GSP SPECIAL  »  SUPERREPORTAJE  »  REVENIRE

Află povestea incredibilă a lui Daniel Onoriu! » Viraj cu viaţa

Articol de - Publicat joi, 28 ianuarie 2010 00:00

Daniel Onoriu a devenit campion naţional de viteză în coastă, după ce în 2006 a avut un teribil accident de motocicletă. 9 zile de comă şi o plasă în burtă, pe care o are şi acum

Daniel Onoriu  a devenit campion naţional absolut de viteză în coastă anul trecut. Se spune despre el că merge cel mai tare. A început cu kartingul la 12 ani, a continuat cu Superbike, iar acum a trecut la raliuri, unde în 2009 a cunoscut cel mai mare succes al său. Îi place la nebunie viteza. "Nimeni nu era dispus să investească în mine pentru că am fost clasificat: «pilot riscant». Odată, la o negociere, reprezentanta unei firme a spus că «Onoriu e impresionant. Ori e pe podium, ori în copac»".

Accident teribil
A trecut prin multe. "Dacă fiecare român mi-ar da un leu pentru fiecare accident, aş fi un om bogat", glumeşte Daniel. În aprilie, nepotul celebrilor lăutari Gabi Luncă şi Ion Onoriu, face 32 ani, dar pentru el totul se putea termina în 2006. Era seara meciului Middlebrough - Steaua şi chiar dacă străzile erau mai libere, o maşină nu i-a acordat prioritate în centrul Bucureştiului, iar Onoriu a intrat în plin cu un Kawasaki Ninja. 9 zile de comă, splină scoasă, stomac perforat şi coaste rupte. A scăpat miraculos după ce a trecut prin 20 de operaţii. Şi acum are o plasă în abdomen. "Acum trăiesc o viaţă nouă. Nu mi s-a întîmplat în concurs, dar am păţit-o pe stradă", povesteşte pilotul.

Cauciucuri cu sîrmă şi pompă de Logan
Pasiunea i-a rămas. Şi-a păstrat casca, combinezonul. A schimbat doar încălţările. A trecut pe 4 roţi. A urmat cursurile Şcolii de Pilotaj a lui Titi Aur. N-a mai păţit nimic şi a ieşit campion naţional cu un Mitsubishi Evo V. "Maşina a ţinut cu mine şi s-a adaptat după cum era nevoie. Cu pompă de servo de Logan, anvelope care au ajuns la sîrmă, 3 trepte de viteză. Mă mai cert cu Dumnezeu cînd nu-mi iese cum vreau eu. Mi-aduc aminte ce mi s-a întîmplat şi nimic nu mai contează". În afară de motorsport!


"Omu' e dus cu capul, dar merge al naibii de bine! O doză de demenţă am avut şi eu atunci cînd am acceptat să-i fiu copilot în ultima cursă"
Dan Capatos, realizator TV, Antena 1


S-a însurat la 17 ani
Daniel Onoriu n-a urmat tradiţia lăutărească a familiei sale. În schimb, a fost de acord cu "nunta aranjată" din 1995. El avea 17 ani, iar soţia lui, 13. Acum sînt divorţaţi, dar au împreună 3 copii. Pilotul are o societate de construcţii şi toţi banii pe care-i cîştigă îi bagă în maşina de concurs, Mitsubishi EVO V. După accidentul din 2006 şi-a vîndut parcul auto- moto în valoare de peste 300.000 de dolari: două maşini, Subaru Imprezza, Lamborghini Gallardo, şi patru "motoare", două Kawasaki Ninja, un Harley Davidson V- Rod şi un Suzuki GSX/ R.


360 km/h este viteza pe care a atins-o Daniel Onoriu în Germania cu o maşină Porsche 996 Turbo


"După accident, familia m-a obligat să-mi vînd motocicletele. Tata mi-a luat un Range Rover şi un Q7. Le-am dat înapoi şi mi-am luat maşini de curse şi o dubă de asistenţă"
Daniel Onoriu

Carte de vizită

- S-a născut 8 aprilie 1978
- Campion naţional absolut la viteză în coastă (2009)
- locul 3 în clasamentul general (2008)
- vicecampion naţional absolut (2007)
- locul 4 la Superbike
- de 4 ori  vicecampion naţional  la karting

Daniel Onoriu a devenit campion naţional de viteză în coastă, după ce în 2006 a avut un teribil accident de motocicletă. 9 zile de comă şi o plasă în burtă, pe care o are şi acum

Daniel Onoriu  a devenit campion naţional absolut de viteză în coastă anul trecut. Se spune despre el că merge cel mai tare. A început cu kartingul la 12 ani, a continuat cu Superbike, iar acum a trecut la raliuri, unde în 2009 a cunoscut cel mai mare succes al său. Îi place la nebunie viteza. "Nimeni nu era dispus să investească în mine pentru că am fost clasificat: «pilot riscant». Odată, la o negociere, reprezentanta unei firme a spus că «Onoriu e impresionant. Ori e pe podium, ori în copac»".

Accident teribil
A trecut prin multe. "Dacă fiecare român mi-ar da un leu pentru fiecare accident, aş fi un om bogat", glumeşte Daniel. În aprilie, nepotul celebrilor lăutari Gabi Luncă şi Ion Onoriu, face 32 ani, dar pentru el totul se putea termina în 2006. Era seara meciului Middlebrough - Steaua şi chiar dacă străzile erau mai libere, o maşină nu i-a acordat prioritate în centrul Bucureştiului, iar Onoriu a intrat în plin cu un Kawasaki Ninja. 9 zile de comă, splină scoasă, stomac perforat şi coaste rupte. A scăpat miraculos după ce a trecut prin 20 de operaţii. Şi acum are o plasă în abdomen. "Acum trăiesc o viaţă nouă. Nu mi s-a întîmplat în concurs, dar am păţit-o pe stradă", povesteşte pilotul.

Cauciucuri cu sîrmă şi pompă de Logan
Pasiunea i-a rămas. Şi-a păstrat casca, combinezonul. A schimbat doar încălţările. A trecut pe 4 roţi. A urmat cursurile Şcolii de Pilotaj a lui Titi Aur. N-a mai păţit nimic şi a ieşit campion naţional cu un Mitsubishi Evo V. "Maşina a ţinut cu mine şi s-a adaptat după cum era nevoie. Cu pompă de servo de Logan, anvelope care au ajuns la sîrmă, 3 trepte de viteză. Mă mai cert cu Dumnezeu cînd nu-mi iese cum vreau eu. Mi-aduc aminte ce mi s-a întîmplat şi nimic nu mai contează". În afară de motorsport!

"Omu' e dus cu capul, dar merge al naibii de bine! O doză de demenţă am avut şi eu atunci cînd am acceptat să-i fiu copilot în ultima cursă"
Dan Capatos, realizator TV, Antena 1

S-a însurat la 17 ani
Daniel Onoriu n-a urmat tradiţia lăutărească a familiei sale. În schimb, a fost de acord cu "nunta aranjată" din 1995. El avea 17 ani, iar soţia lui, 13. Acum sînt divorţaţi, dar au împreună 3 copii. Pilotul are o societate de construcţii şi toţi banii pe care-i cîştigă îi bagă în maşina de concurs, Mitsubishi EVO V. După accidentul din 2006 şi-a vîndut parcul auto- moto în valoare de peste 300.000 de dolari: două maşini, Subaru Imprezza, Lamborghini Gallardo, şi patru "motoare", două Kawasaki Ninja, un Harley Davidson V- Rod şi un Suzuki GSX/ R.

360 km/h este viteza pe care a atins-o Daniel Onoriu în Germania cu o maşină Porsche 996 Turbo

"După accident, familia m-a obligat să-mi vînd motocicletele. Tata mi-a luat un Range Rover şi un Q7. Le-am dat înapoi şi mi-am luat maşini de curse şi o dubă de asistenţă"
Daniel Onoriu

Carte de vizită

- S-a născut 8 aprilie 1978
- Campion naţional absolut la viteză în coastă (2009)
- locul 3 în clasamentul general (2008)
- vicecampion naţional absolut (2007)
- locul 4 la Superbike
- de 4 ori  vicecampion naţional  la karting

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
UEFA a dat decizia în miez de noapte » FCSB, „lovită” după ultimul meci de pe Arena Națională
Europa League
UEFA a dat decizia în miez de noapte » FCSB, „lovită” după ultimul meci de pe Arena Națională
Nebunie în Cupa României » Vom avea meci de BARAJ pentru locul 1 în grupă! Două formații din Superliga au fost ELIMINATE
Cupa Romaniei
Nebunie în Cupa României » Vom avea meci de BARAJ pentru locul 1 în grupă! Două formații din Superliga au fost ELIMINATE
Dan Petrescu, decizie-șoc la CFR Cluj » Discuție secretă, față în față, cu Nelu Varga: „Sunt obosit”
Superliga
Dan Petrescu, decizie-șoc la CFR Cluj » Discuție secretă, față în față, cu Nelu Varga: „Sunt obosit”

Surpriza anului: pe cine vrea Pep Guardiola să aducă la Manchester City până se va reface Rodri!

Din cei 5 se alege! Vezi lista scurtă cu nominalizați pentru Fotbalistul, Antrenorul și Sportivul anului 2024, precum și pentru cel mai bun Jucător Străin! Miercuri sunt Superlativele GSP


Comentarii (41)
 •  14 Aprilie 2012, 06:00
Postat de pe 28 Ianuarie 2010, 14:47

Daniel Onoriu nu are nici o legatura cu accidentul despre care vorbiti voi. Este vorba despre cu totul alta persoana. Faceti confuzie de nume.

Un gunoi de om,un retard si infect care si a cumparat imagine dar nu este mai mult decat un mare prost

 •  14 Aprilie 2012, 05:50

Un gunoi de om,un retard si infect care si a cumparat imagine dar nu este mai mult decat un mare prost.

 •  06 Februarie 2010, 23:48

Inca ceva: Daniel a castigat in a doua etapa de debut, sa-mi spui care din fosilele enumerate de tine a mai reusit asta. In loc sa-i multumiti ca doar datorita lui se mai scrie despre coasta in acest ziar stati ca babele sa-l mancati de cur. Omu asta chiar are cele mai tari recorduri

Vezi toate comentariile (41)
Comentează