Comentarii (47)
ares123
ares123  •  10 Ianuarie 2014, 11:16
Postat de shab pe 10 Ianuarie 2014, 10:02

Depasire in curba in ceata la 90 km/h? Ma indoiesc. Mai degraba a luat curba larg si a intrat pe contrasens. Oricum vad ca ghesepistii si-au gasit subiectul ca sa nu mai faca foame iarna asta. Un articol scris intr-un stil scarbos.

Curba era la stanga pentru el...deci nu avea cum sa ia curba larg pentru ca ar fi iesit pe camp...nu pe contrasens. Iar scuza asta cu ''starea drumurilor'' nu prea tine. Cine te pune sa faci curse de F1 pe o sosea cu 2 benzi ?...sau pe ceata ? Daca te adaptezi la starea vremii si a drumului nu se mai intampla nimic.

speedy73
speedy73  •  10 Ianuarie 2014, 11:09
Postat de ando89 pe 10 Ianuarie 2014, 11:04

Asa este, insa poti sa fii inconstient si fara sa incalci regulile. De exemplu sa rulezi cu 90 la ora pe un drum national, in conditii de ceata densa si mazga pe carosabil. Doar n-ai depasit viteza legala. Si am vazut destui care mergeau cu cei zece km la ora peste suta si pentru care nu te opreste radarul, chiar daca era polei pe drum, ca aveau masina "dotata".

tot incalci legea. nu explicit sau masurabil, dar e un articol in lege care prevede ceva de genul "conducatorul auto este obligat sa adapteze viteza la conditiile de drum". asta unu la mana. iar doi, viteza aia este viteza maxima admisa (nu obligatorie). e adevarat, este acum si o prevedere care spune ca esti sanctionat daca circuli mai incet (cu mai mult de 10 km/h decat viteza maxim admisa) FARA MOTIVE TEMEINICE. ceata, poleiul, lipsa de vizibilitate - toate sunt motive temeinice sa circuli mai incet. si tinand cont si de obligativitatea de a adapta viteza...

ando89
ando89  •  10 Ianuarie 2014, 11:04
Postat de lenan pe 10 Ianuarie 2014, 10:52

de acord cu ce spui tu, insa unii soferi sint inconstienti. sa intri pe contrasens intr-o curba fara vizibilitate nu se poate justifica prin absolut nimic rational. sa depasesti viteza legala cu peste 50 km/h idem (era o discutie mai jos)

Asa este, insa poti sa fii inconstient si fara sa incalci regulile. De exemplu sa rulezi cu 90 la ora pe un drum national, in conditii de ceata densa si mazga pe carosabil. Doar n-ai depasit viteza legala. Si am vazut destui care mergeau cu cei zece km la ora peste suta si pentru care nu te opreste radarul, chiar daca era polei pe drum, ca aveau masina "dotata".

speedy73
speedy73  •  10 Ianuarie 2014, 11:02
Postat de ando89 pe 10 Ianuarie 2014, 10:57

Am inteles perfect ce spui si sunt de acord cu tine. Nu doresc sa ofer scuze celor care nu respecta legea, doar am pomenit inca un factor important care contribuie la nesiguranta si nebunia de pe soselele noastre. Nu intamplator politistii rutieri folosesc expresia: nu a adaptat viteza la conditiile de drum... Cat despre aplicarea legii, fortand nota putem pretinde ca daca vrei sa omori astazi pe cineva fara sa faci inchisoare este recomandabil sa dai peste el cu masina, desigur ca intamplator.

stii, acum mult timp, cand am facut scoala de soferi, instructorul meu obisnuia sa-mi spuna (ca sa imi dea curaj, deh) ca nu exista viteza prea mare sau periculoasa. ca doar nu e racheta sa-si ia zborul. exista doar viteza neadaptata la conditii. (prin conditii, intelegea totul: meteo, stare drum, aglomeratie in trafic, pietoni...pur si simplu, conditii)

right_wing_resistance_romania
right_wing_resistance_romania  •  10 Ianuarie 2014, 11:02

"Mercedesul a fost mai tare" ....doamne ce titlu!

wardog
wardog  •  10 Ianuarie 2014, 10:59

Pe ceata, carosabil umed, circuli cu 90 kmh... sper sa-i vina un tir data viitoare in fata. Pacat de realizarile lui de pana acum, s-au sters toate cu buretele.

ando89
ando89  •  10 Ianuarie 2014, 10:57
Postat de speedy73 pe 10 Ianuarie 2014, 10:47

este adevarat ce spui. o problema majora de care sufera romania este ca nici nu prea se creaza cadrul care sa permita respectarea legilor. vezi partea referitoare la parcarea in locuri nepermise, de ex. pe de alta parte, si eu si tu suntem participanti la trafic si, in aceasta calitate "beneficiem" de aceleasi conditii. atata timp cat eu pot sa respect legile (desi poate ma grabesc mai mult decat tine), nu ai nici o scuza sa nu le respecti. nu le respect pt ca am drum mai bun sau mai bine semnalizat decat tine, ci pt ca sunt mai "constient" decat tine. n-o lua personal. e doar un fel de-a zice asta cu eu si tu

Am inteles perfect ce spui si sunt de acord cu tine. Nu doresc sa ofer scuze celor care nu respecta legea, doar am pomenit inca un factor important care contribuie la nesiguranta si nebunia de pe soselele noastre. Nu intamplator politistii rutieri folosesc expresia: nu a adaptat viteza la conditiile de drum... Cat despre aplicarea legii, fortand nota putem pretinde ca daca vrei sa omori astazi pe cineva fara sa faci inchisoare este recomandabil sa dai peste el cu masina, desigur ca intamplator.

lenan
lenan  •  10 Ianuarie 2014, 10:54
Postat de speedy73 pe 10 Ianuarie 2014, 10:47

este adevarat ce spui. o problema majora de care sufera romania este ca nici nu prea se creaza cadrul care sa permita respectarea legilor. vezi partea referitoare la parcarea in locuri nepermise, de ex. pe de alta parte, si eu si tu suntem participanti la trafic si, in aceasta calitate "beneficiem" de aceleasi conditii. atata timp cat eu pot sa respect legile (desi poate ma grabesc mai mult decat tine), nu ai nici o scuza sa nu le respecti. nu le respect pt ca am drum mai bun sau mai bine semnalizat decat tine, ci pt ca sunt mai "constient" decat tine. n-o lua personal. e doar un fel de-a zice asta cu eu si tu

corect! cei care nu respecta legile si regulile o fac pentru ca nu vor sa le respecte, fiecare intinde coarda atit cit crede de cuviinta si, de multe ori, nu se intimpla nimic. unii insa nu au nici o constiinta

snoopmind
snoopmind  •  10 Ianuarie 2014, 10:54

starea drumurilor nu cred ca are vreo treaba cu viteza mare, tocmai ar trebui sa mergi mai incet, problema la noi sunt autostrazile si delimitarea intre sensurile de mers

lenan
lenan  •  10 Ianuarie 2014, 10:52
Postat de ando89 pe 10 Ianuarie 2014, 10:43

Toata lumea da vina pe legislatie si inconstienta soferilor, dar starea drumurilor este jalnica, multe sunt semnalizate si proiectate gresit, soferii se grabesc in afara localitatilor deoarece in cea mai mare parte a traseului trebuie sa traverseze o multime de sate insirate de-a lungul drumurilor nationale, unde in orice moment iti pot iesi brusc in fata o carutza, un betiv sau animale nesupravegheate.

de acord cu ce spui tu, insa unii soferi sint inconstienti. sa intri pe contrasens intr-o curba fara vizibilitate nu se poate justifica prin absolut nimic rational. sa depasesti viteza legala cu peste 50 km/h idem (era o discutie mai jos)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează