Articol de GSP - Publicat vineri, 01 iulie 2022 18:02 / Actualizat vineri, 01 iulie 2022 18:23
FC Barcelona și-a schimbat numele stadionului începând cu data de 1 iulie 2022.
Astfel, celebrul „Camp Nou” a devenit „Spotify Camp Nou”. Spotify, cea mai importantă platformă de streaming audio din lume, a devenit principalul sponsor al clubului catalan.
Inaugurat în anul 1957, stadionul cu o capacitate de peste 99.000 de locuri nu a purtat în istorie altă denumire.
Stadionul Barcelonei, „Camp Nou”, a devenit „Spotify Camp Nou”
„În această vineri, 1 iulie, începe oficial parteneriatul dintre FC Barcelona și Spotify, cea mai populară platformă de streaming audio din lume devenind partenerul principal și partenerul oficial de streaming audio al clubului.
Ca parte a acordului, compania suedeză devine, de asemenea, parte din numele stadionului, care de astăzi poartă pe fațada tribunei sale o nouă pictură murală cu jucătorii Pedri, María León, Ansu Fati, Alexia Putellas, Aubameyang și Aitana Bonmati, de la echipele de masculin și feminin, precum și numele Spotify Camp Nou în centru și pe laterale.
În calitate de partener principal, Spotify va apărea, de asemenea, din acest sezon, 2022/23, și timp de patru ani după aceea, pe partea din față a tricourilor de fotbal la masculin și feminin, precum și pe partea din față a kiturilor de antrenament ale celor două echipe pentru următorii trei ani”, a transmis Barcelona pe site-ul oficial al clubului.
Conform presei din Spania, contractul cu Spotify le va aduce celor de la FC Barcelona 280 de milioane de euro în următorii 3 ani.
Citește și alte știri din fotbalul internațional:
Șoc la Marseille! Jorge Sampaoli și-a dat demisia » Ce l-a nemulțumit pe argentinian
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”