Articol de GSP - Publicat marti, 11 iunie 2013 00:00 / Actualizat marti, 11 iunie 2013 10:20
Aseară, la Opera Română, a avut loc a zecea ediţie a premiilor Effie. La categoria Media Innovation, Gold Effie a fost luat de campania Secundă-Viaţă pentru Fundaţia Mihai Neşu, realizată de Leo Burnett.
În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, şapte de argint şi 10 de bronz.
Campania Secundă-Viaţă se bazează pe un brief făcut de Gazeta Sporturilor agenţiei Leo Burnett pe ideea pornită de la seria de articole ale Gazetei Sporturilor. Agenţia nu a primit nici un onorariu pentru această campanie.
Aseară, la Opera Română, a avut loc a zecea ediţie a premiilor Effie. La categoria Media Innovation, Gold Effie a fost luat de campania Secundă-Viaţă pentru Fundaţia Mihai Neşu, realizată de Leo Burnett.
În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, şapte de argint şi 10 de bronz.
Campania Secundă-Viaţă se bazează pe un brief făcut de Gazeta Sporturilor agenţiei Leo Burnett pe ideea pornită de la seria de articole ale Gazetei Sporturilor. Agenţia nu a primit nici un onorariu pentru această campanie.
Acesta este al doilea premiu pentru campania Secundă-Viaţă. În octombrie 2012, la Golden Drum International Advertising Festival, Agenţia Leo Burnett & Target a fost răsplătită cu premiul suprem la categoria "W Innovative Campaigns". Detalii aici
Campania a fost lansată în 2012. Lupta pentru propria refacere şi angajamentul lui Mihai Neşu, fotbalistul paralizat de la gît în jos pe 10 mai 2011, pentru a-i ajuta pe alţi români aflaţi în aceeaşi situaţie a emoţionat profund opinia publică. Astfel, mai multe spoturi ale unor branduri au fost reduse cu o secundă şi valoarea în bani a acestei secunde a fost donată fundaţiei fondate de fotbalistul român. Detalii aici
14.500 euro s-au strîns pentru Fundaţia Mihai Neşu
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”