Articol de GSP - Publicat vineri, 16 noiembrie 2012 00:00 / Actualizat vineri, 16 noiembrie 2012 09:35
După cum probabil aţi remarcat, astăzi este a doua zi a campaniei prin care Gazeta Sporturilor parodiază stilul aproape unanim, în România de azi, de a tenta cititorii de net cu titluri bombastice.
Ideea a venit ziarului, dupa ce a văzut stilul sarcastic al siteului timesnewroman.ro.
Unii cititori s-au speriat pur si simplu şi au trimis mesaje ziarului pe mail, încercînd să înţeleagă despre ce e vorba. Le-am răspuns: Aşa apare mai clară diferenţa între tabloidizarea excesivă a netului şi informaţia care încearcă totodată să fie şi spectaculoasă.
GSP.RO a gîndit această campanie nu la adresa cuiva anume, ci mai degrabă ca o auto-ironie la reflexul cu care noi, jurnaliştii, ne luptăm, acela de a culege clickuri cu orice preţ de pe net.