Articol de Theodor Jumătate - Publicat vineri, 22 septembrie 2023 17:34 / Actualizat vineri, 22 septembrie 2023 18:25
Retras din fotbal, Zlatan Ibrahimovic (41 de ani) rămâne un împătimit al mașinilor de viteză. Mai ales Ferrari. Suedezul și-a cumpărat un model Daytona SP3 cu 2,3 milioane de euro.
Zlatan Ibrahimovic s-a retras la 41 de ani, după o carieră de aproape un sfert de secol mereu la înălțime, dar presa mondială continuă să scrie despre el. Și nu doar de subiectele strict legate de fotbal, de exemplu că Milan încearcă să-l integreze în stafful administrativ.
Zlatan Ibrahimovic, prima poză: reflectat în geam cu Ferrari Daytona SP3
Pasiunea pentru mașini a fostului atacant suedez rămâne în atenție. „Ibracadabra", atras mereu de „căluțul cabrat", tocmai și-a cumpărat un alt Ferrari, model Daytona SP3, pentru care a plătit 2,3 milioane de euro.
A postat pe rețelele de socializare o fotografie cu el în noul supercar reflectat în geamul unui magazin. Mesajul, scurt și elovent, în stilul său: „My reflection".
My Reflection pic.twitter.com/stDBZSPU62
— Zlatan Ibrahimović (@Ibra_official) September 20, 2023
Zlatan Ibrahimovic are și SP Monza. A avut și Ferrari Enzo
Potrivit Marca, Daytona SP3 poate fi achiziționată numai de clienții fideli ai Ferrari și doar dacă ai luat înainte și modelul SP Monza. Și SP Monza e deja în garajul lui Zlatan, care a deținut în trecut și un Ferrari Enzo, produs în 400 de exemplare.
Jurnaliștii spanioli și-au amintit că Fernando Alonso, dublul campion mondial de Formula 1, a vândut un Enzo în acest an cu 5,4 milioane și că Ibra venea deseori cu el la antrenamente în perioada când evolua pentru Barcelona (2009-2010).
Noul Ferrari al lui Zlatan Ibrahimovic: de la 0 la 100 km/h în 2,85 secunde!
Daytona SP3 are un motor V12 de 6,5 litri folosit și la Ferrari 812 Competizione. Cei 840 de cai putere îi permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în numai 2,85 secunde și să atingă 200 km/h în 7,4 secunde.
Viteza maximă a acestui model e 340 km/h! Ibrahimovici poate să iasă la plimbare cu acest supercar, să-i încerce forța uriașă pe autostradă, dar cel mai bun mod de a-l testa e pe circuit. Acolo nimeni nu-i pune restricții de viteză.