Comentarii (29)
viorescu
viorescu  •  05 Mai 2013, 20:42

E clar ca Mourinho nu a stiut sa rezolve toate problemele, incluzind-o si pe cea cu Casillas. Orice s-ar spune, tinerea pe banca a unui portar de talia lui Casillas nu e o rezolvare. Se pare ca Mourinho are slabiciuni in ceea ce priveste diplomatia / aplanarea conflictelor. Si cum la Real e vestiarul plin de vedete si "vedete", mai lipseste chibritul!

sadim3ro
sadim3ro  •  05 Mai 2013, 19:43
Postat de melcul_furios pe 05 Mai 2013, 19:25

Eu nu contest ce spui tu cu performanta, insa Mou l-a adus pe Kaka si nu stie ce sa faca cu el, il joaca pe Modric si nu se integreaza insa se incapataneaza cu el. Ar fi interesant sa plece Casillas la Barcelona si sa isi continue acolo cariera. Apropos de performanta, Diego Lopez a fost transferat de Sevilla ca era prea batran si nu mai era bun pentru ei. Altfel nu poti explica pretul de 3.5 milioane de euro, aia nu sunt bani pentru un portar serios. Se pare insa ca e fabulos la Real, nu? Sa ne aducem aminte de Giggs si Scholes, jucatori care desi batrani nu au fost ridiculizati si goniti de la MU. La fel putem vb de Inzaghi care era atacant la 35 de ani la Milan. E vb de respect aici.

si inca ceva... vad ca simpatizezi cu Rapid... ca si mine (pt mine mai mult decat atat dar trecem peste). te rog gandeste-te la istoria noastra recenta cat antrenori au fost schimbati pe mofturile jucatorilor... unii pe buna dretate alti fara motiv (pe vremea cand "avea" serifu copos bani). mi-ar face placere sa mai conversam dar la mine e foarte tarziu si a fost o zi lunga. noapte buna.

botizan
botizan  •  05 Mai 2013, 19:41
Postat de melcul_furios pe 05 Mai 2013, 19:25

Eu nu contest ce spui tu cu performanta, insa Mou l-a adus pe Kaka si nu stie ce sa faca cu el, il joaca pe Modric si nu se integreaza insa se incapataneaza cu el. Ar fi interesant sa plece Casillas la Barcelona si sa isi continue acolo cariera. Apropos de performanta, Diego Lopez a fost transferat de Sevilla ca era prea batran si nu mai era bun pentru ei. Altfel nu poti explica pretul de 3.5 milioane de euro, aia nu sunt bani pentru un portar serios. Se pare insa ca e fabulos la Real, nu? Sa ne aducem aminte de Giggs si Scholes, jucatori care desi batrani nu au fost ridiculizati si goniti de la MU. La fel putem vb de Inzaghi care era atacant la 35 de ani la Milan. E vb de respect aici.

Kaka era deja la Real cand Mourinho a ajuns ... eu asa stiu Si nu ii goneste nimeni nici pe Casillas sau altul de la echipa , dar ce e obligatoriu sa fie tot timpul titulari ? Doar ca ei sunt sefi si sunt de multi ani la un club ? Antrenorul hotareste nu jucatorii

sadim3ro
sadim3ro  •  05 Mai 2013, 19:39
Postat de melcul_furios pe 05 Mai 2013, 19:25

Eu nu contest ce spui tu cu performanta, insa Mou l-a adus pe Kaka si nu stie ce sa faca cu el, il joaca pe Modric si nu se integreaza insa se incapataneaza cu el. Ar fi interesant sa plece Casillas la Barcelona si sa isi continue acolo cariera. Apropos de performanta, Diego Lopez a fost transferat de Sevilla ca era prea batran si nu mai era bun pentru ei. Altfel nu poti explica pretul de 3.5 milioane de euro, aia nu sunt bani pentru un portar serios. Se pare insa ca e fabulos la Real, nu? Sa ne aducem aminte de Giggs si Scholes, jucatori care desi batrani nu au fost ridiculizati si goniti de la MU. La fel putem vb de Inzaghi care era atacant la 35 de ani la Milan. E vb de respect aici.

sigur argumente sunt pro si contra, precum si exceptii... nu fac lobby pentru murinio... ma gandesc la oricare alt antrenor din orice campionat. fara doar si poate trebuie sa respecti istoria si pe cei ce fac parte din ea pentru a scrie istorie si a fi parte din ea. un lucru nu pot accepta totusi, pentru mine un antrenor e ca un manager la o firma, cand nu mai faci parte din planurile lui in cel mai bun caz iti da un ragaz sa gasesti altceva sau daca nu te respecta iti arata usa. si aici depinde de om. pana la urma daca greseste sau nu el rapunde in fata conducerii (actionarilor).

botizan
botizan  •  05 Mai 2013, 19:36

Mi se pare o aiureala ce declara astia .... Lopez si-a demonstrat valoarea , nu el e vinovat pentru eliminarea Realului , asta cu Ikel e o institutie mi se pare o prostie .... Pai sa antreneze Iker daca se crede seful ... eu in locul lui Mourinho plecam mai repede , un vestiar unde anternorul e o marioneta ca se cred unii jucatori sefi , e un vestiar unde nu are rost sa stai ...

melcul_furios
melcul_furios  •  05 Mai 2013, 19:25
Postat de sadim3ro pe 05 Mai 2013, 19:19

intr-un fel ai dreptate, desi eu nu vad umilinta, e un sport in care se cere performanta si sunt putin cei care pot la 35+ ani sa reziste la nivelul asta, iar daca nu mai poti si nu vrei sa pleci trebuie sa fie cineva care sa iti arata usa, de obicei antrenorul... sti care e una din problemele mari ale fotbalului de azi? Jucatorii sunt platiti atat de bine si au atata influenta incat schimba antrenorii... lucru din punctul meu de vedere anormal. ca sa inchei...sunt un simpatizant al realului, ii respect pe Raul si pe Iker, dar ca sa mergi mai departe trebuie sa faci lucruri nu intotdeuna frumoase si nici sa iei decizi cu sufletul.

Eu nu contest ce spui tu cu performanta, insa Mou l-a adus pe Kaka si nu stie ce sa faca cu el, il joaca pe Modric si nu se integreaza insa se incapataneaza cu el. Ar fi interesant sa plece Casillas la Barcelona si sa isi continue acolo cariera. Apropos de performanta, Diego Lopez a fost transferat de Sevilla ca era prea batran si nu mai era bun pentru ei. Altfel nu poti explica pretul de 3.5 milioane de euro, aia nu sunt bani pentru un portar serios. Se pare insa ca e fabulos la Real, nu? Sa ne aducem aminte de Giggs si Scholes, jucatori care desi batrani nu au fost ridiculizati si goniti de la MU. La fel putem vb de Inzaghi care era atacant la 35 de ani la Milan. E vb de respect aici.

sadim3ro
sadim3ro  •  05 Mai 2013, 19:19
Postat de thumbzilla.. pe 05 Mai 2013, 19:09

nu tre' sa moara acolo,dar nici sa-l umilesti asa cum a facut-o portughezul cu raul sau casillas.lui raul si guti le-a aratat usa de cand a venit in club.de ce?pt ca portughezul nu suporta decat o parere in vestiar.parerea lui....ca e buna sau rea nu mai conteaza.de aia sa indepartat de toti jucatorii ce aveau un cuvant de spus in echipa.

intr-un fel ai dreptate, desi eu nu vad umilinta, e un sport in care se cere performanta si sunt putin cei care pot la 35+ ani sa reziste la nivelul asta, iar daca nu mai poti si nu vrei sa pleci trebuie sa fie cineva care sa iti arata usa, de obicei antrenorul... sti care e una din problemele mari ale fotbalului de azi? Jucatorii sunt platiti atat de bine si au atata influenta incat schimba antrenorii... lucru din punctul meu de vedere anormal. ca sa inchei...sunt un simpatizant al realului, ii respect pe Raul si pe Iker, dar ca sa mergi mai departe trebuie sa faci lucruri nu intotdeuna frumoase si nici sa iei decizi cu sufletul.

melcul_furios
melcul_furios  •  05 Mai 2013, 19:16

..Cu un antrenor secund si fara nici o experienta pe banca. Ba niste meciuri a fost antrenata de secundul secundului si tot e campioana, asadar unde este maretia lui Mou?

melcul_furios
melcul_furios  •  05 Mai 2013, 19:15
Postat de sadim3ro pe 05 Mai 2013, 19:03

colega... Chivu a fost bun (de real) acum 6-7 ani... cand l-au adus pe pepe ori ce ar fi ales era acelasi lucru... doi jucatori greoi. si mi-e mi-ar fi placut sa mai vad un roman la Real sau Barca (indifferent de pozitie) mai ales ca vad un jucator ca motrici jucand la real, care Motrici e bun fara indoiala dar nu pentru standardele realului. cat despre Iker, tot respectful dar Real merge inainte cu si fara el, vezi nu mai departe de Raul, jucator reprezentativ pentru Real. Joaca mai departe dar la un nivel mai jos. la fel si Roberto Carlos...si lista poat contiuna. numai noi credem ca gata daca a jucat la un club trebuie sa moara acolo si daca se paote si pe teren.

Da, si Jardel joaca undeva, si Rivaldo la 40 de ani, insa Casillas este inca tanar pentru un portar si nu si-a iesit din forma. Oricine poate fi inlocuit la fel de bine, si Cristiano si Messi, trebuie doar regandite sistemele de joc si viata merge mai departe, insa echipele adevarate au si un dram de personalitate, sa nu spun suflet. Ce face Mourinho este josnic si si-a aratat valoarea, nu e nimic special, cu echipe muncitoare are performante insa cu echipe de top nu reuseste. Anul asta ce anume a facut cu Real Madrid, poate echipa cu cel mai mare buget din lume? Locul 2 in campionat si semifinale in CL? Pai Barcelona a castigat titlul si a ajuns tot in semifinale cu un antrenor se..

thumbzilla..
thumbzilla..  •  05 Mai 2013, 19:09
Postat de sadim3ro pe 05 Mai 2013, 19:03

colega... Chivu a fost bun (de real) acum 6-7 ani... cand l-au adus pe pepe ori ce ar fi ales era acelasi lucru... doi jucatori greoi. si mi-e mi-ar fi placut sa mai vad un roman la Real sau Barca (indifferent de pozitie) mai ales ca vad un jucator ca motrici jucand la real, care Motrici e bun fara indoiala dar nu pentru standardele realului. cat despre Iker, tot respectful dar Real merge inainte cu si fara el, vezi nu mai departe de Raul, jucator reprezentativ pentru Real. Joaca mai departe dar la un nivel mai jos. la fel si Roberto Carlos...si lista poat contiuna. numai noi credem ca gata daca a jucat la un club trebuie sa moara acolo si daca se paote si pe teren.

nu tre' sa moara acolo,dar nici sa-l umilesti asa cum a facut-o portughezul cu raul sau casillas.lui raul si guti le-a aratat usa de cand a venit in club.de ce?pt ca portughezul nu suporta decat o parere in vestiar.parerea lui....ca e buna sau rea nu mai conteaza.de aia sa indepartat de toti jucatorii ce aveau un cuvant de spus in echipa.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează