Articol de GSP - Publicat vineri, 26 ianuarie 2024 20:48 / Actualizat vineri, 26 ianuarie 2024 20:48
- În cadrul parteneriatului sunt anunţate noul nume şi noua identitate a echipei Visa Cash App RB Formula One Team.
- Visa devine primul partener global al Red Bull F1 Teams, iar logo-ul Visa va fi vizibil pe ambele maşini.
- Visa și Cash App vor susține o echipă din cadrul competiției feminine F1 Academy, promovând egalitatea în lumea sportului.
Începând cu sezonul 2024, grila din campionatul Formula 1 revine cu o nouă apariţie şi forţe proaspete. Red Bull F1 Teams şi Visa (NYSE: V) anunță încheierea unui acord fără precedent, pe o perioadă de mai mulți ani, prin care Visa devine primul partener global al ambelor echipe Red Bull F1, aducând un element de noutate în grila F1 prin echipa Visa Cash App RB, cunoscută anterior sub numele de Scuderia AlphaTauri.
Colaborarea reprezintă primul parteneriat global major nou încheiat de Visa în ultimii 15 ani în domeniul sportului şi vizează echipa Visa Cash App RB, un parteneriat similar cu echipa din cadrul circuitului F1 Academy, dedicat femeilor pilot, precum şi echipa Oracle Red Bull Racing. Logo-ul Visa va apărea pe ambele maşini din campionatul de Formula 1, Oracle Red Bull Racing, respectiv Visa Cash App RB, şi de asemenea pe maşinile din F1 Academy ale celor două echipe.
„Acest parteneriat inovator reprezintă o oportunitate extraordinară pentru brandul Visa de a se conecta cu una dintre cele mai dinamice comunităţi sportive din întreaga lume. Noua colaborare se aliniază perfect cu viziunea Visa de a inspira oamenii să atingă succesul, reamintindu-ne că fiecare pas mărunt ne ajută să câștigăm marile curse din viața de zi cu zi”, a spus Frank Cooper III, Chief Marketing Officer, Visa.
Visa Cash App RB ia startul spre viitor
La începutul sezonului 2024, care debutează în Bahrain, pe 29 februarie, piloții echipei Visa Cash App RB, Yuki Tsunoda (Japonia) și Daniel Ricciardo (Australia), vor avea un nou echipament şi o mașină cu un branding care include logo-urile Visa și Cash App. Noul design va fi prezentat oficial în cadrul unui eveniment special, în Las Vegas, pe 8 februarie.
Dincolo de oportunitățile extraordinare de expunere oferite de Visa Cash App RB, cele două companii își propun nu doar să propulseze performanţa echipei pe grilă, ci și să ofere deținătorilor de carduri șansa de a fi în centrul acțiunii, bucurându-se de privilegii precum acces în culise, întâlniri ale fanilor cu piloții, obiecte promoţionale și servicii exclusiviste în timpul curselor.
„Suntem încântaţi să dezvăluim noua identitate a echipei și să urăm bun-venit noilor noştri parteneri. Faenza intră într-o nouă etapă în Formula 1, continuându-şi misiunea de a cultiva talente şi intensificându-şi eforturile de a câștiga cele mai importante premii din campionat. Atât eu, cât şi directorul principal, Laurent Mekies, suntem extrem de încrezători în această echipă, iar sprijinul unor parteneri orientaţi spre viitor precum Visa și Cash App în noua călătorie ne face să pornim la drum cu mult entuziasm.”, a declarat Peter Bayer, Chief Executive Officer, Visa Cash App RB.
Promovarea egalităţii în campionatele de curse
Visa şi-a asumat de multă vreme angajamentul de a sprijini femeile şi dezvoltarea lor economică prin intermediul programelor sale de sponsorizare. Astfel, Visa şi Cash App se vor alătura Red Bull pentru a susține echipa Visa Cash App RB în campionatul F1 Academy. Cursele din seria dedicată femeilor pilot se vor desfășura pe şapte dintre pistele campionatului F1, în aceleași weekenduri în care au loc şi cursele F1. Noul branding va fi prezentat tot în cadrul evenimentului special organizat în luna februarie.
„În calitate de parteneri de lungă durată ai Visa și Red Bull, suntem entuziasmaţi să pornim împreună în această nouă călătorie”, a declarat Catherine Ferdon, Head of Brand, Cash App. „Echipa Visa Cash App RB și Cash App îşi propun să stabilească legături între oameni şi comunităţi și nimic nu uneşte oamenii mai mult decât sportul. Având în vedere creşterea popularităţii de care se bucură Formula 1 în SUA, parteneriatul ne permite să dezvoltăm o relaţie mai strânsă cu fanii acestui sport şi duce mai departe angajamentul nostru de a susţine dezvoltarea comunităţii F1, oferind în același timp un plus de valoare clienților noștri. Avem o tradiţie îndelungată în promovarea talentelor și suntem nerăbdători să sprijinim o echipă cunoscută pentru formarea unor piloți de excepţie.”
„Crearea echipei Visa Cash App RB reprezintă un moment foarte important. Noua identitate nu înseamnă doar simpla schimbare a numelui, ci constituie începutul unei călătorii captivante care își propune să ridice nivelul de competitivitate al echipei, iar acest lucru este confirmat de prezența în calitate de partener principal a unuia dintre cele mai emblematice branduri la nivel global. Asemenea echipei, Visa privește cu încredere spre viitor, trecând de la poziția de lider mondial în domeniul plăților la cea de pionier în dezvoltarea serviciilor financiare digitale, disponibile oricui și oriunde în lume. Împărtăşind acelaşi angajament cu privire la viitorul serviciilor financiare, Cash App, cea mai populară aplicație de servicii financiare în App Store din Statele Unite, ni se alătură ca partener principal. Noua identitate a echipei Visa Cash App RB alimentează ambiţia de a concura la fiecare cursă pentru o poziție fruntașă în grilă.”, a declarat Oliver Hughes, Chief Marketing Officer, Red Bull Technology.
Triunghi amoros la FCSB: „Ngezana i-a furat iubita româncă. Ei îi plac ăștia mai puternici”