Articol de GSP - Publicat vineri, 06 aprilie 2012 00:00 / Actualizat vineri, 06 aprilie 2012 15:10
Juventus va avea din sezonul viitor un singur sponsor pe tricou. În urma deciziei patronului Fiat, torinezii vor face reclamă doar la Jeep (marcă a grupului auto italian) în următoarele trei sezoane, indiferent de competiţie. În această perioadă, clubul va încasa 35 de milioane de euro datorită acestui parteneriat.
Din 2010, înţelegere pînă pe 30 iunie 2012, Juventus colaborează cu doi sponsori: casa de pariuri ”Betclic”, principal, care dă 8 milioane de euro pe an, şi Balocco, ce comercializează produse dulci precum napolitane, biscuiţi şi prăjituri, al cărui aport stagional este de 3 milioane. Anterior fuseseră tot sponsori unici: New Holland (2007-2010), ce plătea 11 milioane pe sezon, şi ”Tamoil” - 24 de milioane.
Marea iubire a lui Ion Țiriac are o afacere de succes » Cu ce se ocupă femeia: „M-a ajutat”