Articol de Andrei Crăiţoiu - Publicat duminica, 17 noiembrie 2013 00:00 / Actualizat duminica, 17 noiembrie 2013 13:44
Postul de ştiri a dat lovitura cu transmisia manşei tur de la Atena, dar aceasta e abia pe 5 în topul audienţelor la meciurile naţionalei din această campanie
Postul de ştiri a fost lider de audienţă pe segmentul orar 21:45 - 23:38, aproximativ 3,2 milioane de români urmărind Grecia-România. Audienţă de zece ori mai mare decît are staţia într-o zi obişnuită! Minutul de aur al meciului a fost înregistrat la 22:29, pe finalul primei reprize, atunci cînd în faţa micilor ecrane erau 3.761.000 de telespectatori.
8 minute de reclame!
Telespectatorii au fost deranjaţi însă de numeroasele reclamele inserate în timpul partidei. Acestea au început din primele secunde şi se schimbau la aproximativ două-trei minute. Fie că era vorba de reclame care ocupau 40 la sută din ecran sau de spoturi de 15 secunde care întrerupeau total transmisia meciului! "CNA va amenda România TV pentru că a difuzat prea mult fotbal în timpul reclamelor" a fost una din glumele postate în timpul live-text-ului umoristic realizat pe site-ul Kamikaze, kmkz.ro.
6,1 milioane de telespectatori este recordul de audienţă al unui meci al "naţionalei", România-Olanda, din 26 martie 2005