Articol de GSP - Publicat miercuri, 19 octombrie 2022 12:07 / Actualizat miercuri, 19 octombrie 2022 17:48
Barcelona are un nou sponsor începând cu acest sezon, Spotify, iar potrivit contractului pe tricoul catalanilor pot apărea logourile diverșilor artiști.
În meciul cu Real Madrid, Barcelona a purtat logo-ul cântărețului Drake, după ce canadianul a devenit primul artist ce a atins cifra de 50 de miliarde de stream-uri pe această platformă de muzică. Acum, ar urma Shakira.
Barcelona, reclamă pentru Shakira?
Potrivit Marca, care citează un jurnalist ESPN, între Shakira și Spotify ar urma să se semneze un contract, negocierile fiind aproape de finalizare. Astfel, Barcelona ar urma să-i facă reclamă cântăreței din Columbia în timpul unui meci, ceea ce ar putea fi o lovitură pentru Pique, unul dintre cei mai importanți jucători din lotul lui Xavi.
Shakira și Pique, divorț cu scântei
Gerard Pique și Shakira s-au despărțit în vară, după 12 ani, iar fotbalistul Barcelonei are deja o nouă relație cu Clara Chia Marti. Recent, presa din Spania a scris că fundașul a înșelat-o pe artistă de mai multe ori.
Cei doi se judecă la Tribunal pentru a stabili cu cine vor rămâne cei doi copii, Milan și Sasha. Fotbalistul vrea ca ei să crească în Catalunya, ea dorește să se mute cu ei la Miami, unde trăiesc și părinții săi
Am pus tot ce am avut în această relație, am dat totul pentru familia mea. Înainte să înceapă copiii mei școala, mi-am trăit întreaga existență ca artist, călătorind non-stop, mergând în diferite locuri din întreaga lume, făcând turnee, spectacole, promovare, construind școli în Columbia și înregistrând piese în diferite țări din întreaga lume. Chiar și în primii ani ai relației mele cu Gerard și când am avut primul meu fiu, pe Milan.
- Shakira