Articol de GSP - Publicat vineri, 18 aprilie 2014 00:00 / Actualizat joi, 17 aprilie 2014 23:39
Duminică, la Shanghai, va avea loc cea de-a patra rundă a luptei pentru supremaţie între cei doi piloţi ai echipei germane: Hamilton şi Rosberg. Scorul este 2-1 pentru britanic.
Trei curse s-au scurs pînă acum în Formula 1, iar echipa Mercedes e în culmea fericirii. Dacă Rosberg a cîştigat în Australia, Grand Prix-ul de debut, în Malaiezia şi Bahrain a fost rîndul lui Hamilton. Şi la pole-position-uri scorul este tot 2-1 pentru britanic.
Debut perfect pentru Mercedes, în condiţiile în care Red Bull şi Ferrari încă n-au găsit cele mai bune reglaje pentru monoposturile lor.
Piloţii Mercedes se studiază între ei
Totuşi, la Mercedes situaţia nu este tocmai relaxată. Fiecare pilot are staff-ul său care încearcă să adune cît mai bune informaţii pentru ca favoritul său să fie pus în temă privind inclusiv secretele de cursă ale rivalilor, chiar şi dacă e vorba despre coechipierul de echipă.
Astfel, Hamilton a fost pus la curent privind cercetările echipei lui Rosberg în ceea ce priveşte punctele forte şi cele slabe ale lui Hamilton din timpul curselor. Britanicul a promis că-l va studia şi el pe german, iar la Shanghai va fi mai rapid decît Rosberg.
Mercedes a comunicat că este normală această transparenţă între cele două garaje, iar schimbul de informaţii nu poate fi decît benefic.
Deocamdată, zicem noi, pentru că dacă Red Bull sau Ferrari vor încerca să ameninţe prima poziţie a podiumurilor viitoare, Mercedes îşi va concentra toate forţele pe pilotul care va avea cele mai mari şanse pentru titlul mondial.
Ferrari şi-a schimbat şeful
Stefano Domenicali nu mai este şeful lui Ferrari. Locul său a fost luat de către Marco Mattiacci, un italian care nu a avut nici o legătură cu motorsportul. Poate şi de aceea, scuderia de la Maranello a declarat că obiectivul imediat este ca Ferrari să devină a două cea mai bună echipă din F1, recunoscînd astfel supremaţia Mercedes.
Red Bull dă vina pe Renault
În Austria, la Red Bull, se lucrează de zor. Oficialii echipei spun că monopostul lor nu are nici o problemă şi aşteaptă ca Renault, furnizorul de motoare, să le pună la dispoziţie un propulsor perfect, aşa cum s-a întîmplat în ultimii ani, pentru a întrerupe dominaţia Mercedes.