Articol de GSP - Publicat vineri, 02 septembrie 2022 12:20 / Actualizat vineri, 02 septembrie 2022 19:59
Orlando Nicoară, directorul eAD, firma care deține drepturile TV în Liga 1 și care a implementat sistemul VAR în România, a fost invitat în epidosul 6 al podcastului „Profu' de Sport”, proiectul special lansat de Gazeta în luna iulie.
- GSP a lansat în luna iulie o nouă producție video: podcastul „Profu' de sport”, o serie de dialoguri relaxate și spectaculoase cu oameni importanți din fenomen. Primii invitați au fost Gică Popescu, Ovidiu Ioanițoaia, Cătălin Oprișan, Mihaela Buzărnescu și Cristian Tudor Popescu
Sportcastul, produs într-un nou studio video ce simulează un vestiar, este realizat de Cătălin Țepelin, redactorul-șef al Gazetei.
Orlando Nicoară a vorbit la podcastul GSP despre potențialul nevalorificat al fotbalului românesc, despre problemele de funcționare ale VAR-ului, dar și despre situația drepturilor TV și a cluburilor dependente de aceste venituri.
Se va ajunge ca românii să plătească pentru a putea vedea fotbal la TV? Cum se resimte absența lui Dinamo din Liga 1 din perspectiva audiențelor? I s-a propus să cumpere clubul din „Ștefan cel Mare”? Ce patroni vor alt sistem de comercializare a drepturilor TV? Totul, într-o ediție specială a podcastului „Profu' de Sport”.
Despre „Profu' de sport” - noul podcast GSP
Mai multe detalii despre noul format video lansat de Gazetă oferă Cătălin Țepelin, redactorul-șef GSP.
„Ieșim din formatul standard de emisiune TV și trecem într-o zonă mai adaptată online-ului din toate punctele de vedere. În primul rând, abordarea este mai personală, tonul e mai relaxat, insistăm pe povești. Apoi, decorul e diferit pentru că am renunțat la clasicul desk de televiziune și am construit un studio ce replică atmosfera unui vestiar. Vestiarul cu povești al Gazetei, cum i-am zis noi.
Nu în ultimul rând, podcastul «Profu' de sport» este filmat exclusiv în format vertical / portrait, pentru ca publicul de sport să-l consume mai ușor pe device-urile mobile și pe toate canalele de social media - Youtube, Instagram, Facebook, TikTok”, a explicat Țepelin.
GSP.ro este cel mai activ publisher pe zona contentului video digital de sport, lansând peste 15 formate diferite în ultimii 3 ani: de la emisiuni live la video-uri short-form și de la dezbateri la proiecte speciale