Comentarii (116)
Adriann_1
Adriann_1  •  17 Octombrie 2023, 17:34
Postat de istet10 pe 17 Octombrie 2023, 17:22

Ba, terorismul de care vorbesti avea treaba cu britanicii . Cunosti cate ceva dar le amesteci.

VAI DE CAPUL TAU MA P(R)OSTACHE. GRUPUL LEHI (AKA STERN GANG) CARE L-A ASASINAT PE FOLKE BERNADOTTE, mediatorul desemnat de Consiliul de Securitate al ONU PENTRU PALESTINA a comis dupa mai putin de un an masacrul de la Deir Yassin. Acolo teroristii evrei au masacrat 107 palestinieni INCLUSIV FEMEI SI COPII exact cum AU FACUT ACUM TERORISTII DIN HAMAS. Deci cine a adus ma terorismul in Orientul Mijlociu?

istet10
istet10  •  17 Octombrie 2023, 17:22
Postat de Adriann_1 pe 17 Octombrie 2023, 17:09

Ia pune tu mana si citeste cine a adus terorismul in Orientul Mijlociu. Terorism de-ala nasol, gen asasinarea lui Folke Bernadotte, mediatorul desemnat de Consiliul de Securitate al ONU, asasinare comisa de organizatia terorista Lehi aka Stern Gang pentru a sabota planul de pace al ONU pentru Palestina in 1948. Apropo, Folke Bernadotte salvase evrei din lagare de concentrare naziste in al doilea razboi mondial...

Ba, terorismul de care vorbesti avea treaba cu britanicii . Cunosti cate ceva dar le amesteci.

istet10
istet10  •  17 Octombrie 2023, 17:19
Postat de lagardere_72 pe 17 Octombrie 2023, 16:31

Nimic din ce spui tu nu este adevărat. Atât timp cât nu ai controlul direct asupra surselor de apă, hrană și energie înseamnă că nu ești liber. Apoi dacă te uiți în istorie ( de care chiar tu ai pomenit) Palestina (filistinienii) sunt cu mii de ani înaintea evreilor pe acel pământ (Moise i-a dus pe fii lui Israel pe pământul făgăduit, nu care fusese a lor). Dacă ai fi întrat în contact direct cu vreun evreu poate ai fi știu cum se comportă ei față de cei de alte națiuni. Dar tu la fel ca 99% din oamenii de azi gândiți de genul "cine nu e cu noi e împotriva noastră ". Cantona spune un mare adevăr și îl spune foarte corect. Citește de 100 de ori ce spune și poate vei înțelege. Nu interpreta cu cuvintele tale ci doar asculta fiecare cuvânt spus de Cantona.

Tu realizezi ce spui? Daca ar fi ca tine orice populatie care nu mai are surse de apa si de ahrana sau energie sunt indreptatite sa atace pe ala care are, in numele libertatii. Daca vorbesti de istorie, aminteste-ti ca proprietari ai acelor pamanturi au fost otomanii. Ei au vandut evreilor inca de pe la mijl. sec. 19. Arabii nationalisti cereau pe la orice congres sa li se dea lor pamantul, pe credite, numai ca sitemul bancar modial era si este in mana cui? Adica arabii nu aveau cu ce cumpara.

papora
papora  •  17 Octombrie 2023, 17:13
Postat de lagardere_72 pe 17 Octombrie 2023, 16:31

Nimic din ce spui tu nu este adevărat. Atât timp cât nu ai controlul direct asupra surselor de apă, hrană și energie înseamnă că nu ești liber. Apoi dacă te uiți în istorie ( de care chiar tu ai pomenit) Palestina (filistinienii) sunt cu mii de ani înaintea evreilor pe acel pământ (Moise i-a dus pe fii lui Israel pe pământul făgăduit, nu care fusese a lor). Dacă ai fi întrat în contact direct cu vreun evreu poate ai fi știu cum se comportă ei față de cei de alte națiuni. Dar tu la fel ca 99% din oamenii de azi gândiți de genul "cine nu e cu noi e împotriva noastră ". Cantona spune un mare adevăr și îl spune foarte corect. Citește de 100 de ori ce spune și poate vei înțelege. Nu interpreta cu cuvintele tale ci doar asculta fiecare cuvânt spus de Cantona.

adică Israel ar trebui să-i deie controlul apei hranei şi energiei care e produs de ei, palestinienilor....să fie "liberi"...

Adriann_1
Adriann_1  •  17 Octombrie 2023, 17:09
Postat de gepeto pe 17 Octombrie 2023, 16:02

contextul este totul. sau cum ar zice cornel dinu: d-asta unii dau cu piciorul in bashika si altii cu penita pe foaie. pe scurt: in aceast context, a sustine agresorii e egal cu a fi ca ei. dar cine sunt agresorii? pai aia care ataca. atunci vine precedenta, timpul: cine a atacat primul ? pai aia, dar ailaltii sunt de vina ca ii tin inchisi. Cu ce nu sunt liberi palestinienii? au tara lor, legile lor, guvernul lor, partidele lor( dintre care unu e hama s), primarii lor. Ce le lipseste? pot iesi din gaza (multi lucrau in israel). Cine ii tine in "inchisoarea" aia deschisa? Nimeni. Dar ce nu le convine atunci? Pai vor sa cucereasca tot din jurul lor (ca asa ii mana liderii lor). Istoric Palestina nu exista cum o vad ei ( la ce fac referire este regiunea din imperiul otoman administrata de britanici dupa ce turcii pierd WW2). Regiunea continea si parti din Cisioardania ( care acum e din Transiordania, care ca Palestina nu mai exista). Un google search te invata mult mai multe. Palestina e denumirea modificata a Philistinia, o regiunea minuscula din orientul mijlociu in care locuiai filistinenii ( recomand enciclopedia Britanica, e online, gratis, mai ieftin ca un abonament la netflix ). Acesti paroti ( de la englezescul paroting , adica papagalizare) nu gandesc , nu cauta, nu se informeaza . ei papagalicesc ce aud prin jur. E clar ca toata miscarea este mult mai ampla. pt fanii cantona: cautati discursul lui de la festivitatea fifa in care nu are niciun sen

Ia pune tu mana si citeste cine a adus terorismul in Orientul Mijlociu. Terorism de-ala nasol, gen asasinarea lui Folke Bernadotte, mediatorul desemnat de Consiliul de Securitate al ONU, asasinare comisa de organizatia terorista Lehi aka Stern Gang pentru a sabota planul de pace al ONU pentru Palestina in 1948. Apropo, Folke Bernadotte salvase evrei din lagare de concentrare naziste in al doilea razboi mondial...

chepandy777
chepandy777  •  17 Octombrie 2023, 16:59
Postat de lagardere_72 pe 17 Octombrie 2023, 16:31

Nimic din ce spui tu nu este adevărat. Atât timp cât nu ai controlul direct asupra surselor de apă, hrană și energie înseamnă că nu ești liber. Apoi dacă te uiți în istorie ( de care chiar tu ai pomenit) Palestina (filistinienii) sunt cu mii de ani înaintea evreilor pe acel pământ (Moise i-a dus pe fii lui Israel pe pământul făgăduit, nu care fusese a lor). Dacă ai fi întrat în contact direct cu vreun evreu poate ai fi știu cum se comportă ei față de cei de alte națiuni. Dar tu la fel ca 99% din oamenii de azi gândiți de genul "cine nu e cu noi e împotriva noastră ". Cantona spune un mare adevăr și îl spune foarte corect. Citește de 100 de ori ce spune și poate vei înțelege. Nu interpreta cu cuvintele tale ci doar asculta fiecare cuvânt spus de Cantona.

Bai expertu, asa zisii palestinieni de azi nu au ABSOLUT nici un gram de legatura cu filistenii din vechime: iti repet: ABSOLUT! Asa zisii palestinieni de azi sunt o facatura a popoarelor arabe de prin Iran, Iraq, Syria, Iordania care i-au asezat acolo sa pretinda ca sunt un stat palestinian si sa stea sub coasta Israelului pina si in Ierusalim si sa pretinda ca e al lor! Dumnezeu a zis clar si raspicat: teritoriul e a evreilor, e poporul ales de Dumnezeu. Si cu Dumnezeu nu te pui ca o i-ai in circa binisor.

concret
concret  •  17 Octombrie 2023, 16:54

Ironia sortii, care arata cat de cruda, nedreapta si bolnava este omenirea in secolul 21. La nici 1.000 de kilometri de Fasia Gaza, domnul Benzema castiga zeci de milioane de dolari si se lafaie in lux (doar pentru ca da cu piciorul in bashica). Dar e bine ca se roaga. Ce s-ar face amaratii aia de palestinieni fara rugaciunile lui.

Rean
Rean  •  17 Octombrie 2023, 16:54
Postat de lagardere_72 pe 17 Octombrie 2023, 16:31

Nimic din ce spui tu nu este adevărat. Atât timp cât nu ai controlul direct asupra surselor de apă, hrană și energie înseamnă că nu ești liber. Apoi dacă te uiți în istorie ( de care chiar tu ai pomenit) Palestina (filistinienii) sunt cu mii de ani înaintea evreilor pe acel pământ (Moise i-a dus pe fii lui Israel pe pământul făgăduit, nu care fusese a lor). Dacă ai fi întrat în contact direct cu vreun evreu poate ai fi știu cum se comportă ei față de cei de alte națiuni. Dar tu la fel ca 99% din oamenii de azi gândiți de genul "cine nu e cu noi e împotriva noastră ". Cantona spune un mare adevăr și îl spune foarte corect. Citește de 100 de ori ce spune și poate vei înțelege. Nu interpreta cu cuvintele tale ci doar asculta fiecare cuvânt spus de Cantona.

Îmi pare rău, dar greșești. Evreii au o prezență îndelungată pe acele meleaguri, mult înaintea filistenilor, iar acest lucru este dovedit arheologic și din istoria altor popoare din regiune. Dacă ar fi fost așa cum susții tu, palestinienii ar fi repetat acest lucru în mod constant, dar ceea ce ai afirmat tu este o minciună fără temei! În ceea ce privește situația actuală, și aici greșești. Israelul furnizează doar 10% din apa potabilă și 50% din curentul electric din Gaza. Reluarea furnizării de apă și curent a fost condiționată de eliberarea ostaticilor, un lucru refuzat de teroriști. Foarte important de menționat e si faptul ca ajutoarele trimise prin ONU au fost furate de Hamas, lucru afirmat chiar de ONU. Rușinică pentru minciunile gogonate!

cpt.ahab
cpt.ahab  •  17 Octombrie 2023, 16:54

Cristian Terheș povestea că astăzi, în Palavramentul European, adică exact a doua zi după atentatul de la Bruxelles, un europarlamentar al aripii progresiste, majoritare, a ținut un discurs aplaudat intens de către ciracii lui. Ce credeți că spunea? Nici mai mult nici mai puțin decât că Europa trebuie să deschidă și mai larg ușile pentru musulmani! Iar când a luat cuvântul un europarlamentar conservator, care a cerut ca Europa să nu mai finanțeze programe pentru palestinieni, programe prin care copiii palestinieni sunt învățați să-i urască pe evrei și pe creștini, grupul popular progresist a început să huiduie. Terheș a încercat să prezinte în PE o carte în sprijinul afirmațiilor conservatorului cu pricina, dar a fost împiedicat s-o facă! Ursula a și anunțat că ajutorul către Palestina trebuie triplat. Nici acum nu vă dați seama cine sunt vinovații principali pentru situația actuală?! Cât despre Cantona, e dreptul lui să spună ce gândește și-i dau dreptate. Șmecherii lumii vor să țină Palestina pe post de butoi de pulbere, așa cum tot ei au adus toți radicalii islamiști în Europa, ca factori de teroare și dezechilibru. Plătesc oamenii nevinovați, ca de obicei. Organizațiile teroriste islamice sunt toate finanțate din Occident, în străvechiul stil pervers care-l caracterizează.

paiazze
paiazze  •  17 Octombrie 2023, 16:52
Postat de lagardere_72 pe 17 Octombrie 2023, 16:31

Nimic din ce spui tu nu este adevărat. Atât timp cât nu ai controlul direct asupra surselor de apă, hrană și energie înseamnă că nu ești liber. Apoi dacă te uiți în istorie ( de care chiar tu ai pomenit) Palestina (filistinienii) sunt cu mii de ani înaintea evreilor pe acel pământ (Moise i-a dus pe fii lui Israel pe pământul făgăduit, nu care fusese a lor). Dacă ai fi întrat în contact direct cu vreun evreu poate ai fi știu cum se comportă ei față de cei de alte națiuni. Dar tu la fel ca 99% din oamenii de azi gândiți de genul "cine nu e cu noi e împotriva noastră ". Cantona spune un mare adevăr și îl spune foarte corect. Citește de 100 de ori ce spune și poate vei înțelege. Nu interpreta cu cuvintele tale ci doar asculta fiecare cuvânt spus de Cantona.

La fel de simplu pot sa spun si eu: tot ceea ce spui tu e fals. Problema nu e cine a fost primul si cine a tras primul. Problema e ca Israelul incalca rezolutii ONU si Drepturile Omului in Gaza. Si cealalta problema e ca Gaza e plina de salbatici indoctrinati de mici (nici nu e greu, cand iti pica blocul in cap). Nici unii, nici ceilalti nu sunt mai breji. As inconjura tot Orientul Mijlociu cu un gard cum visa Trump pentru Mexic, sa nu mai iasa picior de nenorocit de acolo decat atunci cand se vor fi saturat sa omoare, sa ameninte, sa-si dea bombe in cap si sa bage cutitul in copii si femei.

  • 1
  • •••
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Comentează