Articol de GSP - Publicat luni, 08 februarie 2021 13:15 / Actualizat luni, 08 februarie 2021 13:15
Grupul Digi Communications, cel care deține televiziunile din România, sponsorizează echipa de ligă secundă spaniolă Rayo Vallecano.
- Rayo Vallecano este clubul de divizie secundă în Spania și a jucat deja primul meci cu sigla Digi pe piept, 0-1 cu Tenerife;
- Digi Communications este compania lui Zoltán Teszári și are operațiuni în România, Ungaria, Spania și Italia, având peste 2 milioane de clienți.
„Rayo a semnat un acord cu Digi, operatorul de telecomunicații al multinaționalei Digi Communications. Va fi principalul nostru sponsor până la sfârșitul acestui sezon. Primul meci în care vom purta logo-ul partenerului nostru este meciul cu Tenerife”, a anunțat echipa spaniolă printr-un comunicat pe siteul propriu.
Marius Vărzaru, directorul celor de la DIGI Spania, a explicat că „acest proiect important este o sursă de mândrie pentru noi. Ne va permite să creștem împreună”. Rayo Vallecano a fost înființată în 1924, dar nu are niciun trofeu în vitrină.
Modelul Dacia la Udinese
Dacia, parte a grupului de vehicule Renault, sponsorizează Udinese din 2009. Arena italienilor este denumită Dacia Arena pentru un contract ce gravita în jurul la jumătate de milion de euro anual.
Citește și:
Betis - Barcelona 2-3 » O superexecuție a decis meciul savuros de la Sevilla! Clasamentul în La Liga
Real Madrid, victorie cu emoții! Huesca, „răpusă” de Raphael Varane
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”