Articol de Aurelian Botezatu - Publicat vineri, 29 martie 2024 21:10 / Actualizat vineri, 29 martie 2024 22:26
Barcelona încasează la ora actuală 66 de milioane de euro pe an de la sponsorul de echipament Nike.
Problemele financiare cu care se confruntă Barcelona de ani buni ar putea deveni istorie dacă gruparea blaugrana acceptă oferta-mamut a sponsorului german de echipament Puma.
Oferta de nerefuzat a celor de la Puma
Nemții vor să profite de disensiunile existente între catalani și Nike, iar potrivit jurnalistului Fernando Polo, de la Mundo Deportivo, i-ar fi făcut campioanei Spaniei o ofertă-mamut.
Concret, este vorba despre 100 de milioane de euro pe an, sumă fixă, plus 20 de milioane sub formă de bonusuri, pentru un contract pe un deceniu.
Bonus de 100 de milioane de euro la semnătură!
Mai mult, nemții sunt dispuși ca la semnătură să vină și cu un bonus de 100 de milioane de euro! În prezent, din contractul cu Nike, Barcelona încasează 66 de milioane de euro pe an.
🚨🚨🌕| JUST IN: Puma's offer to FC Barcelona: €100M signing fee + €100M/year fixed + €20M variables for a 10-year deal.
— Managing Barça (@ManagingBarca) March 29, 2024
Nike are offering €66M/year. @ffpolo 💰 pic.twitter.com/jqxy62lsqO
Gruparea catalană este sub contract cu americanii până în 2028, însă au apărut neînțelegeri după ce clubul a solicitat mărirea sumei. Atuul său? A înregistrat cele mai mari încasări din vânzarea echipamentelor în 2023. Nu mai puțin de 179 de milioane de euro.
Barcelona a lansat tricoul „Karol G” pentru El Clasico
Recent a lansat noul echipament ediție limitată „Karol G” pentru El Clasico. La meciul cu Real Madrid, programat pe 21 aprilie, campionii Spaniei vor îmbrăca în premieră tricouri blaugrana cu o inimă în centru și în interiorul acesteia Karol G, numele cântăreței columbiene promovate de platforma Spotify. Suporterii Barcelonei au la dispoziție 1.899 de bucăți, la prețuri piperate, între 400 și 3.000 de euro!
Karol G sau Carolina Giraldo Navarro, pe numele ei adevărat, este o cântăreață foarte influentă, cu peste 50 de milioane de ascultători lunari pe Spotify, sponsorul principal al echipei pregătite de Xavi.
Karol G a câștigat duelul cu grupul local Estopa
„Acesta înfățișează o reprezentare albă a tatuajului cu inima spinoasă pe care Karol G îl are pe braț, simbolizând rezistența și dezvoltarea personală în timpul unei perioade dificile din viața sa", explică ziarul Sport. Logoul special respectiv se cheamă „Bichota".
Artista columbiană a câștigat „meciul" cu grupul local Estopa, pentru a apărea pe tricoul lui Robert Lewandowski și al coechipierilor săi.