INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  INOVAȚIE

Ireal! Fanii fotbalului văd meciurile diferit în funcție de continent » Ce imagini au ajuns virale + totul despre noua tehnologie SF

Digital Billboard Replacement este tehnologia viitorului în ceea ce privește marketing-ul pe arenele sportive. Foto: Guliver/GettyImages
Digital Billboard Replacement este tehnologia viitorului în ceea ce privește marketing-ul pe arenele sportive. Foto: Guliver/GettyImages

Articol de GSP - Publicat luni, 05 iulie 2021 17:22 / Actualizat luni, 05 iulie 2021 19:08

Digital Billboard Replacement este tehnologia viitorului în ceea ce privește marketingul pe arenele sportive. Fanii au aflat recent că reclamele de pe panourile publicitare din jurul terenului sunt diferite, în funcție de țară sau continent. Imaginile au ajuns virale pe net.

Panourile publicitare de pe marginea terenurilor de fotbal ne-au atras tuturor privirile la un moment dat. Reclame colorate, interactive, se succed aducând venituri de milioane de euro. Domeniul este într-o continuă dezvoltare, dovada fiind Digital Billboard Replacement.

Această tehnologie permite afișarea de reclame diferite în funcție de țară sau de postul care transmite meciurile. Totul este posibil datorită softurilor televiziunilor care produc meciurile. 

Naționala de fotbal a Braziliei a fost prima care a beneficiat, iar granzii Spaniei au profitat din plin. Inovația este folosită la meciurile din deplasare pe care Real Madrid, Barcelona și, mai nou, Atletico Madrid. Și Cupa Angliei se numără printre competițiile care beneficiază. 

Ireal! Fanii fotbalului văd meciurile diferit în funcție de continent » Ce imagini au ajuns virale + totul despre noua tehnologie SF

Digital Billboard Replacement, departe de România

Bobby Durbac, unul dintre cei mai importanți specialiști în marketing sportiv din România, fost director al departamentului celor de la FCSB, în prezent director general la Durby Sports Marketing, a explicat pentru GSP.ro. cum funcționează inovația și de ce este aproape imposibil de implementat în România. 

Ireal! Fanii fotbalului văd meciurile diferit în funcție de continent » Ce imagini au ajuns virale + totul despre noua tehnologie SF
Bobby Durbac, director general la Durby Sports Marketing

„Este folosită de 2-3 ani la meciurile din deplasare ale lui Real Madrid și Barcelona. Prin această tehnologie Digital Billboard Replacement, pot să intervină pentru fiecare feed, în general pe un întreg continent, America, Europa, Asia și America de Sud. 

Pot să ruleze ce reclame virtuale au primit de la clienții lor. Și în România funcționează acest feed, cu reclame pentru Europa, de la televiziunea care produce meciul. La meciurile de acasă nu se folosesc, fiindcă valoarea contractelor de sponsorizare este atât de mare încât nimăui nu îi convine să altereze. Prima, istoric vorbind, care a beneficiat de chestia asta a fost naționala Braziliei. 

Nu cred că România poate genera un venit din publicitate încât să acopere cheltuielile cu implementarea proiectului, nu este rentabil. Durby Sports Marketing, acum 4-5 ani, a încercat să aducă această inovație. Publicitatea nu este vândută de cei care au inventat sistemul, ei lucrează cu firme de publictitate. 

Noi am încercat să vindem în România pentru Barcelona și Real, dar nu am reușit să facem nimic, deoarcele bugetele sunt foarte mari. E vorba despre sute de mii de euro pe sezon. Din păcate, nu am reușit”, a spus Bobby Durbac, pentru GSP.ro. 

Citește și alte știri din fotbalul internațional: 

Franța - Elveția a „spart” recordurile de audiență din 2021 în Franța

Ovidiu Hațegan continuă la EURO 2020! Va fi implicat în semifinala Anglia - Danemarca

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Superliga
Târnovanu acuză » De ce ar fi pierdut FCSB la Botoșani
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Campionate
Kosovo se laudă cu vestea istorică primită de la FIFA: „Ni se întâmplă pentru prima dată!”
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României
Handbal
Reconstrucție dură » Eșecul cu Olanda bifează o bornă negativă în istoria naționalei de handbal feminin a României

Emil Grădinescu, apeluri cu CNA în scandalul Steaua - FCSB: „Bă, nu se mai poate” » Mesaj radical în platoul GSP: „Steaua joacă cu Recolta Săhăteni!”

Vedeta din România, cu nervii la pământ din cauza lui Neymar: „S-au dus pe lângă mine 10 milioane! Poate am noroc în dragoste... și acolo e dezastru”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează