Articol de GSP - Publicat vineri, 07 ianuarie 2011 00:00
Firma se ocupă de absolut tot: închiriază avioane, organizează vacanţe, obţine vize, cumpără maşini, telefoane, haine ori bilete la concerte
Cu un program tot mai încărcat, fotbaliştii au din ce în ce mai puţin timp liber pentru a-şi rezolva problemele zilnice ori a-şi organiza momentele de răgaz. Dar există o soluţie! Ei pot apela la o agenţie de lux creată special să le vină în ajutor sportivilor în orice moment, din orice motiv. " Ultimate Player" se numeşte firma, care are peste 300 de clienţi. Dintre aceştia, 70 la sută sînt fotbalişti din întreaga Europă. Reţeaua-i extinsă. Agenţia deţine 40 de angajaţi în Paris, Londra, Geneva şi Bruxelles, ce răspund la fiecare solicitare zilnic, 24 de ore din 24.
"Clienţii noştri ne pot pretinde orice, nu contează cînd sau unde se află", a precizat Benjamin Guiborel, patronul "Ultimate Player". El şi oamenii lui fac totul pentru cei care-i solicită: se ocupă de vacanţele lor, le aduc o maşină de top dacă rămîn în pană, le furnizează avion privat, ultimul telefon la modă. În plus, fac rezervări la cele mai tari hoteluri, rezolvă probleme administrative, de viză, imobiliare, găsesc instalator de urgenţă, brad de Crăciun. Totodată, procură bilete la concerte, la spectacole ori prezentări de modă, indiferent unde au loc.
Toate aceste privilegii au preţ. Un abonament anual la "Ultimate Player" costă între 3.800 şi 28.000 de euro, în funcţie de pretenţii.
"Un sportiv poate să ne ceară orice. Singura limită e legalitatea. Nu facem nimic în afara legii, cum ar fi cereri de call-girls sau de substanţe ilicite"
Benjamin Guiborel, patron "Ultimate Player"
500.000 de euro a plătit recent un fotbalist englez pentru a închiria o insulă din Caraibe pentru o săptămînă
Creată de Giuly
"Ultimate Player" a fost lansată pe 4 ianuarie 2010 de Ludovic Giuly. "Un studiu a constatat că 74 la sută dintre sportivii de înalt nivel cer cluburilor să organizeze acţiuni extrasportive, însă numai 27 la sută dintre acestea corespund solicitărilor. De aici mi-a venit ideea creării agenţiei, doar ştiu foarte bine ce nevoi au sportivii", a explicat atacantul de la PSG. De cîtva timp, jucătorul de 34 de ani a lăsat firma pe mîinile ex-directorului comercial Benjamin Guiborel.