Comentarii (37)
anarhist
anarhist  •  17 Mai 2020, 09:58
Postat de 1razvanr pe 17 Mai 2020, 09:13

Cand te imbolnavesti, imediat dam fuga la farmacie si bagam medicamente in noi sau imediat dam fuga la spital si apelam la medici pentru diferite interventii. Aici avem incredere in ei. Avem incredere ca ce bagam pe gura e ceva benefic. Dar daca ni se da ceva prin intermediul unei intepaturi, dintr-odata devenim conspirationisti si nu mai avem incredere in aceeasi medici. E absurd si denota mai mult lipsa educatiei decat o decizie luata in cunostinta de cauza.

1. Daca ma imbolnavesc sau ma simt rau, este ALEGEREA MEA daca dau sau nu fuga la farmacie sa-mi cumpar medicamente. Este optiunea mea daca acord sau nu incredere unui produs farmaceutic sau unei terapii babesti. 2. Vorbesti de regulile comunitatii. De a trai in munti. Pai... in primul rand, care sunt acele reguli? Cine le-a facut? Noi nu suntem furnici sau albine sa traim dupa regulile emise de matca/regina. Suntem oameni, suntem indivizi, fiecare cu propriile aspiratii, cu personalitati distincte. Este aproape imposibil sa vorbim de reguli ale comunitatii umane. Putem vorbi de reguli si cutume pe care indivizii din grupuri relativ mici le accepta si respecta ca universal valabile. Spre exemplu, canibalismul ni se pare, celor mai multi dintre noi, ceva abominabil, inacceptabil pentru conditia umana. Si totusi, exista si au existat comunitati pentru care carnea omeneasca era ceva firesc. Pentru ei, noi suntem prostii si ciudatii. 3. Apropo de reguli si de traitul in munti. Unele din regulile comunitatii nu permit individului sa se rupa de comunitate. Cei care o fac, totusi, sunt stigmatizati si pedepsiti. Uita-te in jur, o sa vezi persoane fara adapost. Unii dintre ei, putini, traiesc asa pentru ca AU DORIT asta. Dar tu le acorzi respect sau te uiti cu sila la ei? 4. Da, ai dreptate. Pamantul nu este raiul. Asta inseamna ca este iadul? Atunci, conducatorii nostri sunt satanele si demonii care ne chinuie? 5. Daca faci prost pe cineva, tu nu devii, in mod automat, destept.

192486884818821
Mihnea Ilie  •  17 Mai 2020, 09:17

Nu merge,d-le Arafat..Romania este la marginea civilizatiei,asta este situatia si nu isi va depasi conditia,niciodata.

815309251857881
Popa George  •  17 Mai 2020, 09:14

deci fiti cuminti ,ascultatori,duceti-va la munca,apoi imediat acasa si vaccinati-va!lumea trebuie sa fie ordonata,loiala si usor de manipulat.

1razvanr
1razvanr  •  17 Mai 2020, 09:13
Postat de 1razvanr pe 17 Mai 2020, 09:06

Partial de acord cu tine. Dar vrem, nu vrem, traim intr-o societate. Suntem fiinte sociale. Nu vrei sa te supui regulilor comunitatii, du-te si traieste in munti. Am trait atatea decenii in pace (in Europa, cel putin) incat multi au uitat ca de fapt pamantul nu e un loc prea prietenos. Oamenii l-au facut prietenos prin eforturi. Dar unii nu stiu sau au uitat asta si au impresia ca nu au nevoie de roadele acestor eforturi. Unii au impresia ca pamantul e rai, dar nu e asa. Las acest video aici: https://www.youtube.com/watch?v=gplA6pq9cOs

Cand te imbolnavesti, imediat dam fuga la farmacie si bagam medicamente in noi sau imediat dam fuga la spital si apelam la medici pentru diferite interventii. Aici avem incredere in ei. Avem incredere ca ce bagam pe gura e ceva benefic. Dar daca ni se da ceva prin intermediul unei intepaturi, dintr-odata devenim conspirationisti si nu mai avem incredere in aceeasi medici. E absurd si denota mai mult lipsa educatiei decat o decizie luata in cunostinta de cauza.

1razvanr
1razvanr  •  17 Mai 2020, 09:06
Postat de anarhist pe 17 Mai 2020, 08:50

De fapt, logica amandurora poate fi considerata corecta. Si gresita, in acelasi timp. Logica lui este gresita prin aceea ca se raporteaza doar la propria persoana, in timp ce traieste intr-o colectivitate. Dar este corecta cand sustine ca este dreptul lui sa aleaga daca sa fie vaccinat sau nu. A ta este gresita deoarece presupune grija fata de ceilalti, dar doar partial. Cand te urci la volan, intr-o anume masura, devii un pericol pentru ceilalti. Intr-o clipa de neatentie (absolut fara voia ta), poti accidenta pe cineva, cauzandu-i moartea. Te opreste asta sa te mai urci la volan? Sau cand te urci in avion (incurajand astfel dezvoltarea companiilor aeriene) te gandesti vreodata ca, odata cu marirea numarului de avioane, ar creste si posibilitatea prosucerii de accidente aviatice, ca un avion s-ar putea prabusi peste un cartier de locuinte unde ar provoca un dezastru? Sa nu ma intelegi gresit. Cred ca exista coronavirusul (nu cred insa ca este atat de periculos cum sustine Arafatul), cred si in eficacitatea vaccinului. Dar cred si ca specia umana trebuie sa se supuna legilor naturii care presupun, printre altele, si selectia naturala. Si nu cred ca Arafat (care nu are nici o specializare in epidemii) , Cercel sau oricine altcineva din tara asta si din lumea intreaga poate detine adevarul si competenta sa spuna si SA DISPUNA cum sa ne traim viata.

Partial de acord cu tine. Dar vrem, nu vrem, traim intr-o societate. Suntem fiinte sociale. Nu vrei sa te supui regulilor comunitatii, du-te si traieste in munti. Am trait atatea decenii in pace (in Europa, cel putin) incat multi au uitat ca de fapt pamantul nu e un loc prea prietenos. Oamenii l-au facut prietenos prin eforturi. Dar unii nu stiu sau au uitat asta si au impresia ca nu au nevoie de roadele acestor eforturi. Unii au impresia ca pamantul e rai, dar nu e asa. Las acest video aici: https://www.youtube.com/watch?v=gplA6pq9cOs

anarhist
anarhist  •  17 Mai 2020, 08:50
Postat de 1razvanr pe 17 Mai 2020, 08:24

de ce esti, ma, *** pe internet? Vii cu logica de om ***. Sa iti explic. Exista oameni care nu se pot vaccina din diferite motive de sanatate sau pentru ca sunt prea mici pentru asta (nou-nascuti), dar care ar fi protejati daca populatia s-ar vaccina. Eu prin vaccinul ce mi se face mie, nu ma protejez doar pe mine, ci si pe ceilalti cu care intru in contact. Ai inteles acum, cap de dovleac?

De fapt, logica amandurora poate fi considerata corecta. Si gresita, in acelasi timp. Logica lui este gresita prin aceea ca se raporteaza doar la propria persoana, in timp ce traieste intr-o colectivitate. Dar este corecta cand sustine ca este dreptul lui sa aleaga daca sa fie vaccinat sau nu. A ta este gresita deoarece presupune grija fata de ceilalti, dar doar partial. Cand te urci la volan, intr-o anume masura, devii un pericol pentru ceilalti. Intr-o clipa de neatentie (absolut fara voia ta), poti accidenta pe cineva, cauzandu-i moartea. Te opreste asta sa te mai urci la volan? Sau cand te urci in avion (incurajand astfel dezvoltarea companiilor aeriene) te gandesti vreodata ca, odata cu marirea numarului de avioane, ar creste si posibilitatea prosucerii de accidente aviatice, ca un avion s-ar putea prabusi peste un cartier de locuinte unde ar provoca un dezastru? Sa nu ma intelegi gresit. Cred ca exista coronavirusul (nu cred insa ca este atat de periculos cum sustine Arafatul), cred si in eficacitatea vaccinului. Dar cred si ca specia umana trebuie sa se supuna legilor naturii care presupun, printre altele, si selectia naturala. Si nu cred ca Arafat (care nu are nici o specializare in epidemii) , Cercel sau oricine altcineva din tara asta si din lumea intreaga poate detine adevarul si competenta sa spuna si SA DISPUNA cum sa ne traim viata.

steauanuefcsb
steauanuefcsb  •  17 Mai 2020, 08:30
Postat de 1razvanr pe 17 Mai 2020, 08:24

de ce esti, ma, *** pe internet? Vii cu logica de om ***. Sa iti explic. Exista oameni care nu se pot vaccina din diferite motive de sanatate sau pentru ca sunt prea mici pentru asta (nou-nascuti), dar care ar fi protejati daca populatia s-ar vaccina. Eu prin vaccinul ce mi se face mie, nu ma protejez doar pe mine, ci si pe ceilalti cu care intru in contact. Ai inteles acum, cap de dovleac?

E plin de prosti, nu ti-e clar? N-o sa-i destepti pe toti oricat te-ai stradui, e plin internetul de conspitationisti de dugheana.

1razvanr
1razvanr  •  17 Mai 2020, 08:24
Postat de George pe 17 Mai 2020, 08:05

Daca voi cei care va protejati ( vaccin, masca, manusi, etc. ) sunteti feriti si nu va imbolnaviti, dc va isterizati daca eu nu vreau sa ma vacinez sau maschez ? Eu ma supun riscului, iar voi traiti bine merci sanatosi si fericiti.

de ce esti, ma, *** pe internet? Vii cu logica de om ***. Sa iti explic. Exista oameni care nu se pot vaccina din diferite motive de sanatate sau pentru ca sunt prea mici pentru asta (nou-nascuti), dar care ar fi protejati daca populatia s-ar vaccina. Eu prin vaccinul ce mi se face mie, nu ma protejez doar pe mine, ci si pe ceilalti cu care intru in contact. Ai inteles acum, cap de dovleac?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

archibald
archibald  •  17 Mai 2020, 08:15

Credeam ca este un ziar de sport nu o trompeta a guvernului! Nu ajunge manipularea facută in celelalte mijloace media trebuie sa o promovati si intr-o publicatie de sport? Ce cauta Arafat aici o fi vreun medaliat ( de OMS) si noi nu am stiut? ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

George
George  •  17 Mai 2020, 08:05

Daca voi cei care va protejati ( vaccin, masca, manusi, etc. ) sunteti feriti si nu va imbolnaviti, dc va isterizati daca eu nu vreau sa ma vacinez sau maschez ? Eu ma supun riscului, iar voi traiti bine merci sanatosi si fericiti.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează