Articol de GSP - Publicat miercuri, 30 octombrie 2024 20:20 / Actualizat miercuri, 30 octombrie 2024 20:21
Din Octombrie compania AutoWallis Distribution Romania, unic importator al mărcii SsangYong pe piata auto din Romania este alaturi de tine si de meciurile din Liga 1.
Primul meci la care ati putut vedea marca SsangYong pe panourile din proximitatea supafetei de joc a fost cel al liderului Universitatea Cluj disputat la Botosani. Aproape 400.000 de telespectatori au urmarit meciul liderului!
Media intalnirii a fost in jur de 2,2 rating national, iar softul estimeaza 398.000 de telespectatori.
Partida a avut share, cota de piata, 6,3%. Deci din toti oamenii care se uitau la tv pe acel interval, 6.3% urmareau meciul, iar ca ultimul sfert de ora, finalul de meci, a atins rating de 3.4, ceea ce inseamna 617.000 de telespectatori pe ultima parte!
SsangYong , cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud (1954) este specializat în fabricarea autoturismelor 4x4 , în prezent exportând autovehiculele sale în peste 126 de tări, inclusiv România. Anul acesta SsangYong aniversează 70 de ani de prezență pe piața auto mondială, perioadă în care notorietatea brand-ului a crescut exponential.
Compania este respectată pentru stilul atractiv și performanța remarcabilă a autoturismelor, oferind o gamă diversificată de SUV-uri prezente in segmentele B: ( Tivoli ), C: ( Korando și versiunea electrică Korando E-motion, Torres) , D: (Rexton ) si Pickup-ul Musso Grand .
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”