Articol de GSP - Publicat duminica, 12 iunie 2016 12:36
Televiziunea PRO TV își scoate banii pe tot turneul final din Franța numai din transmiterea meciurile României și finala competiției!
În urma audienței mari și a prețului de 27.000 de euro per spot publicitar, televiziunea va face o foarte bună afacere cu EURO 2016.
Paginademedia.ro evaluează sumele scoase de PRO TV din transmiterea meciurilor și notează că, numai din partida cu Franța, postul a avut încasări de cel puțin 400.00-450.000 de euro din publicitate!
PRO TV și-ar fi scos deja cam un sfert din suma investită.
2,1 milioane €a dat PRO TV pentru drepturile de televizare ale celor mai importante meciuri de la EURO
"Cele mai scumpe meciuri sunt cele ale Naționalei. Un punct de audiență poate varia între 600 de euro (pentru clienții care cumpără reclame în toate meciurile) și 1.200 de euro (pentru cei "ocazionali"). În cazul în care echipa se califică în fazele superioare, prețurile vor fi mai mari.
Calculele estimative Paginademedia.ro (bazate pe o plajă de rating) arată că o singură reclamă poate să ajungă și la 18.000-20.000 de euro, iar dacă are prima poziție, se poate duce spre 25.000 de euro.
Indiferent de cine va juca finala, prețurile pornesc de la 1.200 de euro pentru un singur punct de audiență", mai scrie sursa citată.
Presa din Scoția, prima reacție despre jocul făcut de Ianis Hagi + Nota după Rangers - Dundee
Mutare-șoc în tenis: Novak Djokovic va fi antrenat de fostul lui mare rival!