Articol de Oana Duşmănescu - Publicat miercuri, 12 iunie 2013 00:00 / Actualizat marti, 11 iunie 2013 20:10
În vara lui 2012, Gazeta Sporturilor a avut iniţiativa de a-l sprijini pe fostul fotbalist Mihai Neşu la strîngerea banilor pentru fundaţia ce îi poartă numele şi care are scop ajutarea copiilor cu handicap din România.
Agenţia de publicitate Leo Burnett & Target a conceput pentru GSP o campanie absolut originală: brandurile participante la campania "Secundă-viaţă" şi-au scurtat spoturile publicitare cu o secundă, iar contravaloarea acesteia a fost donată Fundaţiei Mihai Neşu.
O secundă valoroasă
Cum au motivat creativii iniţiativa? Diferenţa dintre o reclamă de 30 de secunde şi una de 29 de secunde este imperceptibilă pentru telespectator. 29 de secunde de spot costă însă cu 3,33% mai puţin, iar această diferenţă, chiar dacă nu pare impresionantă, a devenit importantă prin adunare.
La campanie, pe lîngă Gazeta Sporturilor, a participat şi firma AXA Asigurări. Mihai Neşu a decis să înfiinţeze fundaţia care îi poartă numele după ce, pe 10 mai 2011, a suferit la un antrenament de-al echipei sale, FC Utrecht, accidentul care l-a lăsat paralizat de la gît în jos. Şi-a dorit să ajute şi proiectul său umanitar îi vizează pe copiii cu handicap din România.
Pentru "Secundă-viaţă", agenţia Leo Burnett & Target a fost răsplătită cu primit premiul suprem la categoria "W Innovative Campaigns" de la Golden Drum International Advertising Festival, găzduit în octombrie 2012 de oraşul sloven Portoroz. Iar luni seară, la Bucureşti, în cadrul Premiilor Effie, a triumfat la categoria "Media Innovation".
14.500 de euro au fost strînşi pentru Fundaţia Mihai Neşu prin campania "Secundă-viaţă"
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”