Articol de Daniel Scorpie - Publicat sambata, 20 mai 2023 17:45 / Actualizat sambata, 20 mai 2023 19:35
Barcelona a mai făcut rost de un contract de sponsorizare. În locul Beko, care a dispărut de pe tricouri, va fi înscris Philips. Durata acordului e până în 2028 și suma poate ajunge la 56 de milioane cu bonusuri de obiectiv.
Într-o perioadă în care suferă la capitolul financiar, având mari datorii de plătit, Barcelona se descurcă și face rost de sponsori.
Pentru a crește veniturile în sezonul viitor, catalanii au găsit un partener căruia să-i facă reclamă pe mânecile tricourilor. Potrivit „Mundo Deportivo”, contractul semnat cu Philips îi va garanta minimum 50 de milioane de euro pentru următorii cinci ani.
Barcelona, de la 8 la 14 milioane de euro
Barça nu și-a mai făcut reclamă în acea zonă a tricoului de când Beko a încetat să mai apară pe ea, fiind un spațiu liber, pe care clubul vrea să-l exploateze din nou în scopul de a aduce bani care pot fi esențiali pentru conturile clubului.
Compania din Țările de Jos, care ar fi interesată și de alte colaborări cu gruparea blaugrana, va plăti până la 56 de milioane până în 2028 dacă va fi îndeplinit întregul contract (primii trei ani sunt ficși, următorii doi, opționali): întâia plată e de 8 milioane de euro în 2023-'24, apoi vine cea de 10 în 2024-'25 și 12 milioane în 2025-'26.
Dacă acordul va fi prelungit în cei doi ani opționali, ar aduce alte 12 milioane clubului în 2026-'27 și 14 milioane în 2027-'28.
Planul de fezabilitate la orizont
Marca scrie și despre alte aspecte financiare pe care vrea să le rezolve clubul catalan: „Planul de fezabilitate propus de Barça e deja în posesia Ligii, care trebuie să dea voie pentru ca, din momentul aprobării, conducerea sportivă să înceapă să gestioneze vânzările cu care să facă bani cash disponibili pentru a semna cu noi jucători în această vară.