Comentarii (24)
martinpen
martinpen  •  15 Noiembrie 2016, 22:37
Postat de iobag pe 15 Noiembrie 2016, 20:19

Asa cum unii n au capacitatea cognitiva pentru matematica, fizica la nivel foarte avansat, n au maini de chirurg sau pictor asa unii n au nici talent de fotbalisti. Ca tu reduci la conditie fizica talentul cand vorbesti de fotbal e doar o dovada ca n ai habar despre ce vorbesti

Ia tu 2 frati de 3 ani cu parinti muncitori si fa urmatorul experiment. Pe unul da-l la muzica si pe altul da-l la sport. Vei constata ca cel de la muzica va renunta si nu va ajunge nimic in muzica. De ce ? Pentru ca nu are cu cine sa comunice acasa despre muzica. Ideea e ca oricine sa faca ceva de mic copil. Apoi intervine pasiunea si pe masura ce creste, timpul dedicat pasiunii. Daca se dedica in continuare ajunge bun. Nu conteaza la ce, nu exista talent, sau nascut pentru ceva...

polistul68
polistul68  •  15 Noiembrie 2016, 22:02
Postat de eu2017 pe 15 Noiembrie 2016, 20:53

Salut, am terminat un liceu de mecatronica si in prezent sunt student la facultatea de Automatica si Calculatoare din Cluj-Napoca. Pentru mine talentul este un termen lipsit de sens. Daca talentul e o abilitate "inascuta", care e cel mai relevant de la o varsta frageda, atunci cum iti explici ca, de exemplu, Michael Jackson a ajuns regele muzicii pop ?Toti stiu ca tatal lui a fost unul sever si ca MJ era supus unor antrenamente obositoare din punct de vedere fizic si mental.Si uite ca totusi a putut fii "dresat" sa atinga o asemenea performanta.Nu zic ca asta era singura cale si nu o consider deloc potrivita, dar pentru succesul lui a contat foarte mult interesul acordat de tatal lui. Daca te apuci de o anumita chestie si vezi ca nu-ti iese din prima tragi concluzia ca esti anti-talent ? sau daca iti iese zici ca ai talent ? . Si ce daca Maradona era toata ziua pe maidan si era bun la fotbal si altii tot toata ziua pe maidan dar mai slabi? Maradona mai si tragea pe nas din cand in cand, probabil ii si oferea rezistenta la fotbal ( dopaj ) . Sunt extrem de multi factori care fac pe unii sa asimileze skill-uri in anumite domenii mai rapid ca altii. Motivatiile, etc. Talentul, daca e s-o iau pe calea asta, reprezinta probabil 1 % din performanta. Aproape nesemnificat.

Ca sa ajungi la nivelul lui maradona si Mesi ai nevoie de talent nativ cu carul. Da, prin multa munca poti obtine niste rezultate. Dar ca sa ajungi in virf, iti trebuie acel talent. NU poti invata niciodata, sau nimeni nu te poate invata cum sa preiei perfect o minge...depinde de cum o simti....viteza nu prea opoti antrena..la felsi detenta. Sunt chestii native. Repet, prin munca poti obtine rezultate, dar in virf ajungi doar daca mucnesti si ai si talent.

eu2017
eu2017  •  15 Noiembrie 2016, 20:53
Postat de eu2017 pe 15 Noiembrie 2016, 17:27

Nu mai fi primitiv si scrie civilizat.

Salut, am terminat un liceu de mecatronica si in prezent sunt student la facultatea de Automatica si Calculatoare din Cluj-Napoca. Pentru mine talentul este un termen lipsit de sens. Daca talentul e o abilitate "inascuta", care e cel mai relevant de la o varsta frageda, atunci cum iti explici ca, de exemplu, Michael Jackson a ajuns regele muzicii pop ?Toti stiu ca tatal lui a fost unul sever si ca MJ era supus unor antrenamente obositoare din punct de vedere fizic si mental.Si uite ca totusi a putut fii "dresat" sa atinga o asemenea performanta.Nu zic ca asta era singura cale si nu o consider deloc potrivita, dar pentru succesul lui a contat foarte mult interesul acordat de tatal lui. Daca te apuci de o anumita chestie si vezi ca nu-ti iese din prima tragi concluzia ca esti anti-talent ? sau daca iti iese zici ca ai talent ? . Si ce daca Maradona era toata ziua pe maidan si era bun la fotbal si altii tot toata ziua pe maidan dar mai slabi? Maradona mai si tragea pe nas din cand in cand, probabil ii si oferea rezistenta la fotbal ( dopaj ) . Sunt extrem de multi factori care fac pe unii sa asimileze skill-uri in anumite domenii mai rapid ca altii. Motivatiile, etc. Talentul, daca e s-o iau pe calea asta, reprezinta probabil 1 % din performanta. Aproape nesemnificat.

iobag
iobag  •  15 Noiembrie 2016, 20:19
Postat de eu2017 pe 15 Noiembrie 2016, 17:12

Cainelup, in comentariul scris de mine nu e nimic personal, in orice argument pe care-l fac intentionez sa gandesc impersonal.Iti dau un exemplu, brazilienii sunt in general buni la fotbal pentru ca fotbalul e un sport idealizat in Brazilia.Factorii care duc la performanta sunt numerosi, eu i-am scris pe cei mai importanti.Poate unul joaca fotbal doar de placere, poate altul joaca fotbal si din placere dar si ca sa ajunga la o echipa mare gen Barcelona, poate altul joaca fotbal doar ca sa castige bani din asta, parerea mea este ca motivatiile pe care le are un fotbalist este un alt factor care reflecta performanta in cariera sa. N-am spus ca talentul se invata, talentul e doar un termen care indica o inclinatie spre ceva anume.In fotbal, talentul e conditia fizica(de aceea cred ca nu merita implicat termenul in contextul asta, ca doar nu poate fii talentat un olog) , in rest, e ce am scris mai sus. P.S: Sunt foarte bun in anumite domenii dar nu ma consider "talentat".

Asa cum unii n au capacitatea cognitiva pentru matematica, fizica la nivel foarte avansat, n au maini de chirurg sau pictor asa unii n au nici talent de fotbalisti. Ca tu reduci la conditie fizica talentul cand vorbesti de fotbal e doar o dovada ca n ai habar despre ce vorbesti

baruch
baruch  •  15 Noiembrie 2016, 20:01
Postat de eu2017 pe 15 Noiembrie 2016, 17:12

Cainelup, in comentariul scris de mine nu e nimic personal, in orice argument pe care-l fac intentionez sa gandesc impersonal.Iti dau un exemplu, brazilienii sunt in general buni la fotbal pentru ca fotbalul e un sport idealizat in Brazilia.Factorii care duc la performanta sunt numerosi, eu i-am scris pe cei mai importanti.Poate unul joaca fotbal doar de placere, poate altul joaca fotbal si din placere dar si ca sa ajunga la o echipa mare gen Barcelona, poate altul joaca fotbal doar ca sa castige bani din asta, parerea mea este ca motivatiile pe care le are un fotbalist este un alt factor care reflecta performanta in cariera sa. N-am spus ca talentul se invata, talentul e doar un termen care indica o inclinatie spre ceva anume.In fotbal, talentul e conditia fizica(de aceea cred ca nu merita implicat termenul in contextul asta, ca doar nu poate fii talentat un olog) , in rest, e ce am scris mai sus. P.S: Sunt foarte bun in anumite domenii dar nu ma consider "talentat".

da...:) la ce facultati corecte ai invatat tu?!...ai dreptate pe jumatate. am vazut oameni care munceau sa intre la medicina sau drept pana - efectiv - au innebunit. n-au intrat. unde ai dreptate, este ca fara munca nimeni, niciun talent (nici maradona) nu face nimic. dar talentul (cel putin in intelesul meu) include pofta de munca nesfarsita. pai daca-ti place ceva (fie ca e versificatie, fotbal, mecanica cuantica sau schi alpin) faci lucrul ala pna la epuizare. te confunzi cu el. maradona chiar statea toata ziua pe maidan. dar si altii stateau. cred ca intelegi.

eu2017
eu2017  •  15 Noiembrie 2016, 17:27
Postat de supereduardo10 pe 15 Noiembrie 2016, 16:33

Bhahah sracule nu esista talent la FCSB, in fotbal exista...talentul face tot dar nu este totul,

Nu mai fi primitiv si scrie civilizat.

andrei.33
andrei.33  •  15 Noiembrie 2016, 17:25

Sa inteleg ca noi si Coreea de Nord imparim aceeasi performanta la mondiale: sfert de finala. O adevarata Generatie de Aur!

eu2017
eu2017  •  15 Noiembrie 2016, 17:12
Postat de cainelup pe 15 Noiembrie 2016, 16:22

Talentul e nativ, nu e nicio inventie. Nu se invata din carti, il ai sau nu il ai. Munca la antrenamente doar slefuieste talentul care, coroborat cu ceva inteligenta, da oameni unici in domeniul lor. Doar munca multa si efortul cat poti duce si chiar peste, au ca rezultat fotbalisti ca Banel Nicolita, apreciati pentru daruire si atat. Asta cu "nu exista talent" a fost scoasa de aia lipsiti de talent. Sunt prea multe exemple de acum si din trecut, n-are rost sa ne pierdem timpul.

Cainelup, in comentariul scris de mine nu e nimic personal, in orice argument pe care-l fac intentionez sa gandesc impersonal.Iti dau un exemplu, brazilienii sunt in general buni la fotbal pentru ca fotbalul e un sport idealizat in Brazilia.Factorii care duc la performanta sunt numerosi, eu i-am scris pe cei mai importanti.Poate unul joaca fotbal doar de placere, poate altul joaca fotbal si din placere dar si ca sa ajunga la o echipa mare gen Barcelona, poate altul joaca fotbal doar ca sa castige bani din asta, parerea mea este ca motivatiile pe care le are un fotbalist este un alt factor care reflecta performanta in cariera sa. N-am spus ca talentul se invata, talentul e doar un termen care indica o inclinatie spre ceva anume.In fotbal, talentul e conditia fizica(de aceea cred ca nu merita implicat termenul in contextul asta, ca doar nu poate fii talentat un olog) , in rest, e ce am scris mai sus. P.S: Sunt foarte bun in anumite domenii dar nu ma consider "talentat".

baruch
baruch  •  15 Noiembrie 2016, 16:52

cred ca antrenorii aia risca foarte mult promitandu-i unui asemenea individ chestii irealizabile. nebunul ala si-a aruncat propriul unchi la caini (sau la rechini, nu mai stiu) pentru ca i s-a parut ca nu-i arata respect.

supereduardo10
supereduardo10  •  15 Noiembrie 2016, 16:33

Bhahah sracule nu esista talent la FCSB, in fotbal exista...talentul face tot dar nu este totul,

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează