Articol de Daniel Scorpie - Publicat vineri, 01 iulie 2022 10:47 / Actualizat vineri, 01 iulie 2022 11:42
Celebra Barbara Charone, abonată de decenii pe Stamford Bridge, fostă jurnalistă și scriitoare în domeniul muzical, a intrat în boardul noului proprietar Todd Boehly.
Plecarea lui Roman Abramovici a adus cu sine și modificări în conducerea lui Chelsea, la toate nivelurile. Au dispărut din funcție Bruce Buck, președinte timp de 19 ani, și directorul sportiv Marina Granovskaia, care decidea pentru toate transferurile, noul proprietar Todd Boehly impunându-și oamenii în board.
„Doreau să includă și doi suporteri, căutau astfel o femeie și mi-au propus să vin. Nu am avut nici cel mai mic dubiu în a accepta oferta. Ca multe lucruri în viață, ai nevoie și de puțin noroc. Este ridicol de emoționant!”, mărturisește Barbara Charone.
Barbara Charone, „Cel mai influent PR”
Dincolo de a fi o înfocată susținătoare și posesoare de decenii de abonament pe Stamford Bridge, americanca de 70 de ani este un personaj celebru în industria muzicală britanică.
A fost PR-ul Madonnei și al lui Rod Stewart și s-a ocupat și de comunicarea cu Keith Richards, pe chitaristul formației Rolling Stones ajutându-l în anii '70 când a ajuns în inchisoare în Canada pentru droguri.
De altfel, femeia cu reputația de „cel mai influent PR muzical din Marea Britanie” a scris și o carte despre acesta și în tinerețe a fost jurnalistă în domeniu.
Barbara Charone, noul PR Chelsea: S-a ocupat și de imn
Barbara nu lipsește la niciun meci important al „albaștrilor” pe Stamford Bridge și s-a aflat în tribună la Munchen, unde Chelsea a cucerit prima Ligă a Campionilor în 2012 în finala cu Bayern.
Tot ea i-a oferit o mână de ajutor și lui Suggs, solistul grupului Madness, pentru a compune „Blue Day” în anii '90, imnul echipei.
Și-a înființat în 2000 propria agenție de public relations, MBC, ocupându-se de Foo Fighters, Depeche Mode și Lewis Capaldi. Nu se știe dacă îl va sfătui pe Boehly și la transferuri, dar muzica se va schimba la Chelsea.