GSP SPECIAL  »  PUBLICITATE  »  ADVERTORIAL

Când trebuie companiile să apeleze la advertorialele SEO?

când trebuie companiile să apeleze la advertorialele SEO?
când trebuie companiile să apeleze la advertorialele SEO?

Articol de - Publicat miercuri, 22 iulie 2020 17:13 / Actualizat miercuri, 22 iulie 2020 17:18

Conform Agenției de Marketing Digital EDCORA, un advertorial este publicitatea sub formă de editorial. În cazul site-urilor, aceste advertoriale fac trimiteri către site-uri sau produse pe care le susțin. Destul de des, în cazul unui advertorial, se vor observa cuvintele reclamă, conținut sponsorizat sau o altă avertizare de genul (P) care informează cititorul că este vorba despre o reclamă.    

Datorită unor site-uri considerate foarte populare de către motoarele de căutare, ce au un nivel ridicat de trafic, prezența link-urilor pe aceste site-uri au fost considerate esențiale pentru link building. La rândul lor, editorii au început să recunoască aceste beneficii și au început să utilizeze advertorialele ca un mod rentabil de a prezenta produse sau servicii utilizatorilor.

Ar trebui compania ta să apeleze la advertoriale SEO?   

Acest aspect depinde cu adevărat de natura și obiectivele companiei tale. În cazul în care obiectivul companiei este de a aduce trafic către un site și de a aduce la cunoștința utilizatorilor serviciile si produsele tale, atunci advertorialele pot face parte din campania de marketing.  

Întrebarea cheie este unde va apărea advertorialul pe site. Dacă acesta este prezent într-o secțiune ascunsă a site-ului, atunci nu există prea multe șanse ca acesta sa se vadă. În mod alternativ, dacă vei decide să plătești pentru o poziție mai înaintată pe site, atunci cresc șansele de succes.  

Astfel, companiile pot solicita anumite tipuri de advertoriale SEO, căci în acest fel pot face cunoscute anumite promoții sau reduceri ori oferte foarte atractive pentru produsele și serviciile pe care le oferă.  

Mai mult, în cadrul unui advertorial pot fi folosite anumite combinații de cuvinte cheie, care le vor oferi utilizatorilor posibilitatea de a ajunge mult mai ușor la acele companii care au în ofertă produsele și serviciile care îi interesează.  

Aceasta este cea mai bună formă de publicitate pentru companiile prezente în mediul online, căci utilizatorii nu simt agresivitate în această formă de publicitate, de aceea sunt mult mai deschiși la a apela la serviciile și produsele companiilor care folosesc această formă de promovare.  

Citește și:
Gafa finalului de an » Eroare de curtea școlii în Petrolul - Slobozia
Superliga
Gafa finalului de an » Eroare de curtea școlii în Petrolul - Slobozia
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
Altele
Bernadette Szocs și-a deschis sufletul despre viața personală: „Curtată sunt, bineînţeles, dar..”
Diagnostic CRUNT pentru jucătorul Craiovei » Cât va lipsi după accidentarea horror suferită la Buzău
Superliga
Diagnostic CRUNT pentru jucătorul Craiovei » Cât va lipsi după accidentarea horror suferită la Buzău

Dosarul lui Dan Șucu de la CNSAS: „La data de 16.08.1984 a semnat un Angajament, preluând numele conspirativ «Mircea Crișan»” + „Vreau să asigur organele de securitate de deplina mea sinceritate, loialitate”

7 curiozități din clasicul Dinamo - Rapid: cea mai mare diferență de scor, giuleștenii au produs un moment istoric + Palmaresul lui Marius Șumudică împotriva „câinilor”


Comentarii (1)
mateibit
mateibit  •  23 Iulie 2020, 07:40

da, o singură problemă ar fi, respectiv că Google nu prea bagă în seamă advertorialele. le consideră reclamă plătită, ceea ceși sunt, ca atare ei au opinia? de ce să nu plătească reclamă la noi!? Până la un punct au și ei dreptate

Vezi toate comentariile (1)
Comentează