Comentarii (116)
Rean
Rean  •  17 Octombrie 2023, 21:23
Postat de zorrozabal pe 17 Octombrie 2023, 19:06

Pai tocmai asta e!Ca arheologii NU au descoperit nici o urma a invaziei israeliților in Canaan și nici in secolele urmatoare!Dimpotriva s-au descoperit numai idoli ai lui Baal și Astarte și a altor zeitați canaanite!Și nici in opapirusurile egiptene,cu toate ca faraonii enumerau cu strictețe toate popoarele cucerite!Se pare ca au venit din Babilon in timpul lui Cirus al II-lea,iar ulterior-numeroasa diaspora evreeasca din Egiptul dinastiei Ptolemeu-și-a insușit povestea hicsoșilor din papireusurile egiptene!

Un simplu google dezminte tot ce ai scris. Te rog, ai putin bun simt si evita folosirea istoriei si a arheologiei ca arma in propaganda ta contrafactuala.

istet10
istet10  •  17 Octombrie 2023, 21:20
Postat de xipen pe 17 Octombrie 2023, 20:11

Dupa razboaiele balcanice ale turcilor, au fost produse imediat atentatele arabilor, IMPOTRIVA evreilor, in 1930. Scuza-ma, esti din alta bucla. Rau si din alta bucla. Esti ca betivul acela rau, agresiv pe care-l bat suporterii adversi. Imi este mila de tine.

Ba, dar esti prost rau. De ce te incapatanezi si nu citesti. Cred ca si netul te-ara ajuta. Daca esti prostalaul, ramai in sosul tau.

Adriann_1
Adriann_1  •  17 Octombrie 2023, 21:18
Postat de istet10 pe 17 Octombrie 2023, 19:24

Da, sta bazata pe argumente. Arabii aia refuzau sa elibereze un teritoriu stabilit de ONU. Ca decizia asta era sau nu corecta, e alta discutie. Nu numai ca au refuzat , dar au si atacat pe evreii sositi sa ocupe localitatea. Daca cu vorba nu merge, se recurge la forta. Ca tie nu-ti place asta, e irelevant.

Ireal, pur si simplu ireal. PE LOGICA ASTUIA MAINE AR PUTEA COMITE HAMAS ORICE CRIME CONTRA COLONISTILOR EVREI DIN CISIORDANIA, CA AIA LOCUIESC INTR-UN TERITORIU CARE CONFORM ONU APARTINE PALESTINIENILOR, DAR PE CARE COLONISTII EVREI INSISTA SA-L OCUPE... Asemenea indivizi ar trebui in mod legal sa aiba accesul la internet restrictionat cand incearca sa posteze orice...

razvyyc
razvyyc  •  17 Octombrie 2023, 21:14
Postat de istet10 pe 17 Octombrie 2023, 19:24

Da, sta bazata pe argumente. Arabii aia refuzau sa elibereze un teritoriu stabilit de ONU. Ca decizia asta era sau nu corecta, e alta discutie. Nu numai ca au refuzat , dar au si atacat pe evreii sositi sa ocupe localitatea. Daca cu vorba nu merge, se recurge la forta. Ca tie nu-ti place asta, e irelevant.

Păi și românii au refuzat să părăsească teritoriul stabilite de unguri sau habsburgic că fiind a lor. Observi asemănarea? Imediat o să zici că Axente Sever și Avram Iancu au fost teroriști pentru că au refuzat să recunoască autoritatea altor națiuni.

Adriann_1
Adriann_1  •  17 Octombrie 2023, 21:13
Postat de istet10 pe 17 Octombrie 2023, 19:39

Ba, ca nu-ti plac evreii inteleg. Nici eu nu ma omor dupa ei. Dar tu esti asa de incult incat nici iarba nu creste pe unde pasesti. Ba prostalaule, de ce aia care i-au comandat pe evrei nu au fost condamnati de tribunalul international, daca a fost vorba de crima? Cine este autoritatea care a stabilit ca-i crima? Ba prostule, ala care i-a comandat pe evrei a fost premiat de lumea civilizata. Intelegi: Premiul Nobel pentru PACE! Nu exista similitudine cu ce au facut gretosii de arabi. Ei au patruns pe un teritoriu recunoscut international ca fiind al evreilor. Atunci, evreii preluau un teritoriu stabilit la nivel international ca le apartine.

Cine sa-i condamne ma p(r)ostache? ISRAELUL II EXTRADA? AR FI FACUT SUA PRESIUNI SA FIE TRECUTI PE LISTA TPI, CARE NICI NU EXISTA? Recititi cu atentie la ce a putut da ineptul asta asemenea raspuns, ca sa intelegeti cu cine stati de vorba: " Postat de Adriann_1 pe 17 Octombrie 2023, 19:21 Pe un p(r)ostac gigist angajat acum cu ziua de israelieni TREBUIE DOAR SA-L SCOTI DIN TEMPLATE SI VA SFARSI PRIN A SE AUTO-UMILI SALBATIC. :)) Ia vezi ma ce zice ziarul ISRAELIAN Haaretz despre acest masacru cu ocazia comemorarii a 70 de ani de la crimele comise acolo de teroristii evrei. https://www.haaretz.com/israel-news/2017-07-16/ty-article-magazine/testimonies-from-the-censored-massacre-at-deir-yassin/0000017f-e364-d38f-a57f-e77689930000 "the Deir Yassin massacre, one of the constitutive incidents of the War of Independence, which has remained a blot on Israel to this day. " Cuvantul sila nu face fata senzatiei pe care o poate da p(r)ostacul care se mai si semneaza "istet". SI-a dorit sa fie, dar n-a avut noroc..."

vardy
vardy  •  17 Octombrie 2023, 21:08

Palestinienii au cam fost de partea naziștilor în al doilea război mondial,adică au fost de partea învinșilor.Muftiul lor ,bun prieten cu Hitler,declara ca americanii si evrei sint dusmanii lor de moarte.Cu toate astea ,ONU le propune palestinienilor, în 1948,împărțirea Palestinei cu evreii,aprox in părți egale ,Ierusalimul rămânând sub mandat ONU.Palestinieni refuza,vor tot și adtfel s-a în situația de astazi.

TheWizardOfOz
TheWizardOfOz  •  17 Octombrie 2023, 21:08
Postat de xipen pe 17 Octombrie 2023, 20:20

TheWizardOfOz ti-am raspuns mai sus. Citeste toate comentariile mele. Esti cumva vreo autoritate? Daca am o opinie diferita de a ta, asta nu inseamna ca Geniul tau, este covarsitor si ai dreptul sa-i tratezi pe cei care detin opinii si informatii diferite de ceea ce tu crezi si sa ne tratezi ca pe ***. Desteptule. Adu argumente, arata ca stii. Comporta-te decent.

Nu e nici o diferență de opinii. Dacă spui că Israelul a pornit Războiul arabo-israelian din 1948 e MINCIUNĂ.

xipen
xipen  •  17 Octombrie 2023, 20:44
Postat de lagardere_72 pe 17 Octombrie 2023, 19:46

Despre evrei: Pentru un venit suplimentar înainte de pandemie am făcut ospătărie vreme de 3 luni. La una din an deservit o adunare a evreilor. Sincer nu am văzut lipsă de bun simț ca la ei. Nu lăsau loc ospatarilor să îi servească, nu își puneau în pahar apa din carafa, de fiecare dată când doreau să bea ceva chema ospătarul chiar dacă paharul sau sticla era în fața lor. Până și la anturajul casei regale (cheltelham curse de cai) comportamentul a fost de hun simț. A 2-a zi peste jumătate din ospătari nu au mai venit. Practic ei se comportă așa deoarece ei îi consideră animale care să-i servească pe cei care nu sunt evrei. Și aici era vorba de evreii de rând care nu aveau servicii și erau susținuți financiar de evrei bogați. PS: vesela era ținută în cutii de lemn vechi de cel puțin 80 ani , cutii cu inscripționări naziste

Sincer nu stiu ce sa spun. Eu vreau sa relev un alt aspect. In Palestina pana sa apara Miscarea Sionista in anul 1900 si chiar cativa ani mai devreme, evreii, musulmanii si crestinii traiau in armonie, asa cum traiesc cele trei comunitati in oricare tara araba. Am locuit si stiu. Miscarea Sionista de infiintare si extindere a Statului Israel, demolarea Moscheii Al-Aksa, care a fost construita de catre arabi in anii 700 e.n pe fundatia Templului evreiesc al lui Ezra, are ca si granite, Fluviul Nil si Fluviul Eufrat. Aceste doau fluvii curg, cumva paralel. V-ati gandit ce inseamna cele doua linii/margini albastre de pe drapelul Israel? In Palestina nu se vrea pace. Sunt trist pentru copiii si populatia civila. Atentatele si atacurile sunt produse de amabele tabere, evreiesti si arabe. Din cauza Planului fondatorului Miscarii Internationale Sioniste, Theodor Herzl, toate tarile arabe sunt in alerta. DIn Egipt pana in Irak, toate tarile arabe privesc cu totala neincredere actiunile guvernelor israeliene. Israelul trebuie sa stie ca in 2023, nu mai poate convietui cu arabii si cu ceilalti din jur, ca in 1513 i.e.n. cand au invadat Palestina, trecand marea majoritate a cetatilor prin foc si parjol. Ca sa intelegem conflictul de astazi trebuie sa analizam istoria acestui pamant + Planul Herzl. Pe acest taram, fara Pace, nu va fi nimic.

istet10
istet10  •  17 Octombrie 2023, 20:28
Postat de xipen pe 17 Octombrie 2023, 20:07

Istetule dar du-te si te culca. Esti baiat de tik-tok, de informatii luate din statia de autobuz si de la meciuri. In Capul tau este varza. Ce renghi ne-a facut gsp-ul asta. Comentam de ani de zile fcsb si ne-a apucat acum istoria!

Crezi ca tu nu ai nevoie de perna? Pana la uram , cum este cu argumentele? Ca daca discutam emotional, e simplu.

xipen
xipen  •  17 Octombrie 2023, 20:28
Postat de istet10 pe 17 Octombrie 2023, 20:01

Pana sa vorbesti de delir si ghiveci, mai citeste. Poate afli ca inca din 1891, daca nu ma insel, conducatorii arabi din zona solicita Portii sa interzica cumpararea de terenuri de catre evrei si sa se opuna imigratiei acestora. Dupa razboaiele Balcanice, profitand de starea de slabiciune aratat de otomani, nationalistii arabi se adreseaza Frantei pentru a obliga Imperiul Otoman sa ofere independenta statului arab Palestina. Sunt refuzati. Mai apoi, pacaliti de britanici comit PRIMELE atacuri sangeroase impotriva evreilor, pana prin 1929-1930. Apoi are loc marea revolta araba impotriva britanicilor, simtind ca au fost pacaliti. Mai sunt pacaliti inca o data promitandu-le ca se va forma un stat arab, in ciuda faptului ca Liga Natiunilor stabilise tinutul Palestinei ca un camin pentru evrei. In fapt britanicii gasesc un pretext sa nu puna in aplicare decizia ligii. Mai departe, locuitorii arabi ai teritoriului au fost desconsiderati. ONU a facut asta, nu Israelul singur.

Mai ametitule, ce a facut ONU, pentru populatiile fara aparare, ce a facut pentru regiunile afectate de razboi, in toata istoria sa? Cine sunt conducatorii ONU? Ii cunosti, ii cunoaste marea parte a populatiei? Nu erau aia de la ONU care declarau public ca Saddam detine arme de distrugere in masa? Au gasit? Mincinosii au fost pedepsiti? ONU i-a oameni i-a lasat fara aparare pe cei fara aparare si zonele au fost trecute sub protectia unei puteri deja stabilite. A aparaut contrabanda cu organe si carne vie. Ce a facut ONU, in zonele puternic afectate de conflicte? Tot ii dai cu ONU. Eu daca vin si-ti fur casa, iti bat copiii, iti violez femeia, iti vand copii, in numele lui ONU, care ti-a dat ultimatum sa parasesti casa, tu te declari Fericit? Cati ani ai istetule? Pari a fi un Imberb.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează