Articol de GSP - Publicat vineri, 16 noiembrie 2012 00:00 / Actualizat vineri, 16 noiembrie 2012 09:35

După cum probabil aţi remarcat, astăzi este a doua zi a campaniei prin care Gazeta Sporturilor parodiază stilul aproape unanim, în România de azi, de a tenta cititorii de net cu titluri bombastice.

Ideea a venit ziarului, dupa ce a văzut stilul sarcastic al siteului timesnewroman.ro.

Unii cititori s-au speriat pur si simplu şi au trimis mesaje ziarului pe mail, încercînd să înţeleagă despre ce e vorba. Le-am răspuns: Aşa apare mai clară diferenţa între tabloidizarea excesivă a netului şi informaţia care încearcă totodată să fie şi spectaculoasă.

GSP.RO a gîndit această campanie nu la adresa cuiva anume, ci mai degrabă ca o auto-ironie la reflexul cu care noi, jurnaliştii, ne luptăm, acela de a culege clickuri cu orice preţ de pe net.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Patronul din Superliga s-a săturat: mută echipa din oraș
Superliga
Patronul din Superliga s-a săturat: mută echipa din oraș
UEFA a făcut anunțul despre Istvan Kovacs! Arbitrul e pe lista pentru Cupa Mondială din 2026
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
UEFA a făcut anunțul despre Istvan Kovacs! Arbitrul e pe lista pentru Cupa Mondială din 2026
Dan Șucu a investit 20 de milioane de euro la Rapid! Giuleștenii sunt pe pierdere de cinci ori mai mare decât acum șase ani
Superliga
Dan Șucu a investit 20 de milioane de euro la Rapid! Giuleștenii sunt pe pierdere de cinci ori mai mare decât acum șase ani

FRF instituie „taxa pe șmecherie”! Furie în Liga 1: „7,6 milioane de euro din fondurile UEFA sunt împărțite aberant” + FCSB vizează bani la care nu are dreptul!

„E o libertate aparte aici, dar suntem cu gândul și la România” » La doi pași de Lyon, doi români și-au deschis afacerea care i-a dat gata pe francezi: „În perioadele bune, vindem și 100 kg. pe săptămână”