-media pentru injuriile pe care le aduce la absolut tot despre ceea ce vb, nici n-ar mai fi vorba de un "CNA" strain care sa se implice, ci pur si simplu Televiziunile ar pierde "RATING" pentru promovarea unui bolnav psihic ca acest aroman! Sunt sanse mari, daca acesta nu va ajunge la inchisoare in urmatorii 2 ani, ca va ajunge internat la psihiatrie, se vede din ticurile nervoase de care da dovada. Pentru acest interlop doar doua destinatii sunt probabile "Jilava" sau "Socola",,, altceva nu exista, un atac cerebral sus la mingea lui goala, l-ar salva,,, si pe el, dar si pe to

În West un specimen ca Jiji nu ar avea nicio șansă, indiferent de cîți bani ar avea, ar fi trimis direct la psihiatru, aici televiziunile și reporterii nu au frică de nimeni, aici lumea le sare în cap la asemenea specimene .

imperator
imperator  •  29 Ianuarie 2013, 00:15

Băi fraților, înțelegi că România e la pământ datorită neseriozității și hoției care se practică. În nici o țară civilizată nu ai să auzi cuvîntul de ȘMECHER . Dacă ești politician, sau persoană publică nu ai voie să folosești cuvîntul altfel intri sub observația autorităților. În România e la modă, toată lumea îl folosește, de la președinte pînă la ultimul găozar al străzii, acolo toată lumea vrea să fie șmecheră, aici e problema. În România nu există autoritate de stat, ci doar niște șmecheri puși pe prăduială, indiferent de unde, ei nu se gîndesc la viitorul țării, ci doar la al lor. Eu nu văd România ca să ajungă cumva la un level mai înalt decît este acum, cel puțin în următorii 20 ani.

faurul_pamantului
faurul_pamantului  •  29 Ianuarie 2013, 00:06

Mai adaug ca, oameni ca Gigi Becali, in europa de vest, ar fi banati de mass-media pentru injuriile pe care le aduce la absolut tot despre ceea ce vb, nici n-ar mai fi vorba de un "CNA" strain care sa se implice, ci pur si simplu Televiziunile ar pierde "RATING" pentru promovarea unui bolnav psihic ca acest aroman! Sunt sanse mari, daca acesta nu va ajunge la inchisoare in urmatorii 2 ani, ca va ajunge internat la psihiatrie, se vede din ticurile nervoase de care da dovada. Pentru acest interlop doar doua destinatii sunt probabile "Jilava" sau "Socola",,, altceva nu exista, un atac cerebral sus la mingea lui goala, l-ar salva,,, si pe el, dar si pe to

faurul_pamantului
faurul_pamantului  •  28 Ianuarie 2013, 23:58
Postat de delouene pe 28 Ianuarie 2013, 23:45

Biserica fiecaruia este trupul, credinta este in suflet. Biserica nu inseamna religie, credinta, ci este o institutie. Cata incredere avea Christos in preoti? Spun asta fiindca vad ca mai scriu si neaveniti, ca devenim athei ca vesticii. Nu am incredere in preoti. Bunicul meu si colegii lui, fiind la Catedrala, au fost in preajma mea.Mari preoti. Oameni elevati, educati, nimic de zis, dar cu ei am tras cele mai nastrusnice chefuri...Nu spun mai mult. Credeti in biserica, cei care doriti, dar nu ma contraziceti; avem nevoie de locuinte nu de biserici, de spitale nu de catedrala. Mea culpa!

credinta este in suflet doar pentru cei care cred in suflet, pentru ceilalti, credinta este in stiinta, in matematica si fizica in primul rand! In cosmos! Iar religia, ne trage inapoi in noroi, ne invata sa fim diferiti din nastere, ne divizeaza ca pe niste simple culori in loc sa ne adune ca pe una singura in jurul unui punct comun, cel mai important! Legat de subiect, religia in cazul lui becali, e exemplul pur cat pot aceste secte sa inebuneasca un om, mai ales daca acesta are probleme grave de echilibru psihic!

pbogdan
pbogdan  •  28 Ianuarie 2013, 23:58
Postat de delouene pe 28 Ianuarie 2013, 23:45

Biserica fiecaruia este trupul, credinta este in suflet. Biserica nu inseamna religie, credinta, ci este o institutie. Cata incredere avea Christos in preoti? Spun asta fiindca vad ca mai scriu si neaveniti, ca devenim athei ca vesticii. Nu am incredere in preoti. Bunicul meu si colegii lui, fiind la Catedrala, au fost in preajma mea.Mari preoti. Oameni elevati, educati, nimic de zis, dar cu ei am tras cele mai nastrusnice chefuri...Nu spun mai mult. Credeti in biserica, cei care doriti, dar nu ma contraziceti; avem nevoie de locuinte nu de biserici, de spitale nu de catedrala. Mea culpa!

Biserica inseamna putere. Ei controleaza masele(prostimea). Intotdeauna politicenii se vor da bine pe langa biserici(vor voturi). Nu ai ce sa faci, se duc o gramada de bani si privilegii acolo.

pbogdan
pbogdan  •  28 Ianuarie 2013, 23:55
Postat de delouene pe 28 Ianuarie 2013, 23:37

Moral, ai putea avea dreptate, insa unde am ajunge daca toata lumea si-ar face dreptate singur?! Nu ai dreptul sa faci ceea ce a facut el! Nu pentru ca i-a prins e acuzat, ci fiindcca i-a sechestrat! Ai ceva cunostinte de drept? In lumea civilizata, infractorii au si ei drepturi. In primul rand acela de a se apara. Ar fi de bon-ton sa fie asa si in Ro, unde daca are cineva ciuda pe tine, te face infractor cu probe, de nu te vezi! Asta nu e ok. Dar ce functioneaza in Romania, ca sa ne mai gandim la sport?...

Pai din punct de vedere moral vorbesc. Legile sunt facute sa-ti dea in cap daca cineva isi doreste asta. (cel putin la noi in tara) Citisem mai demult de niste cazuri haioase. Cica un hot a spart o casa, iar apoi a vrut sa fuga prin garajul acesteia.. usa s-a inchis automat in spatele lui, iar usa garajului era stricata. Proprietarii erau in vacanta si cica a stat blocat mai multe zile.. I-a dat in judecata si a castigat.

zona_lipscani
zona_lipscani  •  28 Ianuarie 2013, 23:50
Postat de dismenoreea pe 28 Ianuarie 2013, 23:37

Ai vazut vreodata BOR-ul [ biserica ortodoxa romana ] sa se implice in chestiune caritabile? Ei stiu numai sa ceara. E-o institutie care rivalizeaza cu politica in ceea ce priveste banul :0 e un fel de stat in stat. Credinta o poti avea si fara biserica :)

Ba ala e un DEMAGOG !! Aici la mine este cea mai umana societate din istoria omenirii . Niciodata nu a existat vreo societate mai umana in istoria omenirii fie ca vorbim de Capitalism sau ce sistem vreti voi ca cel de acum din tarile Anglo Saxone si nu ma refer la liberatea de exprimare ci mai ales la aspectele sociale . Aici ai tot ce doresti numai sa intinzi mina . Daca esti disabled precum sunt unii pe aici nici mina nu trebuie sa o intinzi iti baga posmagul in gura fie statul fie societatile caritabile . Sunt numeroase programe pentru saraci sau oamenii cu venituri mai mici . Iti poti gasi un acoperis pe viata in mediu privat doar ca in unele state astepti mai mult sau mai putin .

lukasoil17
lukasoil17  •  28 Ianuarie 2013, 23:47
Postat de kpaxcmdr pe 28 Ianuarie 2013, 23:38

NU risca nimic,sa fie clar!in romanika fac puscarie numai oamenii de rind...

corect!

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 24
Comentează